Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eikai ne aseella uhaten ole ketään pakottanut tuota bundlea ostamaan?

No ei, mutta onhan se sinänsä ärsyttävää, että normi Killzone paketti on jo myyty loppuun ja tuota erikois pakettia näkyy olevan (kirjoitus hetkellä) varastossa yli 25 kpl:tta. Kyllähän tässä vähän polttelisi laittaa kyseinen bundle tilaukseen, mutta en kyllä viitsi maksaa moisesta 600 euroa. Varsinkin, kun kaksi paketin tuotetta ovat täysin turhia minulle. Saisihan ne toki myytyä, mutta ei vaan jaksaisi vaivautua. Odotellaan siis suosiolla ensi vuoteen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tämä meininkihän on nyt vähän rinnastettavissa trokareihin, että käytetään tilannetta hyödyksi ja pakotetaan ostamaan enemmän mitä tarvitsee.
Eipäs verrata trokareihin, he kuitenkin myyvät samaa tuotetta vain korkeammalla hinnalla. Tässä sentäs hintaa on nostettu lisäämällä mukana tulevilla tuotteita.

Ja mitään tuossa ei ole pakotettu ostamaan, jokainen voi ostaa tai olla ostamatta kyseistä pakettia.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Niin. Kai noista "ylimääräisistä" tuotteista pääsee aina eroon, jos haluaa. Eipä tuossa oikeastaan ole itselleni, kun nuo kuulokkeet vähän ylimääräistä, mutta uskon, että niilekkin varmasti käyttöä löytyy. Nyt vielä BF4 storesta, kun konsoli saapuu, niin paketti on näin alkuun aika täydellinen. Onneksi jätin codin pelaamisen vähän myöhemmäksi boxilla, niin saa nyt pelailla ps4:lla senkin loppuun.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eihän tuota oo pakko ostaa jossei oo tarvetta nuille tuotteille. Aivan hyvä paketti mun mielestä
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Minulle ei tullut pahoittelua ja cittarin tilausseurannan mukaan eilen tilattu bundle on tänään lähetetty matkaan. Huomenna tai perjantaina on siis kourassa.
Mulla lähti 8.11 tilattu bundle tulemaan kohti lähintä citymarkettia, joulu pelastettu!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kiitti verkkokauppa-bundle-varastossa vinkistä. Pari settiä saalistettu itselle ja kaverille.

Kaveri tosin "pääsi" ostamaan myös kuulokkeet ja COD: Ghostin kun oli vähän hidas.

Sain myös soiton pari tuntia sitten että Ison Omenan Prismaan oli tullut "muutama" hyllyyn. Viittais siihen että tänään ilmestynee jokaiseen Prismaan jokunen KZ-bundle. Itse en tuolta enää ostanut kun olin jo matkalla Verkkokauppaan noutamaan :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eihän tuota oo pakko ostaa jossei oo tarvetta nuille tuotteille. Aivan hyvä paketti mun mielestä
Onhan tuo nyt hieman oudosti hinnoiteltu kun Codista ja jostain tsintao-headsetistä pyydetään 110eur (vrt. vaikka Killzone-bundleen). Pääsee kai niistä eroon mutta ei varmasti saa "omiaan pois".
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kouvolan prismaan tuli koneita. Lähellä olijat soitto äkkiä sinne niin voi vielä saada.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onhan tuo nyt hieman oudosti hinnoiteltu kun Codista ja jostain tsintao-headsetistä pyydetään 110eur (vrt. vaikka Killzone-bundleen). Pääsee kai niistä eroon mutta ei varmasti saa "omiaan pois".

Kaipa tuo headsetti on oikeasti ihan hyvä ja maksaa tuon verran - ei tuossa ole pistetty lisähintaa vaan yksinkertaisesti hyödynnetty tilannetta ja pistetty periaatteella "no, meillä näitä nyt on, mutta suurin osa myydään tämän ja tämän kilkkeen kanssa paketissa". Ottaen huomioon miten nopeasti pelkät KZ bundlet lähtivät kun ilmestyivät myyntiin, väittäisin että suurin osa on pistetty bundleihin.

Ihan sama kuvio on ollut jenkkilässäkin. Pelkkiä koneita (PS4 tai XOne) et saa mistään, jos jostain löydät niin kyseessä on joku kalliimpi bundle jossa on lisävermettä.

