Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Noh noh. Itse olin asiaa ekana vinkumassa ja kyse ei todellakaan ole kateellisuudesta. Sain oman konsolin jo keskiviikkona ja toki itsekin toivon että kaikilla olisi mahdollisuus saada konsoli julkkarissa. Hohhoijaa klover.

Mä toivon myös, ettei maailmassa olisi tyhmiä ihmisiä yhtään.

Ylimääräisen koneen hankkinut kaveri mahdollisti minulle PS4 näin heti julkkaripäivänä, hänelle siitä iso kiitos. Oma syyni kun olin myöhään liikenteessä.

Onhan se perseestä jos joku pyytää ylimääräisestä koneesta 800€, mutta eiköhän senkin kauppa realisoidu paljon halvemmalla hinnalla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hienoja julkaisutarinoita jälleen kerran :D Omasta konsolinhausta ei jälkipolville juuri kerrottavaa jää vaikka aivan pienen hetken puntti tutisikin. Vartti ennen oven aukeamista Citymarketille päivystämään ja pikkuhiljaa alkoi jokunen ihminen paikalle valumaan. Siellä sitten vähän hädissämme etsittiin konsolia eikä ollut myyjiä opastamassa onko niitä ylipäätänsä tullutkaan. Onneksi sitten olin ensimmäisenä huhuilemassa paikalle vaappunutta myyjää joka paljasti infotiskin alta neljä konsolia. Hymyissä suin vingutin visaa kolmannesta pleikkarista kun paikalle saapuu lisää ihmisiä kiroamaan kun viimeistäkin konsolia kaupitellaan jo viereisellä kassalla. Vaikka kiire kotiin asentelemaan oli kova piti käydä vielä katsastamassa Prisma ja Gigantti. Prismassa oli konsolit myyty heti pois ja Gigantin edessä oli pieni ryhmä jonottajia puoli yhdeksän aikaan odottelemassa että ovet aukeaa kymmeneltä. Aina vähän arvoituksia nämä isot julkaisut täällä tuppukylässä kun ei voi koskaan tietää sattuuko jengi heräämään jonottamaan vai olettavatko että tavaraa saa vielä iltapäivästä. Pleikkaria ei tainnut tällä kertaa enää mistään saada Gigantin aukeamisen jälkeen :D

Mitä sitten taas trokareihin tulee; ei niitä olisi jos ei kukaan heidän kiskurihintojaan olisi valmis maksamaan, eihän?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mitä sitten taas trokareihin tulee; ei niitä olisi jos ei kukaan heidän kiskurihintojaan olisi valmis maksamaan, eihän?

Ei olisi ei, eihän tuo mukavaa ole kun jengi noita tarkoituksella myyntiin ostaa itselle ja koittaa saada *ison* katteen, jonkun 50-70€ olisin ehkä itse ollut valmis ylimääräistä maksamaan jos ei konetta olisi muuten saanut. Eli pelin verran käytännössä, ei tuo niin pahalta itsestä tuntuisi.

Koneen saisi kuitenkin tuollaisessa tilanteessa kun sen oikein haluaisi mikäli sitä ei muuten olisi saanut. Tuon 50-70€ oisin hyvin voinut jollekki maksaa mikäli joku ois mun puolesta mennyt aamuyöllä jonottamaan tota konetta kylmään ilmaan kun tuulikin mukavasti. Jos oikein ajattelee niin tuleehan tuossa autolla ajaessa bensat, menee omaa aikaa, mahdolliset postimaksut jne jne. Sitten kun mennään niihin satasiin ja kokeillaan oikeasti saada sitä katetta eikä vaan korvausta omasta ajasta ja noista em. asioista niin sitä en itsekään sulata.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävikö kukaan muuten katsomasta Sokoksesta, että oliko siellä PS4:sia. Ainakin Yhteishyvä lehden mukaan koneita olisi saatavissa Prismoissa ja Sokoksissa. Ja Prismat on taidettu jo käydä läpi.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kävikö kukaan muuten katsomasta Sokoksesta, että oliko siellä PS4:sia. Ainakin Yhteishyvä lehden mukaan koneita olisi saatavissa Prismoissa ja Sokoksissa. Ja Prismat on taidettu jo käydä läpi.

