Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot
Korjataas muutamia yksityiskohtia:
Jonotin pääovella alkaen klo: 6:00. Sinä tosiaan kysyit kaupan henkilökuntaan kuuluvalta kumpi ovi aukeaa ensin. Tämä kyseinen naishenkilö ei tiennyt varmaksi sanoa, mutta otti elämäntehtäväkseen selvittää asian. Tuli myöhemmin ilmoittamaan, että nämä pääovet aukeaa ensin. Kunnes vartija tuli töihin ja kysyttyäsi asiaa, hän ilmoitti ruokapuolen aukeavan ensin. Kaikki n. 10 henkilöä lähti kiireesti kävellen/juosten sinne toiselle ovelle. Itse päätin jäädä kahden muun henkilön kanssa pääovelle. Siinä kuitenkin ensimmäisenä ollu kuudesta asti, niin ollaan sitten prkl loppuun asti

. Eihän se vaihtamalla parane? Siinä sitten alko porukkaa kertyä pääoven taakse kun näkivät, että siinä on muitakin. Kello löi kahdeksan ja näimme kuinka toiselle ovelle siirtyneet juoksivat jo kaupassa kun me muut vielä odotimme lukkojen takana.

Vartija tuli ja avasi oven, jolloin takavasemmalta yritti joku ängetä eteen. Ei siitä niin vaan mennä, joten pientä kylkikontaktia apuna käyttäen sinkouduin juoksuun ja toiveena saada se pleikkari.

Näin kuinka pleikkareita oli lavan päällä vielä selvästi havaittavissa. Taisin laskea niitä olevan vielä jopa 5 tai 6 kpl. Siitä pinosta nappasin omani, joka taisi olla vielä toiseksi viimeinen. Voin siis sanoa, että odotus palkittiin. Ja kyllä, pääovella jonottaneista useampikin sai konsolin mukaansa. Nuorin jonottaja taisi olla 15-16 -vuotias, minä itse 25v ja vanhin taisi olla poikansa kanssa tullut n.60v mies. Näistä henkilöistä ilman konsolia jäi tämä nuorin henkilö.
T: Kanssasi kassalla kovalevystä jutellut.
PS. Kone toimii hienosti ja 1,5 Tb kovalevy sisuksissa.
Aivan niin olitkin! kun sanoit, että tosiaan huomasit kun porukka kirmasi jo sisällä, mutta sait kuitenkin konsolin, tämä noin 40 vuotias noin 75vuotiaan isänsä kanssa oli tullut puoli 5 odottamaan, itse saavuin klo 5.30, ekaksi olin hetken pääovilla, mutta sitten menin ruokapuolella, ja taas palasin pääoville kyselemään, tämä myyjä tosiaan ketä sanoi ottaneensa sydämmenasiakseen kysyä vartijalta kumpi ovi avataan tulikin suht piakkoin sanomaan, että pääovet aukaistaan, tiedä mistä tiedon sitten saikaan. Kuitenkin tämä vartija ylipäällikkä sanoi, että hänet on ohjeistettu _aina_ avaamaan ruokapuolenpäädyn oven ensimmäiseksi, joten siinä pientä juoksua + hölkkää osa sitten lähtikin ruokapuolelle sen jälkeen. Siellä pääovilla aluksi olleet 2 about +-25 vuotiasta olivat veljeksiä, hekin zombailivat aluksi hetken, että toinen odottaa toisella ovella toinen toisella. eli ainakin 4 ihmistä odotti vain 2 konsolia. Joku sieltä nappasi itselleen 2 konsolia, mutta ilmeisesti jollekin tutulleen toisen konsolin siinä antoi kenelle jonotti. Kaverille myös oli yksi siellä jonottamassa konsolia ja sai myös. Itseasiassa en ole varma oliko jollakin myyjällä kännykkä mukana, koska he ohjeistivat, että pääkäytävää pitkin juostaan, käsimerkin ja huudoin koska kaikkihan siinä ravasivat.
Ei muuten tullut takuukuittia mukaan! kävin infopisteestä vielä siinä kysymässä saako siitä mukaan ja kysyin samalla takuunikää, sanoi, että ostoskuitti käy takuukuitista, ja koneella vuosi takuuta.
Itselle on vielä tulossa tuo Killzonebundle discshopista, mistä nyt ei varmuutta tuleeko se jo 6.12 niinkuin jossain paikoissa on muuttunut, vaiko heidän 13.12 arvioitu päivä, tosin saattavatpa lähettää nuo bundletkin aikasemmin, varsinkin kun virallinen ps4 julkaisu nyt hoidettu kokonaan pois alta maailmasta (paitsi japanista, siellähän se on vasta 22.2 tjsp?).
Kaverini kyseli illalla olenko päässyt lainkaan psn:ään kirjautumaan, olin ihan äimänkäkenä, että häh, olenhan aamusta asti jo tehnyt ns. kaiken mahdollisen ja kokeillut kaikki kuva, video jne lähetykset, lataillut noita gigan - 8 gigankin pelejä mitkä plussalla saatavissa, eikä ollut vielä herjannut, tosin pistin jo noin 8aikaan illalla koneen uinumis moodiin ja lataamaan noita pelejä lisää, eli varmaankin serverit alkoi ruuhkautumaan kun ihmiset pääsivät töistä, alkoivat laittamaan konettansa kuntoon jne. mahtaako miten nuo servut mennä, kun eteläamerikka julkaistiin samaan aikaan, joten ruuhkauttaako se eurooppaa lainkaan? tosin valtava varmasti oli pelkästään britanniankin myynnit, ja kun kaikki lyövät päivitykset, koittavat kirjautua sisään, laittavat kaikki ilmaiset ja maksullisiakin latauksia tulemaan niin voi olla tämä vkl hieman tukossa, tänään ei ole vielä edes itse "ehtinyt" katsomaan paljonkos noita latauksia on tullut ja takkuileeko psn. Erittäin tyytyväinen kyllä olen! kapula mahtava, käyttiskin ihan jees, tosin päivityksiä vailla, että saa sitten säädeltyä itse kun alkaa enemmän pelejä jne ohjelmia olemaan koneella. Myös ehkä pieni miinus, että ei ainakaan vielä toimi ps3:n bluetooth headsetti, vaa tarvii käyttää tuota rupuista konsolin mukana tullutta minkä yhdistää kapulaan. Myös syöpi kapulan virrat todella nopiaan!! Jostain siis metsästämään tuota micro? usb johtoa, tuo metrin puolentoista tynkä aivan liian lyhyt. Onko tietoa tarviiko olla usb 3.0 tukeva johto tai jos on joku halvempi kärsiikö siitä reakointi konsolin ja kapulan välillä "huomattavasti". Noitahan ps3:n sopiva mini usb johtoja löytyy vaikka kuinka pitkiä, tosin se ei helppaa tilannetta

