Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Itteä ihmetyttää tämä eräs asia. Et jos nyt toi PS3 sattuu meneen rikki ja menöö valittaan siitä sinne kauppaan mistä sen on ostanu. Ja jos ne tarjoais tuota 40 gb mallia vaihos, kun oma pleke on 60gb malli. Niin saako ton 60gb kovon sitten ottaa ittelle jos ne tarjoais tuota 40 gb mallia vaihdos. Jos ittellä kävis ny niin kurja säkä et toi pleke menis rikki niin voisin ihan hyvin ottaa ton 40gb mallin kunhan vain sais ton vanhan kovon takaisin ja jotain korvausta esim vaikka jotain oma valintaisia pelejä.
Ei, kyllä ne antaisi sulle uuden 60GB:n mallin.

Itse en edes huolisi 40GB:n mallia. Liian vähän USB - paikkoja.

BTW, lähetitkö sen rikkinäisen Pleken suoraan Sonylle vai Capi - Onlinille? Mua neuvottiin palauttamaan kone Verkkokauppaan, josta se menee huoltoon.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ei, kyllä ne antaisi sulle uuden 60GB:n mallin.

Itse en edes huolisi 40GB:n mallia. Liian vähän USB - paikkoja.

BTW, lähetitkö sen rikkinäisen Pleken suoraan Sonylle vai Capi - Onlinille? Mua neuvottiin palauttamaan kone Verkkokauppaan, josta se menee huoltoon.

Joo niin mäkin vähä aattelin et ne antaa uuden konsolin tai korjaa sen.
Siis ei toi mun PS3 oo rikki. Mut aattelin et JOS se menis rikki nii saisko kokonaan uuden.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Piti itsekin lähteä mukaan tärinöihin ja tuli eBaystä hommattua valkoinen DS3 hintaan 34 sis. pkt, not bad.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ottaako PS3 varmuuskopion kaikkien käyttäjien tiedoista vai pelkästään sen käyttäjän tiedoista, jolla tekee sen varmuuskopion?

Toivottavasti tuo jälkimmäinen ei ole totta. Se olisi sitten vähän huonompi juttu...
 
Vastaus: PlayStation 3

Kannattaako tän ja telkkarin välille hommata HDMI kaapeli. Telkku on 32" Samsung HD Ready telkkari. Ja jos nii sopiikos tommone biltemast ostettu kaapeli tohon, vai millanen?
 
Vastaus: PlayStation 3

Kannattaako tän ja telkkarin välille hommata HDMI kaapeli. Telkku on 32" Samsung HD Ready telkkari. Ja jos nii sopiikos tommone biltemast ostettu kaapeli tohon, vai millanen?

Kyllä kannattaa, suorastaan pakollinen! Ei väliä minkälainen, jos kyse lyhyistä (alle 2m) johdoista.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kannattaako tän ja telkkarin välille hommata HDMI kaapeli. Telkku on 32" Samsung HD Ready telkkari. Ja jos nii sopiikos tommone biltemast ostettu kaapeli tohon, vai millanen?

Ehdottomasti kannattaa hommata HDMI-kaapeli ps3 ja telkkarin välille. Ero on kuin yöllä ja päivällä jos liittää sen komposiitilla. Ja mitä nopeasti kattelin biltemalta, niin taitaa tulla edullisemmaksi tilata verkkokaupasta 2m HDMI-kaapeli, jos pituus on vain sopiva.
 
Vastaus: PlayStation 3

I have a problem!

Pitäis saada mp3:sia joko mp3 soittimesta tai muistitikulta, mutta ps3 sanoo ei raitoja. Ajattelin, että ps3:sta päivittämällä tämä voisi onnistua, mutta kun olen juuri muuttanut ja netti ei tietenkään ole vielä tullut.Llainailen yläkerran sedältä langatonta verkkoa, mutta pleikkari ei löydä signaalia.

Varsinainen kysymys kuuluu saako netista (kannettavalle siis) ladattua pleikkarin uusimpia päivityksiä, jotka voisin sitten muistitikulla siirtää pleikkariin? :confused:
 
Vastaus: PlayStation 3

eli siis, haluatko mp3-soittimesta mp3-raitoja playstation 3-konsoliisi?
vaiko firmware-päivityksen siirtää tällä mp3-soittimella playstation 3-konsoliisi?

vaiko molempia?