Sokos lopetti pelin myynniin pari vuotta sitten, niin epäilen, että siellä on Ps4 myynnissä? :).
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Osaako viisaammat sanoa, onko tota ps4 killzone bundlea tilattavissa vielä jostain niin että saisi tämän vuoden puolella?

Tuntuu ainakin olevan myyty monessa paikassa loppuun.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Turun keskustan Anttilaan oli kanssa tullu 5kpl ja jonoa ihan hulluna. Eivät vissiin antaneet vuoronumeroja kun myyjät sano et oli kauhee tappelu ollu sijoituksista.

Porukkaa tosiaan keskustan Anttilan edustalla oli noin 20. Riita syntyi siitä kun, joku vanhempi nainen oli tajunnut mennä parkkihalliin odottamaan, mistä pääsi nopeammin sisään. Itse vain myhäilin vierestä kun porukka juoksee ja tönii. Kävelin kiltisti jonon perässä, noudin hyllystä BF4 ja psn 50e kortin jatkoin matkaa kassalle. Naureskelin mielessäni ku viimeistä viedään ja monta jää ilman. Sitten kassalla sanoin myyjälle, että oli erikoisvaraus ja pleikka tippus tiskiin. (Erikoisvaraus siksi, koska skanssin anttilassa mulle sanottiin aluksi ettei varata, mutta sitten varattiinkin ja kaikki oli varattu. Tästä johtuen myyjän esimies antoi minulle luvan varata, koska skanssin anttilassa oli kohdeltu kaltoin). :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Osaako viisaammat sanoa, onko tota ps4 killzone bundlea tilattavissa vielä jostain niin että saisi tämän vuoden puolella?

Tuntuu ainakin olevan myyty monessa paikassa loppuun.

VPD:ltä tilasin toissapäivänä ja vahvistivat kyselyn jälkeen, että saisin kyllä paketin. Tosin sen peruin, ku suureksi yllätykseksi sain ihan Prismasta konsolin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

-2 astetta oli pakkasta, pistin jopa pitkät kalsarit alle, ei tuullut yhtään joten ei siinä kovin kylmä tullut.. ONNEKSI älysin mennä kysymään kun näin päävartijan tulevan töihin, avaako hän ruokapuolen oven vai pääovet ensiksi, sanoi, että avaa ruokapuolen kun näin hän on aina tehnyt, ja kukaan muu vartija ei avaa ovia ennempää.. pääovella odottavat eivät saaneet konsoleita lainkaan, koska vartija ei ehtinyt kävelemään avaamaan ovea heille, kun kirjaimellisesti, kaikki juoksivat NIIN LUJAA KUIN PYSTYIVÄT elektroniikkaosastolle ja itsekin sain napattua yhden konsolin siitä hurjasta 16kpl:n erästä, kyllä kannatti mennä! nyt paukahtaa s-etua tästä kuusta yli 100e s-etu tilille kun sai tuon ps4, killzone ja vuoden plussan ostettua vielä näin viimeisinä päivinä, tuplabonus kuukausi kun vielä on :) Taisin olla nuorin jonottaja, 27v.. tai ainakin hyvin lähellä nuorin, ja ei perkele pysynyt perässä, onneksi laskin, että vaikka olin ensimmäisenä ovella ja puolessa välissä käytävää ehti 6 ihmistä edelleni, niin tiesin, että siellä on se 16kpl kun tuttu prismassa myyjänä! oli tullut eilen illalla tukkurilta vielä kauhea läjä pelejä! itseasiassa kaikki ps4:lle julkaistut pelit olivat hyllyssä, vielä eilen päivällä sanoivat ettei ole kuin fifa ja AC + just dance peli... onneksi ei tarvinnut lähteä metsästämään muita pelejä esim gigantista tuon ryntäyksen jälkeen, vaan sai vielä peleistäkin s-edut tälle kuulle :) Kyllä sieltä noin 25vuotiaalta kirjaimellisesti pääsi tippa vierähtämään poskelle kun oli jonottamassa pääovella ja sieltä ei saanut ketään kun kaikki kerkesivät juoksemaan vartijaa nopeammin toiselle puolelle kauppaa ennenkuin vartija ehti aukaisemaan muille ketkä odottivat pääovilla :D:D Melkein sääliksi kävi tuota yhtä reppanaa, että meinasin antaa konsolini hänelle, kun kuitenkin discshopista tulee killzone bundle mikä menee tutulle nyt sitten.. niin ja LOTTOVOITTO = MADE IN JAPAN!!!! :rolleyes:

Korjataas muutamia yksityiskohtia: :)

Jonotin pääovella alkaen klo: 6:00. Sinä tosiaan kysyit kaupan henkilökuntaan kuuluvalta kumpi ovi aukeaa ensin. Tämä kyseinen naishenkilö ei tiennyt varmaksi sanoa, mutta otti elämäntehtäväkseen selvittää asian. Tuli myöhemmin ilmoittamaan, että nämä pääovet aukeaa ensin. Kunnes vartija tuli töihin ja kysyttyäsi asiaa, hän ilmoitti ruokapuolen aukeavan ensin. Kaikki n. 10 henkilöä lähti kiireesti kävellen/juosten sinne toiselle ovelle. Itse päätin jäädä kahden muun henkilön kanssa pääovelle. Siinä kuitenkin ensimmäisenä ollu kuudesta asti, niin ollaan sitten prkl loppuun asti :D. Eihän se vaihtamalla parane? Siinä sitten alko porukkaa kertyä pääoven taakse kun näkivät, että siinä on muitakin. Kello löi kahdeksan ja näimme kuinka toiselle ovelle siirtyneet juoksivat jo kaupassa kun me muut vielä odotimme lukkojen takana. :) Vartija tuli ja avasi oven, jolloin takavasemmalta yritti joku ängetä eteen. Ei siitä niin vaan mennä, joten pientä kylkikontaktia apuna käyttäen sinkouduin juoksuun ja toiveena saada se pleikkari. :D Näin kuinka pleikkareita oli lavan päällä vielä selvästi havaittavissa. Taisin laskea niitä olevan vielä jopa 5 tai 6 kpl. Siitä pinosta nappasin omani, joka taisi olla vielä toiseksi viimeinen. Voin siis sanoa, että odotus palkittiin. Ja kyllä, pääovella jonottaneista useampikin sai konsolin mukaansa. Nuorin jonottaja taisi olla 15-16 -vuotias, minä itse 25v ja vanhin taisi olla poikansa kanssa tullut n.60v mies. Näistä henkilöistä ilman konsolia jäi tämä nuorin henkilö.

T: Kanssasi kassalla kovalevystä jutellut.

PS. Kone toimii hienosti ja 1,5 Tb kovalevy sisuksissa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oman konsolini oli ennakkotilannut elokuussa, mutta kaverille piti konsolia lähteä varmistelemaan. Olin jonossa ensimmäisenä ja sain kuumottavan numeron 1. Kaveri ehtikin paikalle ennen muita jonottajia ja sai 2. sijan. Kun kauppa lopulta aukesi, luovutin oman numeroni sattumanvaraisesti paikalle saapuneille nuorille herroille.

Oli kyllä mukava kokea pieni juoksuryntäys ja odottelu, vaikka olinkin omani jo varmistanut aikaa sitten. Uuden sukupolven pelikokemus on vihdoin täällä! ;)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oikeastaan siellä luki ilmestymispäivänä 6.12 jo suunnilleen kuukausi sitten ja nyt ovat sitten vaihtaneet päiväksi 13.12 joka on muillakin kaupoilla. Venäjällä on jo kuvista päätellen KZ bundlet marketeissa. Ihan kiva kun Anttila mainosti että bundlen saa tämän vuoden puolella, nyt ei mistään ole tullut lisätietoa eikä missään ole virallista tiedotetta julkaisupäivästä ja postin lakkokin päällä, multa menee herrrmo!

EDITTIÄ: VPD ilmoittaa nyt bundlen saatavuudeksi 27.12, ei jumaliste!