eihän tuollainen bout 8tunnin akunkesto ole juuri mitään kun alkaa kunnolla nettipeliä räiskimään, eikä viitsi tuon ison töllönkään edessä olla metrin päässä.. Todella on hiljainen kone, hienosti suunniteltu, että ottaa molemmilta sivuilta ilman ja vielä koko takaosasta puhaltaa ulos, ihan "kylmää" ilmaa puskee vaikka nyt ollut yli 24h tauotta päällä ja vielä puolsuljetussa tilassa, takaseinään matka ehkä 10cm, mutta sieltä se näyttää silti puhaltavan ilman pois, myös reunoilla bout 7cm tilaa. Erittäin tyytyväinen, ja on tuo kyllä pieni verrattuna tuohon vanhaan läskiin ps3:een

itsellä kun ei koskaan slimmiä ole ollut.
Btw enpä olisi uskonut sinua 25vuotiaaksi, itse 27 ja jotenkin tuntui, että tällainen babyface jonottelee vaikka nyt movember onkin käynnissä

Nopiasti kävi kovon vaihto? olisi pitänyt varmaan itsekin hommata sillä hinnalla kuin sanoit tuon 1.5terasen maksavan.. ei tarvitsisi varmuuskopioida ja präkätä tulevaisuudessa niin paljoa, saatika olisi heittänyt suoraan ison kovon ennenkuin asetukset, pelit jne jo asennettu :S Noh, ootellaan joskos SSHD kovojen hinta alkaisi pikkuhiljaa laskemaan, ssd kovoa en kyllä laita, aivan helvetin kallis, eikä taideta lähitulevaisuudessa vielä tehdä 2 teran ssd:tä tai sitten tosiaan saa maksaa varmaan reilun euron per mega..