Soittimesta musiikkia ps3:een. :D sori jos oli vähän epäselvä. Tänään kun on tuparit ja on hiukan säädettävää tässä. :D

EDIT: Katsos se ei löydä tuosta mp3 soittimesta raitoja, niin ajattelin, että ohjelmistopäivitys voisi tehdä poikaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Soittimesta musiikkia ps3:een. :D sori jos oli vähän epäselvä. Tänään kun on tuparit ja on hiukan säädettävää tässä. :D

EDIT: Katsos se ei löydä tuosta mp3 soittimesta raitoja, niin ajattelin, että ohjelmistopäivitys voisi tehdä poikaa.

Lukaseppas ohjekirja huolella ja sen jälkeen paina usb massamuistin kohalla kolmiota ja näytä kaikki/show all;)
 
Vastaus: PlayStation 3

Tätä on varmasti kysytty jo sata kertaa joten pahoittelut (ei mitään yksiselkoista vastausta löytynyt etsimällä). Eli, tuleeko minun ostaa PS3 jenkeistä, jos haluan toistaa sillä esim Amazonista tilattuja BD-leffoja? Kuulostaa järjettömältä. En todellakaan rupea keräämään BD-leffoja näillä Suomen 30e/leffa hinnoilla. Eikö näitä aluekoodeja muuten pääse kiertämään? Ja mitä tulisi ottaa huomioon tilatessa konetta jenkeistä? Ovatko pelitkin aluekoodattuja? Eli pitäisi ostaa kaikki pelitkin jenkkilästä sitten. Mites virtajohtoadapterit sun muut käytännön jutut?
 
Vastaus: PlayStation 3

Tätä on varmasti kysytty jo sata kertaa joten pahoittelut (ei mitään yksiselkoista vastausta löytynyt etsimällä). Eli, tuleeko minun ostaa PS3 jenkeistä, jos haluan toistaa sillä esim Amazonista tilattuja BD-leffoja? Kuulostaa järjettömältä. En todellakaan rupea keräämään BD-leffoja näillä Suomen 30e/leffa hinnoilla. Eikö näitä aluekoodeja muuten pääse kiertämään? Ja mitä tulisi ottaa huomioon tilatessa konetta jenkeistä? Ovatko pelitkin aluekoodattuja? Eli pitäisi ostaa kaikki pelitkin jenkkilästä sitten. Mites virtajohtoadapterit sun muut käytännön jutut?

Ei täydy. Monet BD-leffat ovat aluekoodivapaita.

Täältä voit tarkistaa, mitkä ovat aluekoodivapaita ja mitkä ei.

Kaikki PS3-pelit ovat aluekoodivapaita. Ainoastaan moninpeleissä saattaa olla aluerajoituksia (esim. USA-versiolla pelaat onlinessa vain USA-pelaajien kesken).
 
Vastaus: PlayStation 3

Ei täydy. Monet BD-leffat ovat aluekoodivapaita.

Täältä voit tarkistaa, mitkä ovat aluekoodivapaita ja mitkä ei.

Kaikki PS3-pelit ovat aluekoodivapaita. Ainoastaan moninpeleissä saattaa olla aluerajoituksia (esim. USA-versiolla pelaat onlinessa vain USA-pelaajien kesken).

Kiitos erittäin paljon rookie!
 
Vastaus: PlayStation 3

On se jenkkikone silti aikalailla parempi BD-käyttöön, vaikka paljon tavaraa onkin aluevapaana.

Itse olen keksinyt vain kaksi minua kiinnostavaa täällä julkaistua leffaa, joissa on aluekoodaus ja joita en siten ole päässyt katsomaan. Jos minulla olisi eurokone, olisin sen sijaan joutunut jättämään monta leffaa ostamatta aluekoodien takia ja käytännössä olisin jättänyt vielä useampia ostamatta, koska kummallakin alueella aluekoodattu leffa on ollut jenkeissä halpa, mutta täällä liian kallis.
 
Ylös Bottom