En tiedä, mutta luultavasti tuo 27. päivä vain tarkoittaa sitä, että seuraava erä tulee tuolloin. Tsekkasin tuon VPD:n sivuilta ja siellä luki juuri tyyliin "Julkaisuerä on myyty loppuun". Samalla myös normiversion "julkasupäivä" oli siirretty ensi vuoden puolelle ja tässä luki myös edellämainittu teksti. Äläpä hätäile vielä siis. Ehdin jo itekki hieman pelästyä samasta :D.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään heräsin sellaisissa fiiliksissä, että tänään ei konsolia tule, sillä postinseurantakoodini ei ollut muuttunut eilisestä. Noh, 12:45 sain yllättäen tekstiviestin paikallisesta postista ja lähdin hetimiten ajelemaan kohti R-kioskia, missä postin toimitilat sijaitsivat. Konsoli siis saapui kotiin julkaisupäiväksi vasten odotuksiani, mutta ennakkotilaamani Killzone Shadow Fall ja PS4 Camera eivät ehtineet täksi viikoksi. Saatan käydä vielä viikonlopun aikana hakemassa vielä yhden julkaisupelin, kun en malta tyytyä pelkästään PS Plus -peleihin.

Kiitos NetAnttilalle hyvin sujuneista kaupoista! Ei tarvinnut jonottaa tai juosta konsolin perässä :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kuumottavaa oli Verkkokauppa.comin Jätkäsaaren myymälässäkin, mutta ei kuitenkaan ihan tähän malliin miten muualla Euroopassa. Hurjan näköistä toi ryntäily.

[video=youtube_share;-3GmALxv5mk]http://youtu.be/-3GmALxv5mk[/video]
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kuumottavaa oli Verkkokauppa.comin Jätkäsaaren myymälässäkin, mutta ei kuitenkaan ihan tähän malliin miten muualla Euroopassa. Hurjan näköistä toi ryntäily.
Seppo Rädyn sanoin: "Saksa on p***a maa."

Taitaa edelleen viedä voiton silti se Ranskassa(?) kuvattu PS2-julkkarivideo.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

On se hullua :D. Itse en kyllä mennyt ostamaan koska yksinkertaisesti julkaisupeli valikoima on sanalla sanoen surkea. Ainoa kiinnostava peli oli AC4 ja senki saanut PS3:lle. Mutta jokaisella on oma mieltymyksensä enkä ole kateellinen. Onnea vaan kaikille jotka sen sai. Itse odotan siihen asti kun ensimmäinen kiinnostava peli tulee. Tällä hetkellä Watch Dogs on sellainen, mutta eikös seki tule PS3:lle.

Ainaki yks tuossa näytti lentävän lattialle niin mietin että korvaakohan Sony/myyjä mikäli tuossa ryntäyksessä konsoli hajoaa :D. Epäilen :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mielenkiintoista luettavaa ollut tämä ketju. Toi video Saksan ryntäilystä oli aika hurjannäköistä touhua jota ei ihan tällainen vanha mies ymmärrä. :)

Itsekään en tilannut ennakkoon, enkä ollut jonottamassa missään. Konsoli lähtee varmasti joku päivä vielä matkaan, mutta siihen asti siirryn lukemaan noita käyttökokemuksia toisesta ketjusta.

Onnittelut vaan täältäkin kaikille konsolin saaneille ja hyviä pelihetkiä uuden sukupolven laitteen parissa :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Korjataas muutamia yksityiskohtia: :)