Epäilen että Huuto.netissä on kohta nippu noita kuulokkeita kaupan :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onhan tuo nyt hieman oudosti hinnoiteltu kun Codista ja jostain tsintao-headsetistä pyydetään 110eur (vrt. vaikka Killzone-bundleen). Pääsee kai niistä eroon mutta ei varmasti saa "omiaan pois".

Kyseessähän ei ole mikään kiinalainen firma vaan amerikkalainen mad catz joka nyt vain tekee tuotenimelle tritton nuita kuulokkeita :) ja ihan kohtuullisen arvostelun on saanut (pahoittelut p:n viilaamisesta).
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eilen taisin kysyä ja ei ollut mitään tietoa, että onko tulossa ennen joulua. Vai oliko toissapäivänä.

Eipä ne Isossa Omenassakaan tiennyt mitään klo 8 tänä aamuna. Ennen klo 10 oli koneita tullut. Eli oikeasti vaikuttaisi että Prismat tietävät koneiden saapumisesta siinä vaiheessa kun logistiikka kantaa varaston ovesta sisään... ja koska ovat jo virallisesti julkaistua tavaraa (vaikka bundle on uusi), niin kärräävät suoraan hyllyyn. Nopeat syövät hitaat jne.

Ainakaan Iso Omena, Olari tai Sello eivät suostuneet ottamaan varauksia (kyllä, yritin... :D )
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eipäs verrata trokareihin, he kuitenkin myyvät samaa tuotetta vain korkeammalla hinnalla. Tässä sentäs hintaa on nostettu lisäämällä mukana tulevilla tuotteita.

Ja mitään tuossa ei ole pakotettu ostamaan, jokainen voi ostaa tai olla ostamatta kyseistä pakettia.

En pahoittanut tästä mieltä. Varmaan jos ei olisi lykästänyt julkkarissa, niin nyt olisi ollut hankala pysyä housuissa tässä toimistolla Jätkäsaaren nurkilla ja olla hakematta tuota "joulun erikoispakettia". Ehkä saattaisi olla reilumpaa kuitenkin myydä ilman lisätilpehöörejäkin halukkaille, mutta toisaalta ihan tervettä kapitalismia tämä toiminta ilman varsinaisia hinnan nostoja :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jos joku oikeasti tuolla bundlen tai normiversion headsetilla koittaa pärjätä niin morjes vaan ja hei, on sitten niin paska. TOIVON, että jossai vaiheessa tulee tuki bluetooth kuulokkeille mitkä toimivat ps3:ssa. Joten ei tuo hinta nyt mielestäni paha ole. codi on kuitenkin pitkään pelattu, vaikkakin vähän väkisin väännetty jo kun joka joulu tarvinnut jonkun codin laittaa joulumyynneille. IMHO itse tykkään tuosta killzonen moninpelistä vaikka en olekkaan mikään räiskintäpelien ystävä. tosin tulee sitä silti kerran vuodessa ostettua codi tjsp vastaava, ja niissä on kyllä hyvä mielestäni olla headsetti, toi ps4 kapulan systeemi on ihan kätevä ja toisaalta ei, riippuu tilanteesta, itse en tykkää, että siitä kapulasta menee piuhat, tosin kätevämpi se on kuin vetää esim 5+ metriä johtoa telkkarista tjsp sohvalle jos haluaa jollakin hyvillä 5.1 kuulokkeilla katsoa leffoja, kun esim perhe nukkuu eikä voi pitää omaa kotiteatteria tarpeeksi lujalla, että pääsisi 5.1 etuihinsa.

Eli uskon kyllä, että tuosta codista ja headsetistä sen 40e kpl saapi varmasti / kpl. ei kuitenkaan pelidivarit ja nettimarkkinat vielä kovin täynnä ole ps4 pelejä ja oheistuotteita :D Ja vaikka siitä killzonestakin jos ei siitäkään tykkää. Itse odottelen innolla diablo 3:a, ps4 julkkari sisältää myös sen uuden lisäosan, touchpädillä saapi selailtua tavaroita jne. Nämä eivät tule ps3 tai pc:lle ainakaan vielä, ps3 characterin saa importattua suoraan ps4:lle. onneksi odotin ps4:ää enkä ostanut sitä ps3:lle :) Suuri rpg pelien fani kun olen :) Toki muutama autopeli täytyy hommata keväällä / kesällä kuhan julkaisevat. Erittäin tyytyväinen ollut tuohon ps4:ään parisen viikkoa, ja päivityksiä odotellessa niin aina vaan lisää hyvää tulee :) Loisto konsoli!

