Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Itse en kyllä suhtaudu kovin innostuneesti tuohon langattomuuteen. 24 tuntia toimivuutta ohjaimessa ja sitten lataamaan. Siinä sitten kannattaa melkein olla monta ohjainta, että ei vahingossakaan pääse virta loppumaan kesken kaiken.
 
Vastaus: PlayStation 3

werty sanoi:
Itse en kyllä suhtaudu kovin innostuneesti tuohon langattomuuteen. 24 tuntia toimivuutta ohjaimessa ja sitten lataamaan. Siinä sitten kannattaa melkein olla monta ohjainta, että ei vahingossakaan pääse virta loppumaan kesken kaiken.

Ihmisen, joka tapaa pelailla enemmän kuin 24h putkeen, on kyllä syytäkin pitää taukoja välillä vaikka sitten tuon akunlataamisen merkeissä. Minusta ainakin tuo langattomuus on huikea juttu ja 24h käyttöikä riittää ihan hyvin, kun ohjaimen voi pistää latautumaan vaikka nukkumisen ajaksi. Nykyään, vaikka omistan vain yhden konsolin, on johtosotkua jo niin paljon, että en edes uskalla kuvitella kuinka solmussa johdot ovat kahden tai useamman konsolin omistajilla. Toivottavasti kaikki mahdolliset lisäohjaimetkin ovat sitten langattomia.
 
Vastaus: PlayStation 3

werty sanoi:
Itse en kyllä suhtaudu kovin innostuneesti tuohon langattomuuteen. 24 tuntia toimivuutta ohjaimessa ja sitten lataamaan. Siinä sitten kannattaa melkein olla monta ohjainta, että ei vahingossakaan pääse virta loppumaan kesken kaiken.

Mikäs estää pistämästä ohjainta pelisession/päivän jälkeen lataukseen? Nuo Lithium-akut kyllä kestävät sen rääkin ongelmitta, eikä uudet akut varmasti maksa miljoonia.
 
Vastaus: PlayStation 3

Lähinnä tarkoitan kun yleensä noiden rope-pelien kanssa saatta mennä maksimissaan se 10 tuntia kun innostuu oikein kunnolla. Tosin eipä kyllä akun irroittaminen kovin työlästä ole, mutta kumminkin. Tykkäänpähän vain langallisista ohjaimista enemmän, minkäs sille voi. Tosin saattaa hauskalta kuulostaa, mutta lähinnä siksi vastutan tuota koska lataamisen takia sitten kuluu enemmän sähköä. On se harmi kun isäpappa on opettanut näin säästäväiseksi :)

Kuitenkin jos realistisesti ajattelee pelaamistani niin tuo 24h riittää koko viikoksi ihan helposti. Sitten aina viikon päästä latinkiin akku. Hyvä ,että tästä kuitenkin saatiin puhetta ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

werty sanoi:
Tosin saattaa hauskalta kuulostaa, mutta lähinnä siksi vastutan tuota koska lataamisen takia sitten kuluu enemmän sähköä. On se harmi kun isäpappa on opettanut näin säästäväiseksi :)

Jos elämä ja kukkaron nyörit on kiinni pari euroa isommasta tai pienemmästä sähkölaskusta, on paras lopettaa pelaaminen :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 3

The Exile sanoi:
Jos elämä ja kukkaron nyörit on kiinni pari euroa isommasta tai pienemmästä sähkölaskusta, on paras lopettaa pelaaminen :rolleyes:

Eipä ole siitä kiinni, jotenkin vain tämä langattomuus vaivaa minua. On vain opetettu säästäväiseksi, eipä siitä mitään haittaakaan ole ollut. Lähinnä siksi tämä pelaaminen on onnistunut jopa tässä mittakaavassa jossa olen, oppii investoimaan "nääs" ja tietty hankkimaan rahaa. Mutta tämä on jo aika off-topic joten palatkaamme asiaan.

