Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Kaverini ihmettelee kun osti juuri tuon uuden PS3 320GB kun menee katsomaan kintolevyn tilaa näyttää 263 GB/298 GB??
Valmis selitys löytyy kiintolevy-FAQista.

Q: Miksi kiintolevyni koko näkyy "väärin"?
A: Kiintolevyn kapasiteetti on laskettu PS3:ssa 10-kantaisella järjestelmällä (1 Gt = 1 000 000 000 tavua). Toisaalta "oikeasti" kilotavu on 1024 tavua, megatavua 1024 kilotavua ja sitä rataa. Lukemien ero ei tarkoita, että tilaa on todellisuudessa eri määrä. Lisäksi kannattaa huomioida, että n. 10 prosenttia kiintolevyn kapasiteetista on varattu järjestelmän hallinnan, ylläpidon ja muiden ominaisuuksien käyttöön. Esimerkiksi vasta alustettu 320 gigan kiintolevyn kooksi PS3 ilmoittaa 298 gigatavua ja vapaan tilan määräksi 263 gigatavua.
Kaikki kunnossa siis.
 
Vastaus: PlayStation 3

Myös tälläistä bundlea on luvassa Eurooppaan.

Onko tuon GT5-bundlen hinnasta näkynyt mitään arvioita? Saattaisin harkita ostamista mikäli siinä paketissa on oikeasti musta konsoli eikä sitä sinistä mikä joissain kuvissa näkyi.

Nyt muuten näkyi Verkkokaupan sivuilla uusi 160GB Slim hintaan 299e, eli tuo korvannee malliston alapäässä sen 120-gigaisen. Arvioitu tulevan 8.10.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mistähän löytyisi toinen virtajohto PS3 Slimiin. Ärsyttää aina pujotella tuolta TV:n takaa tuo johto kun haluaisi käyttää Pleikkaria toisella näytöllä. PS3 fat käytti sellaista ihan perus johtoa, joita tästäkin talosta löytyy kymmeniä ylimääräisiä, mutta mistään en ole löytänyt tuollaista mitä Slim käyttää. :(
 
Vastaus: PlayStation 3

Olen hankkimassa PS3-konsolia. Ovatko nämä uudet 160gb ja 320 gb slim-mallit sisuskaluiltaan samanlaisia, kuin aiemmin julkaistut 120gb ja 250gb mallit?
Eli onko ainut eroavaisuus kovalevyn koko?
 
Vastaus: PlayStation 3

Ovatko nämä uudet 160gb ja 320 gb slim-mallit sisuskaluiltaan samanlaisia, kuin aiemmin julkaistut 120gb ja 250gb mallit?
Kyllä ja ei. 160/320-gigaiset ovat uudempaa 2500-mallistoa ja 120/250-gigaiset vanhempaa 2100-sarjaa, eli rautatasolla on pieniä päivityksiä. Toiminnallisia eroja ei ole, mutta uudemmat versiot syövät virtaa hieman vähemmän ja käyvät sen ansiosta todennäköisesti myös viileämpinä/hiljaisempina.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kyllä ja ei. 160/320-gigaiset ovat uudempaa 2500-mallistoa ja 120/250-gigaiset vanhempaa 2100-sarjaa, eli rautatasolla on pieniä päivityksiä. Toiminnallisia eroja ei ole, mutta uudemmat versiot syövät virtaa hieman vähemmän ja käyvät sen ansiosta todennäköisesti myös viileämpinä/hiljaisempina.

Onkohan tuo ero käytänössä 2100-sarjan ja 2500-sarjan välillä kovinkaan merkittävä? Olisiko täällä ketään kuka olisi omistanu 2100-sarjalaisen sekä 2500 ja osaisi kertoa esim äänekkyydestä? Itse olen ostamassa uutta PS3:sta vanhan puhisevan 40gt fattyn tilalle. Äänettömyys on ykköskriteeri (tulee blu-ray käyttöön).

2100-sarjalaista saa halvimillaan 269 eurolla kivijalkaliikkeestä ja 2500-sarjalaista 349 eurolla. Mietin vain että onko mitään järkeä lyödä lisää euroja tiskiin saadaakseen tuon viimeisimmän mallin. Kiintolevyn koolla ei minulle ole merkitystä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Verkkokauppa myy PS3 Slim 320gb + move bundlea kahtena eri versiona, netin kautta Europe versio ja myymälästä Nordic. Kysynkin siis, että onko kyseisillä versioilla jotain eroa? :eek:
 
Vastaus: PlayStation 3

Verkkokauppa myy PS3 Slim 320gb + move bundlea kahtena eri versiona, netin kautta Europe versio ja myymälästä Nordic. Kysynkin siis, että onko kyseisillä versioilla jotain eroa? :eek:
Toisessa tulee mukana suomenkielinen ohjekirja, toisessa ei. Jälkimmäiset taitavat olla harmaatuotuja.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt tarttis viisaammilta neuvoa. Oon ostamassa pleikkaris ja vaihtoehtona on joko ostaa käytetty 60gb+2ohjainta+2 peliä 250€
Tai uutena gigantista slim 120gb 295€
Onko toi 60gb niitä todella vanhoja pleikkareita? Tohon uuteen slimiin kun sais ton takuunkin niin se ois kiva. Mutta mitä mieltä ootte?
 