Mitä tuosta boksista niin on niitä näyttänyt pyörivän jo jopa day one editioneja myynnissä, ps4:t taasen riistohinnoissa ja oliko jossain jopa että norjassa hinnat nousseet jopa 1200e konsoli! tosin norjahan nyt on norja missä kaikki 3-4 kertaa kalliimpaa vrt suomi. Myös jostain lukenut huhuja, että tuossa day one editionissa ollut prosentuaalisesti enempi vikoja kuin normi versiossa, tiedä sitten mikä siinä syynä. Sony kyllä teki emämunauksen tämän euroopan aliarvioinnin suhteen ja koneita ois saanut lähteä yks miljoona kipaletta enemmän eurooppaan julkkari päivänä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mullakin on tulossa Killzone bundle Netanttilasta. Tilattu 20.10.

Te jotka ootte jo saaneet tuon bundlen: Missä konsoli valmistettu?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Espoon iso-omenan gamestopista tuli äsken puhelua että voi jo tänään tulla noutamaan PS4 Killlzone-bundle. Sanoivat syyksi että jotkut firmat "rikkoneet" julkaisupäivämäärän ja alkaneet myymään etuajassa, jonka takia hekin alkavat antamaan bundlea tänään. Itse pitää käydä koulun jälkeen noutamassa.

ps. Olin laiska enkä jaksanut lukea viimeisiä sivuja, todennäköisesti tästä on jo ollut puhetta, mutta nyt bunde tosiaan on julkaistu.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Espoon iso-omenan gamestopista tuli äsken puhelua että voi jo tänään tulla noutamaan PS4 Killlzone-bundle. Sanoivat syyksi että jotkut firmat "rikkoneet" julkaisupäivämäärän ja alkaneet myymään etuajassa, jonka takia hekin alkavat antamaan bundlea tänään. Itse pitää käydä koulun jälkeen noutamassa.

ps. Olin laiska enkä jaksanut lukea viimeisiä sivuja, todennäköisesti tästä on jo ollut puhetta, mutta nyt bunde tosiaan on julkaistu.

Eipä yllätä. Prisma ainakin kuulemma lähti siitä että "PS4 on julkaistu, eli hyllyyn vaan" eivätkä katsoneet että tuolla bundlella olis joku erityinen julkaisupäivä. Niin ja Verkkokauppa tietty pistänyt myös jo jakoon.

Ai niin ja Verkkokaupasta omaani hakiessa tiskin takana oleva heppu sanoi että tulossa pitäisi olla vielä myös yksi erä lisää ennen joulua. Eli jos ei mitenkään budjetti kestä tuota 600e bundlea mitä heillä vielä on ja paikallinen Prisma tms. on tyhjä arpa, niin kannattanee pistää tilaus vetämään Verkkokauppaan jos esim. vielä ensi viikolla ilmestyy uusi lasti. Tämän päivän KZ bundle läjä ainakin vaikutti olevan varsin iso (sen verran monta oli samaan aikaan PS4:a noutamassa...)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onhan tuo nyt hieman oudosti hinnoiteltu kun Codista ja jostain tsintao-headsetistä pyydetään 110eur (vrt. vaikka Killzone-bundleen). Pääsee kai niistä eroon mutta ei varmasti saa "omiaan pois".

Nyt on taas uudestaa lisää Killzone bundleja verkkokaupassa ilman mitään lisäkilkkeitä. Tämä oli tilanne 10 min sitten.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt on taas uudestaa lisää Killzone bundleja verkkokaupassa ilman mitään lisäkilkkeitä. Tämä oli tilanne 10 min sitten.

No huh huh kylläpä tilanne elää verkkokaupassa. Nyt taas on muka loppu! No ehdin itse tilaa välissä yhden. Kannattaa seurata tilannetta koska tuntuu siltä että välillä lipsauttavat niitä aina varastoon ja saa tilattua muutaman ennen kuin laittavat omaan joulubundleensa...
 
Ylös Bottom