Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
werty sanoi:Itse en kyllä suhtaudu kovin innostuneesti tuohon langattomuuteen. 24 tuntia toimivuutta ohjaimessa ja sitten lataamaan. Siinä sitten kannattaa melkein olla monta ohjainta, että ei vahingossakaan pääse virta loppumaan kesken kaiken.
werty sanoi:Itse en kyllä suhtaudu kovin innostuneesti tuohon langattomuuteen. 24 tuntia toimivuutta ohjaimessa ja sitten lataamaan. Siinä sitten kannattaa melkein olla monta ohjainta, että ei vahingossakaan pääse virta loppumaan kesken kaiken.
werty sanoi:Tosin saattaa hauskalta kuulostaa, mutta lähinnä siksi vastutan tuota koska lataamisen takia sitten kuluu enemmän sähköä. On se harmi kun isäpappa on opettanut näin säästäväiseksi
The Exile sanoi:Jos elämä ja kukkaron nyörit on kiinni pari euroa isommasta tai pienemmästä sähkölaskusta, on paras lopettaa pelaaminen
Eipä joudukaan. IGN:n mukaan ps3:ssa ei tule kovalevyä vakiona, mutta siihen saa kyllä kiinni 2,5 tuuman (kannettavissa tietokoneissa yleensä käytetty koko) kovalevyn. Toivottavasti tuohon tarkoitukseen kelpaa ihan mikä hyvänsä kaupasta ostettava kovo, ettei tarvitse ostaa mitään Sonyn omaa ylihintaista playstation-kovoa.werty sanoi:Täytyypä sanoa, että kun ei tule näemmä luultavasti HDD:tä vakiona PS3:ssa niin joutuu taas hankkimaan kai muistikortin
Lloope sanoi:Eipä joudukaan. IGN:n mukaan ps3:ssa ei tule kovalevyä vakiona, mutta siihen saa kyllä kiinni 2,5 tuuman (kannettavissa tietokoneissa yleensä käytetty koko) kovalevyn. Toivottavasti tuohon tarkoitukseen kelpaa ihan mikä hyvänsä kaupasta ostettava kovo, ettei tarvitse ostaa mitään Sonyn omaa ylihintaista playstation-kovoa.
Lloope sanoi:Noita ps3:n ohjaimia on nyt monet haukkuneet ja itsekin pidän kyllä ainakin ulkonäön puolesta noita aika epäergonomisina ja rumina, mutta muistaakseni xbox:n ohjainten kanssa oli juuri sama juttu: kaikki haukkuivat niitä rumiksi morkuloiksi, mutta kun itse laite ilmestyi ja ihmiset, ei ohjain yllättäen ollutkaan yhtään huono käyttää. Toivottavasti ps3:n ohjaimien kohdalla koetaan sama ilmiö .
The Exile sanoi:Ja vielä sokerina pohjalla: Ne limput olivat SYVÄLTÄ.
TeKe sanoi:Väärä mielipide.
The Exile sanoi:Öh, eipäs mennä tähän nahisteluun.
rubiini sanoi:Miten niin PS3 ohjaimessa on jotain huonoa, mun mielestä se on tyylikäs, hyvin muotoiltu ja varmasti käteensopiva. Onko joku omassa kädessä pitänyt muka tuota PS3 ohjainta ja silläpelaillut? ennen sitä ei kukaan voi sanoa sitä murkulaksi
TeKe sanoi:No leikillä minä sen lähinnä heitinkin.
The Exile sanoi:Hymiö olisi selventänyt pointtia
werty sanoi:Todella hyvä homma jos tulee vakiona kovalevy(sanottiinko, että minkä kokoisesta olisi kyse?). Tietenkin ,että on vielä mahdollisuus lisätä toinenkin kovalevy vaikuttaa ihan hyvältä idealta.
Dr Evil sanoi:Mistä ihmeestä sinä noi repäsit, kun siinä juuri sanottiin, että ei todennäköisesti tule vakiona kovalevyä, mutta että siihen voi sellaisen laittaa, ei todellakaan kahta samaan aikaan...!
rubiini sanoi:mulla on PS2 sessani 120GB kovo... käyköhän se vielä PS3