Täytyypä sanoa, että kun ei tule näemmä luultavasti HDD:tä vakiona PS3:ssa niin joutuu taas hankkimaan kai muistikortin....ja ehkäpä tämän takia voisi olla, että ohjaimille ei tule edes laturia vakiona mukana. Olisi aika ikävä homma. Jos ei tule laturia niin ymmärrätte kai mitä tarkoitan: rahastusta! toivottavasti PS3:n mukana tulisi edes jokin tallennusmedia vakiona - niin ja tietysti se laturi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

werty sanoi:
Täytyypä sanoa, että kun ei tule näemmä luultavasti HDD:tä vakiona PS3:ssa niin joutuu taas hankkimaan kai muistikortin
Eipä joudukaan. IGN:n mukaan ps3:ssa ei tule kovalevyä vakiona, mutta siihen saa kyllä kiinni 2,5 tuuman (kannettavissa tietokoneissa yleensä käytetty koko) kovalevyn. Toivottavasti tuohon tarkoitukseen kelpaa ihan mikä hyvänsä kaupasta ostettava kovo, ettei tarvitse ostaa mitään Sonyn omaa ylihintaista playstation-kovoa.

Noita ps3:n ohjaimia on nyt monet haukkuneet ja itsekin pidän kyllä ainakin ulkonäön puolesta noita aika epäergonomisina ja rumina, mutta muistaakseni xbox:n ohjainten kanssa oli juuri sama juttu: kaikki haukkuivat niitä rumiksi morkuloiksi, mutta kun itse laite ilmestyi ja ihmiset, ei ohjain yllättäen ollutkaan yhtään huono käyttää. Toivottavasti ps3:n ohjaimien kohdalla koetaan sama ilmiö :rolleyes:.
 
Vastaus: PlayStation 3

Lloope sanoi:
Eipä joudukaan. IGN:n mukaan ps3:ssa ei tule kovalevyä vakiona, mutta siihen saa kyllä kiinni 2,5 tuuman (kannettavissa tietokoneissa yleensä käytetty koko) kovalevyn. Toivottavasti tuohon tarkoitukseen kelpaa ihan mikä hyvänsä kaupasta ostettava kovo, ettei tarvitse ostaa mitään Sonyn omaa ylihintaista playstation-kovoa.

Olinkin tyystin unohtanut, että aikoinaanhan huhuttiin että markkinoille tulisi kaksi eri mallia PS3:sta. Toinen olisi juuri tämä multimedialaite kaikilla herkuilla ja toinen sitten täysin pelaamiseen tarkoitettu, tietenkin hintaerot olisivat olleet tässä tapauksessa huikeat. Todella hyvä homma jos tulee vakiona kovalevy(sanottiinko, että minkä kokoisesta olisi kyse?). Tietenkin ,että on vielä mahdollisuus lisätä toinenkin kovalevy vaikuttaa ihan hyvältä idealta. Jos Sony nyt satsaa playstationin verkkopuoleen niin tuolle muistille on paljonkin käyttöä. Oletetaan ,että Sony saa tehtyä liven veroisen verkkopuolen niin tilaa varmasti kuluu eri lisämateriaalien lataamisessa. Toivon kyllä syvästi, että siihen verkkopuoleen panostettaisiin oikein kunnolla koska ainakin nykyisillekin ps2-verkkopelaajille yhä parempi ja toimivampi verkkopuoli olisi välttämättömyys, varsinkin täällä Euroopassa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Lloope sanoi:
Noita ps3:n ohjaimia on nyt monet haukkuneet ja itsekin pidän kyllä ainakin ulkonäön puolesta noita aika epäergonomisina ja rumina, mutta muistaakseni xbox:n ohjainten kanssa oli juuri sama juttu: kaikki haukkuivat niitä rumiksi morkuloiksi, mutta kun itse laite ilmestyi ja ihmiset, ei ohjain yllättäen ollutkaan yhtään huono käyttää. Toivottavasti ps3:n ohjaimien kohdalla koetaan sama ilmiö :rolleyes:.

Väärin. Ohjain muuttui kuvista mm. sen verran, että ne ylipitkät kädenpidikkeet poistuivat - HobbyHallin sivuilla on muistaakseni kuva tuosta vanhasta ohjaimesta konsolin kanssa poseeraamassa. Ja vielä sokerina pohjalla: Ne limput olivat SYVÄLTÄ. Niillä pelasi vain koska ei ollut vaihtoehtoa. Sama tulee käymään PS3:n kanssa, ellei Sony ota vanhaa konseptia tai yhdistä kummankin hyvät puolet tai vaihda kokonaan uuteen. Pahoittelen kärjistettyä tekstiä, mutta tuo ohjain saa näkemään punaista.
 