Jonotin pääovella alkaen klo: 6:00. Sinä tosiaan kysyit kaupan henkilökuntaan kuuluvalta kumpi ovi aukeaa ensin. Tämä kyseinen naishenkilö ei tiennyt varmaksi sanoa, mutta otti elämäntehtäväkseen selvittää asian. Tuli myöhemmin ilmoittamaan, että nämä pääovet aukeaa ensin. Kunnes vartija tuli töihin ja kysyttyäsi asiaa, hän ilmoitti ruokapuolen aukeavan ensin. Kaikki n. 10 henkilöä lähti kiireesti kävellen/juosten sinne toiselle ovelle. Itse päätin jäädä kahden muun henkilön kanssa pääovelle. Siinä kuitenkin ensimmäisenä ollu kuudesta asti, niin ollaan sitten prkl loppuun asti :D. Eihän se vaihtamalla parane? Siinä sitten alko porukkaa kertyä pääoven taakse kun näkivät, että siinä on muitakin. Kello löi kahdeksan ja näimme kuinka toiselle ovelle siirtyneet juoksivat jo kaupassa kun me muut vielä odotimme lukkojen takana. :) Vartija tuli ja avasi oven, jolloin takavasemmalta yritti joku ängetä eteen. Ei siitä niin vaan mennä, joten pientä kylkikontaktia apuna käyttäen sinkouduin juoksuun ja toiveena saada se pleikkari. :D Näin kuinka pleikkareita oli lavan päällä vielä selvästi havaittavissa. Taisin laskea niitä olevan vielä jopa 5 tai 6 kpl. Siitä pinosta nappasin omani, joka taisi olla vielä toiseksi viimeinen. Voin siis sanoa, että odotus palkittiin. Ja kyllä, pääovella jonottaneista useampikin sai konsolin mukaansa. Nuorin jonottaja taisi olla 15-16 -vuotias, minä itse 25v ja vanhin taisi olla poikansa kanssa tullut n.60v mies. Näistä henkilöistä ilman konsolia jäi tämä nuorin henkilö.

T: Kanssasi kassalla kovalevystä jutellut.

PS. Kone toimii hienosti ja 1,5 Tb kovalevy sisuksissa.

