Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa.com on näköjään saanut Killzone-bundlet varastoon, näyttää saldoksi yli 25kpl, mutta onkohan kaikki menossa ennakkovaranneille?
Verkkokauppa.com Killzone-bundle

Pistin tilauksen sisään. Jännä nähä miten käy.
Toistaiseksi on odottaa käsittelyä - tilassa.

Vaikuttaa olevan yli olevia laitteita koska määrä vähenee. Enää 13kpl jäljellä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Soitin verkkokauppaa heti klo 9 ja kyllä se mies siellä ainakin sanoi, että kyllä tuo on oikea etc.
Ja kun kyselin tuleeko ennen joulua niin ainakin antoi ymmärtää, että tulisi! :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pistin tilauksen sisään. Jännä nähä miten käy.
Toistaiseksi on odottaa käsittelyä - tilassa.

Vaikuttaa olevan yli olevia laitteita koska määrä vähenee. Enää 13kpl jäljellä.
Jep sama homma, tilasin äsken ja neljä jäi jäljelle. Saas nähdä tuleeko :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mulle lukee Odottaa tuotteita. Mietin vain tuota kun päävarasto nyt -2kpl ja viimeksi myydyissä on 5kpl hmmm......
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tilasin tuon Verkkokauppa.comin Killzone-bundlen (Sony PlayStation 4 500 GB - Limited Kill 499.90e). Sain välittömästi vahvistuksen, että paketti odottaa noutoa Jätkäsaaren myymälässä :D

Kiitos mpp:lle, joka tästä diilistä vinkkasi - muchos respectos!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

[B sanoi:
Kiitos mpp:lle[/B], joka tästä diilistä vinkkasi - muchos respectos!


Lainaan osan Ruuvin tekstistä yllä :) Soitin just itse verkkokauppaan ja minulle on varattuna ps4 eli ehdin just ja just saamaan yhden! Loisto juttu!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mahtavaa että pääsette vihdoin konsolin kimppuun, onnea! :) Oon ollut itse tähän ihan pirun tyytyväinen, vanhana boksipelaajana toi uus ohjain istui käteen tosi luontevasti ja pelit on ollut nannaa, ja nythän on jo tarjolla vaikka mitä joten ei muuta kuin storesta latamaan linjat kuumina :) Ja muistakee käydä laittamassa tagit tonne ps4 peliseura-ketjuun jotta saadaan esim bäfässä kovat suomikarkelot pystyyn. Siellä on ollut jo tosi hyviä matseja :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pitikin Gigantista varata, kun tuntuu Gamestopin ohella olevan ainut joka pitää tuosta "julkaisupäivästä" kiinni. :D

Onkohan verkkokaupassa nyt kyselty kaikilta konsolin ennakkovaranneilta, että haluavatko tuon bundlen. Hieman epäilen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itsekin ostin tuon CoD + Killzone-paketin, koska Codin olisin ostanut joka tapauksessa. Jos joku haluaa tuon Killzonen niin privaa vaan, en tarvitse täyttä hintaa siitä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kiitos vinkistä :) Laitoin myös tulemaan isomman setin. Pitää varmaan myydä CoD ja kuulokkeet, mutta hyvä diili kumminkin. Olipahan vääntö. Puuh.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mulle kävi samoin :). Jos joku on kiinnostunut Ghostista PS3:lle, niin tänne yhteyttä. Koodi käyttämättä ;).
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt se on sitten tilattu ja maksettu. Ei pitänyt vielä, mutta ei vaan voinut kiusausta vastustaa. :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko tässä nyt homman nimi se, että Verkkokauppa pakottaa ostamaan normi Killzone-bundlen päälle kuulokkeet ja CoDin? Tämä meininkihän on nyt vähän rinnastettavissa trokareihin, että käytetään tilannetta hyödyksi ja pakotetaan ostamaan enemmän mitä tarvitsee.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko tässä nyt homman nimi se, että Verkkokauppa pakottaa ostamaan normi Killzone-bundlen päälle kuulokkeet ja CoDin? Tämä meininkihän on nyt vähän rinnastettavissa trokareihin, että käytetään tilannetta hyödyksi ja pakotetaan ostamaan enemmän mitä tarvitsee.

Toki moni voi myös tarvita noi :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Törkeetä se olisi siinä pisteessä, jos myisivät pelkkää laitetta tolla hinnalla. Lisätilpehöörit voi myydä/vaihtaa poies. Ilmaa on vaikeampi myydä... En lähtisi trokaamisesta puhumaan samassa yhteydessä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko tässä nyt homman nimi se, että Verkkokauppa pakottaa ostamaan normi Killzone-bundlen päälle kuulokkeet ja CoDin? Tämä meininkihän on nyt vähän rinnastettavissa trokareihin, että käytetään tilannetta hyödyksi ja pakotetaan ostamaan enemmän mitä tarvitsee.

Eikai ne aseella uhaten ole ketään pakottanut tuota bundlea ostamaan?
 
Ylös Bottom