Vastaus: PlayStation 3

Miten niin PS3 ohjaimessa on jotain huonoa, mun mielestä se on tyylikäs, hyvin muotoiltu ja varmasti käteensopiva. Onko joku omassa kädessä pitänyt muka tuota PS3 ohjainta ja silläpelaillut? ennen sitä ei kukaan voi sanoa sitä murkulaksi ;)
 
Vastaus: PlayStation 3

TeKe sanoi:
Väärä mielipide.

Öh, eipäs mennä tähän nahisteluun. Olen itse absoluuttisesti sitä mieltä, että S on 100 kertaa parempi kuin alkuperäinen, vaikkakin B&W -napit olisi voitu sijoittaa paremmin - limpussa ne oli helposti käytettävissä, S:ssä vaativat reippaasti totuttelua. Itse pidän limppuohjainta hyllyssäni kahdesta syystä: 1. moninpeliä varten 2. tunne kysymys, olihan tuo sentään ihka ensimmäinen Xbox-ohjaimeni, jonka kanssa tuli vietettyä pelitunteja ja lisäksi, se on todella hyvässä kunnossa - eikä noita enää edes valmisteta.
 
Vastaus: PlayStation 3

rubiini sanoi:
Miten niin PS3 ohjaimessa on jotain huonoa, mun mielestä se on tyylikäs, hyvin muotoiltu ja varmasti käteensopiva. Onko joku omassa kädessä pitänyt muka tuota PS3 ohjainta ja silläpelaillut? ennen sitä ei kukaan voi sanoa sitä murkulaksi ;)

"Yksi kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa", olen tiukasti sitä mieltä, että D-padia tai tikkuja ei missään tapauksessa saa pistää kuperalle "alustalle". En sano sitä liian isoksi - jos sitä murkulalla tarkoitat - vaan sanon että siinä on liian pitkät kahvat, liian kuperat muodot (haetaan ilmeisesti grippiä, D-padin kustannuksella). Mutta on myönnyttävä, pakkohan se on hipelöidä ohjainta ennen kuin totaali boikottiin rupean.

TeKe sanoi:
No leikillä minä sen lähinnä heitinkin.

Hymiö olisi selventänyt pointtia :(
 
Vastaus: PlayStation 3

werty sanoi:
Todella hyvä homma jos tulee vakiona kovalevy(sanottiinko, että minkä kokoisesta olisi kyse?). Tietenkin ,että on vielä mahdollisuus lisätä toinenkin kovalevy vaikuttaa ihan hyvältä idealta.

Mistä ihmeestä sinä noi repäsit, kun siinä juuri sanottiin, että ei todennäköisesti tule vakiona kovalevyä, mutta että siihen voi sellaisen laittaa, ei todellakaan kahta samaan aikaan...!
 
Vastaus: PlayStation 3

Dr Evil sanoi:
Mistä ihmeestä sinä noi repäsit, kun siinä juuri sanottiin, että ei todennäköisesti tule vakiona kovalevyä, mutta että siihen voi sellaisen laittaa, ei todellakaan kahta samaan aikaan...!


Eikö ulkoinen USB-kiintolevy toimi PS3:ssa? Kun se tuntuu kaikkea muutakin tukevan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ei taida kovin suurta hyötyä olla kiintolevystä jos sitä ei hyödynnetä paljo missään...
Oliko kannattvaa ostaa ps2 kiintolevyä? :rolleyes: No jos ei lasketa modattua pleikkaria mukaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

rubiini sanoi:
mulla on PS2 sessani 120GB kovo... käyköhän se vielä PS3 :)


ei taida käydä. eikös siihen saa kannettavan kovon.

Luulis ainakin että sinne saa tavallisenkin ahdettua jokun adapterin ja dremelin avulla. Eikö tuo $onyn laatikko ole aika kookas?

hahaa kiinni jäit warettaja :D Pelaatko pelejä kiintolevyltä?
 
Ylös Bottom