Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot
Jos joku oikeasti tuolla bundlen tai normiversion headsetilla koittaa pärjätä niin morjes vaan ja hei, on sitten niin paska. TOIVON, että jossai vaiheessa tulee tuki bluetooth kuulokkeille mitkä toimivat ps3:ssa. Joten ei tuo hinta nyt mielestäni paha ole. codi on kuitenkin pitkään pelattu, vaikkakin vähän väkisin väännetty jo kun joka joulu tarvinnut jonkun codin laittaa joulumyynneille. IMHO itse tykkään tuosta killzonen moninpelistä vaikka en olekkaan mikään räiskintäpelien ystävä. tosin tulee sitä silti kerran vuodessa ostettua codi tjsp vastaava, ja niissä on kyllä hyvä mielestäni olla headsetti, toi ps4 kapulan systeemi on ihan kätevä ja toisaalta ei, riippuu tilanteesta, itse en tykkää, että siitä kapulasta menee piuhat, tosin kätevämpi se on kuin vetää esim 5+ metriä johtoa telkkarista tjsp sohvalle jos haluaa jollakin hyvillä 5.1 kuulokkeilla katsoa leffoja, kun esim perhe nukkuu eikä voi pitää omaa kotiteatteria tarpeeksi lujalla, että pääsisi 5.1 etuihinsa.
Eli uskon kyllä, että tuosta codista ja headsetistä sen 40e kpl saapi varmasti / kpl. ei kuitenkaan pelidivarit ja nettimarkkinat vielä kovin täynnä ole ps4 pelejä ja oheistuotteita

Ja vaikka siitä killzonestakin jos ei siitäkään tykkää. Itse odottelen innolla diablo 3:a, ps4 julkkari sisältää myös sen uuden lisäosan, touchpädillä saapi selailtua tavaroita jne. Nämä eivät tule ps3 tai pc:lle ainakaan vielä, ps3 characterin saa importattua suoraan ps4:lle. onneksi odotin ps4:ää enkä ostanut sitä ps3:lle

Suuri rpg pelien fani kun olen

Toki muutama autopeli täytyy hommata keväällä / kesällä kuhan julkaisevat. Erittäin tyytyväinen ollut tuohon ps4:ään parisen viikkoa, ja päivityksiä odotellessa niin aina vaan lisää hyvää tulee

Loisto konsoli!
Mitä tuosta boksista niin on niitä näyttänyt pyörivän jo jopa day one editioneja myynnissä, ps4:t taasen riistohinnoissa ja oliko jossain jopa että norjassa hinnat nousseet jopa 1200e konsoli! tosin norjahan nyt on norja missä kaikki 3-4 kertaa kalliimpaa vrt suomi. Myös jostain lukenut huhuja, että tuossa day one editionissa ollut prosentuaalisesti enempi vikoja kuin normi versiossa, tiedä sitten mikä siinä syynä. Sony kyllä teki emämunauksen tämän euroopan aliarvioinnin suhteen ja koneita ois saanut lähteä yks miljoona kipaletta enemmän eurooppaan julkkari päivänä.