Vastaus: PlayStation 3

Se taitaa olla niitä ihka ensimmäisiä.. itse ostaisin ainakin mielummin vähävirtaisen, hiljaisemman ja häviöttömiä HD-raitoja bitsreamaavan slimin. Etenkin kun hintaero on noin pieni.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt tarttis viisaammilta neuvoa. Oon ostamassa pleikkaris ja vaihtoehtona on joko ostaa käytetty 60gb+2ohjainta+2 peliä 250€
Tai uutena gigantista slim 120gb 295€
Onko toi 60gb niitä todella vanhoja pleikkareita? Tohon uuteen slimiin kun sais ton takuunkin niin se ois kiva. Mutta mitä mieltä ootte?


Joo, älä hitossa osta tuota vanhaa rautaa!
 
Vastaus: PlayStation 3

Kiitoksia vastanneille.
Yllättävän vähän löytyy slimiä käytettynä takuun kanssa.
Tai sit hintaakin on melkeen toi 300e
No ei auta muu kuin mennä tänään markantaloon.
120gb slim 295e
160gb slim 299e :D

Tuntuu hölmötä miks joku ostais ton 120gb vaikka ittellä tolla kovalevytilalle ei niinkään ole väliä, mutta kun 4e hintaeroa.

E: Nyt löyty huuto.netistä UUSI kilpailusta voitettu ps3 slim 250gb 250euroa :)
Huusin sen pois.
 
Vastaus: PlayStation 3

E: Nyt löyty huuto.netistä UUSI kilpailusta voitettu ps3 slim 250gb 250euroa :)
Huusin sen pois.

En tiedä oletko miten kokenut huuto.net kauppojen kanssa mutta olehan varovainen myyjän kanssa jos ei positiivisia palautteita löydy tarpeeksi. Tuo kilpailusta voitettu tavara X kun ei aina ihan hirveän luotettavaa kuvaa anna.
 
Vastaus: PlayStation 3

En tiedä oletko miten kokenut huuto.net kauppojen kanssa mutta olehan varovainen myyjän kanssa jos ei positiivisia palautteita löydy tarpeeksi. Tuo kilpailusta voitettu tavara X kun ei aina ihan hirveän luotettavaa kuvaa anna.

Joo mut käyn hakemassa sen, kun on tossa automatkan päässä.
Ja semmosen käsityksen sain ainakin tekstistä että olis takuu. Lähetin sähköpostia ja kysyin asiasta mutta ei ole vielä vastannut.

Ku mulle toi takuu on kyllä tärkee koska mistäs sitä tietää tuleeko sieltä maanantai kappale joka kestää pari kk jos sitäkään.

Katotaan nyt vastaako ollenkaan. Markantalosta saa 160gb slimin 299 :) Varmaan ton sit haen.
Onko noilla 120gb ja 160gb slimeillä mitään muuta eroa kun kovalevyn koko?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Onkohan tuo ero käytänössä 2100-sarjan ja 2500-sarjan välillä kovinkaan merkittävä? Olisiko täällä ketään kuka olisi omistanu 2100-sarjalaisen sekä 2500 ja osaisi kertoa esim äänekkyydestä? Itse olen ostamassa uutta PS3:sta vanhan puhisevan 40gt fattyn tilalle. Äänettömyys on ykköskriteeri (tulee blu-ray käyttöön).

2100-sarjalaista saa halvimillaan 269 eurolla kivijalkaliikkeestä ja 2500-sarjalaista 349 eurolla. Mietin vain että onko mitään järkeä lyödä lisää euroja tiskiin saadaakseen tuon viimeisimmän mallin. Kiintolevyn koolla ei minulle ole merkitystä.

Itse ostin 40GB-mallin kuoltua Slimin mallia 2004, joka on ilmeisesti se malli, jota myytiin ennen tuota 2100-sarjaa, joka tuli kesän alussa. Ainakin tuo malli pitää reilusti kovempaa ääntä kuin 40GB fat, josta ei käytännössä kuulunut pihaustakaan.

Sitten vielä toistan kysymykseni: onko jollain varmaa tietoa, että millaista virtapiuhaa tuo PS3 käyttää ja mistä saisi? Jos joku tietää, että tuo hieman ylempänä annetun linkin piuha on oikeanlainen, niin se riittää.
 
Vastaus: PlayStation 3

Joo tuli gigantista toi slimi ostettua, tyytyväinen ollut.

Mulla ainakin slimissä tommonen virtajohto.
 
Ylös Bottom