Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Juu Blu-Ray oli kyllä tiedossa. Ajattelin vain, että saisiko tuon dvd-hökötyksenkin kiikutettua muualle.
 
Vastaus: PlayStation 3

Laitanpa tänne...

Miten on, kun poistaa linuxin ja formatoi 60 gigasen mallin kovon PS3:lla, niin paljonko pitäisi olla käytettävissä tilaa kovolla, kun siellä ei pitäisi olla mitään sen formatoinnin jälkeen.

Mun kone näyttää, että 47/55 GB, joten siellähän se linukka taitaa edelleen olla :)

Onko muilla ollut kamppailua tämän linux osion pois ottamisen kanssa?
 
Vastaus: PlayStation 3

Mun kone näyttää, että 47/55 GB, joten siellähän se linukka taitaa edelleen olla :)
Toi on juuri oikea lukema. Tuollaista 60 gigan PS3:t näyttävät, vaikka mitään Linuxia ei olisi koskaan asennettukaan. Pleikka varaa aina n. 10 prosenttia levytilasta omaan käyttöönsä. Lisäksi asiaan vaikuttaa tämä:
Kiintolevyn kapasiteetti on laskettu 10-kantaisella järjestelmällä (1 Gt = 1 000 000 000 tavua). Käyttöjärjestelmän versiossa 1.10 ja sitä uudemmissa versioissa kapasiteetti lasketaan binäärijärjestelmällä (1 Gt = 1 073 741 824 tavua), jolloin kapasiteetin ja vapaan tilan lukemat pienenevät. Lukemien ero ei tarkoita, että tavuja on todellisuudessa eri määrä.
 
Vastaus: PlayStation 3

The wait is over on noista selvästi paras. Julkaisupäivän maaginen tunnelma huokuu tuosta vieläkin. Tuon mainoksen takia hypemittari nousi vielä pari pykälää. Oli lähellä etten kantanut konsolia kotiin julkaisussa. Olihan mulla synttärit samana päivänä. :p
 
Vastaus: PlayStation 3

osaiskos joku kertoa, että mikä on vikana, kun yritin tehdä uutta Suomitiliä ittelleni, niin se kehtaa väittää mulle, että sitä ID:tä ei voi ottaa, ensin kokeilin kyllä siihen nimimerkkiin pistää viestiä, että nään, onko varattu... no sitä nimimerkkiä ei olla rekisteröity, joten mielestäni sen pystyisi siis ottaa käyttöön. Eikä se ID tälläkertaa tarkoita sähköpostiosoitetta, kun se herja tulee siinä vaiheessa, missä kirjoitetaan PSN-nimimerkkiä, kun olisi tarkoitus toi vuosiluku karistaa kannoilta :)
 
Vastaus: PlayStation 3


Kiitos, heti ekalla onnistui :) ja nyt pleikalla siis teen tilin ja ku kyselee, ni vastaan, että teen "vanhalla" tunnuksella, jolloin tunnistaa tämän tietokoneella tehdyn tilini? :o
edit... edelleenkään ei onnistunut psn-nimen valinta!

The online ID you entered cannot be used.

Please choose another online ID.
eikä tota ole kenelläkään! :mad:
yhteydenottoa nordiskiin?
 
Divx ongelmia

Minulla on sellainen ongelma, että useat divx-videot rupeavat jossain vaiheessa toistamista pätkimään eli fps on putoaa jonnekin 10 paikkeille. Ongelma usein poistuu käynnistämällä video uudestaan. Joissakin videoissa tuo pätkiminen alkaa heti videon alusta eikä sille voi tehdä mitään.

Katselen yleensä xvid-koodattuja videoita ja muunnan ne yhdeksi tiedostoksi virtualdub ohjelmalla tyyliib 2x700mb --> 1.4gb.

Onko jollakulla tietoa mistä johtuu? ja voiko sille mitään tehdä.
 
Vastaus: PlayStation 3

En tiennyt mihin tämän viestin olisin pistänyt, mutta siirtäkää jos on väärässä paikassa.

Elikkä ensimmäinen onglema tuli ps3:n ja blu rayn kanssa. Ostin suomiversion The Dark Knight leffasta blurayna. Avasin pleikan, otin mgs4 levyn ulos ja laitoin leffan sisään. Ongelmaksi tuli se, että leffa pätki todella ärsyttävästi n. 10min välein. Luulin ensin, että vika olisi blurayssa. No otin leffan ulos ja pistin takas sisään - sama ongelma jatkui. Hommahan sitten loppupeleissä lähti toimimaan resetoimalla pleikka virtakytkimestä. Ilmeisesti laser ei päässy ihan mukaan tolla ekalla kerralla ja virran pois laittaminen sai laserin nollaantumaan. Kellään muulla ollu samaa ongelmaa? Nyt kieltämättä vähän pelottaa, että laser kosahtaa jossain vaiheessa...
 
Ylös Bottom