Aivan niin olitkin! kun sanoit, että tosiaan huomasit kun porukka kirmasi jo sisällä, mutta sait kuitenkin konsolin, tämä noin 40 vuotias noin 75vuotiaan isänsä kanssa oli tullut puoli 5 odottamaan, itse saavuin klo 5.30, ekaksi olin hetken pääovilla, mutta sitten menin ruokapuolella, ja taas palasin pääoville kyselemään, tämä myyjä tosiaan ketä sanoi ottaneensa sydämmenasiakseen kysyä vartijalta kumpi ovi avataan tulikin suht piakkoin sanomaan, että pääovet aukaistaan, tiedä mistä tiedon sitten saikaan. Kuitenkin tämä vartija ylipäällikkä sanoi, että hänet on ohjeistettu _aina_ avaamaan ruokapuolenpäädyn oven ensimmäiseksi, joten siinä pientä juoksua + hölkkää osa sitten lähtikin ruokapuolelle sen jälkeen. Siellä pääovilla aluksi olleet 2 about +-25 vuotiasta olivat veljeksiä, hekin zombailivat aluksi hetken, että toinen odottaa toisella ovella toinen toisella. eli ainakin 4 ihmistä odotti vain 2 konsolia. Joku sieltä nappasi itselleen 2 konsolia, mutta ilmeisesti jollekin tutulleen toisen konsolin siinä antoi kenelle jonotti. Kaverille myös oli yksi siellä jonottamassa konsolia ja sai myös. Itseasiassa en ole varma oliko jollakin myyjällä kännykkä mukana, koska he ohjeistivat, että pääkäytävää pitkin juostaan, käsimerkin ja huudoin koska kaikkihan siinä ravasivat.
Ei muuten tullut takuukuittia mukaan! kävin infopisteestä vielä siinä kysymässä saako siitä mukaan ja kysyin samalla takuunikää, sanoi, että ostoskuitti käy takuukuitista, ja koneella vuosi takuuta.
Itselle on vielä tulossa tuo Killzonebundle discshopista, mistä nyt ei varmuutta tuleeko se jo 6.12 niinkuin jossain paikoissa on muuttunut, vaiko heidän 13.12 arvioitu päivä, tosin saattavatpa lähettää nuo bundletkin aikasemmin, varsinkin kun virallinen ps4 julkaisu nyt hoidettu kokonaan pois alta maailmasta (paitsi japanista, siellähän se on vasta 22.2 tjsp?).
Kaverini kyseli illalla olenko päässyt lainkaan psn:ään kirjautumaan, olin ihan äimänkäkenä, että häh, olenhan aamusta asti jo tehnyt ns. kaiken mahdollisen ja kokeillut kaikki kuva, video jne lähetykset, lataillut noita gigan - 8 gigankin pelejä mitkä plussalla saatavissa, eikä ollut vielä herjannut, tosin pistin jo noin 8aikaan illalla koneen uinumis moodiin ja lataamaan noita pelejä lisää, eli varmaankin serverit alkoi ruuhkautumaan kun ihmiset pääsivät töistä, alkoivat laittamaan konettansa kuntoon jne. mahtaako miten nuo servut mennä, kun eteläamerikka julkaistiin samaan aikaan, joten ruuhkauttaako se eurooppaa lainkaan? tosin valtava varmasti oli pelkästään britanniankin myynnit, ja kun kaikki lyövät päivitykset, koittavat kirjautua sisään, laittavat kaikki ilmaiset ja maksullisiakin latauksia tulemaan niin voi olla tämä vkl hieman tukossa, tänään ei ole vielä edes itse "ehtinyt" katsomaan paljonkos noita latauksia on tullut ja takkuileeko psn. Erittäin tyytyväinen kyllä olen! kapula mahtava, käyttiskin ihan jees, tosin päivityksiä vailla, että saa sitten säädeltyä itse kun alkaa enemmän pelejä jne ohjelmia olemaan koneella. Myös ehkä pieni miinus, että ei ainakaan vielä toimi ps3:n bluetooth headsetti, vaa tarvii käyttää tuota rupuista konsolin mukana tullutta minkä yhdistää kapulaan. Myös syöpi kapulan virrat todella nopiaan!! Jostain siis metsästämään tuota micro? usb johtoa, tuo metrin puolentoista tynkä aivan liian lyhyt. Onko tietoa tarviiko olla usb 3.0 tukeva johto tai jos on joku halvempi kärsiikö siitä reakointi konsolin ja kapulan välillä "huomattavasti". Noitahan ps3:n sopiva mini usb johtoja löytyy vaikka kuinka pitkiä, tosin se ei helppaa tilannetta :( eihän tuollainen bout 8tunnin akunkesto ole juuri mitään kun alkaa kunnolla nettipeliä räiskimään, eikä viitsi tuon ison töllönkään edessä olla metrin päässä.. Todella on hiljainen kone, hienosti suunniteltu, että ottaa molemmilta sivuilta ilman ja vielä koko takaosasta puhaltaa ulos, ihan "kylmää" ilmaa puskee vaikka nyt ollut yli 24h tauotta päällä ja vielä puolsuljetussa tilassa, takaseinään matka ehkä 10cm, mutta sieltä se näyttää silti puhaltavan ilman pois, myös reunoilla bout 7cm tilaa. Erittäin tyytyväinen, ja on tuo kyllä pieni verrattuna tuohon vanhaan läskiin ps3:een :D itsellä kun ei koskaan slimmiä ole ollut.
Btw enpä olisi uskonut sinua 25vuotiaaksi, itse 27 ja jotenkin tuntui, että tällainen babyface jonottelee vaikka nyt movember onkin käynnissä :D
Nopiasti kävi kovon vaihto? olisi pitänyt varmaan itsekin hommata sillä hinnalla kuin sanoit tuon 1.5terasen maksavan.. ei tarvitsisi varmuuskopioida ja präkätä tulevaisuudessa niin paljoa, saatika olisi heittänyt suoraan ison kovon ennenkuin asetukset, pelit jne jo asennettu :S Noh, ootellaan joskos SSHD kovojen hinta alkaisi pikkuhiljaa laskemaan, ssd kovoa en kyllä laita, aivan helvetin kallis, eikä taideta lähitulevaisuudessa vielä tehdä 2 teran ssd:tä tai sitten tosiaan saa maksaa varmaan reilun euron per mega..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mistäs on seuraavan kerran mahdollista saada konsolia? Ei nyt väliä vaikka siihen joku Killzone kylkeen tulisi, mutta ei kyllä mikään kamera kiinnosta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Gigantista sanoivat, että heille on tulossa ennen joulua vielä erä, ilmeisesti tämä KZ-bundle. Onko julkaisu sillä 13.12. vai 6.12. en osaa sanoa.
 
Ylös Bottom