Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse tuli vasta isäinpäivänä -10% alennuskoodin kera laitettua tilaukseen discshopilta. Ensivuoden alkuun piti mennä mutta näköjään niitä riittikin vielä itselle, tänään myös lähdössä liikkeelle. Mukava yllätys oli.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nice!! :) Lähtevät varmaan jollain iltalaivalla. Hitsit mehän voidaan saada ne jopa ajoissa!


Toivottavasti, matkalla kyllä monta muuttujaa esim. postin lakko :mad: Ei malttas oottaa että pääsis alottaa uuden sukupolven :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Toivottavasti, matkalla kyllä monta muuttujaa esim. postin lakko :mad:

Ei kannata murehtia, tänään suurimmat ongelmat Naantalin suunnalla (Turun lähellä), paketit tulee laivan mukana joko Turkuun tai Helsinkiin, ja näissä paikoissa on suurempaa häikkää vasta 3.12-5.12. Joten tosta kun ne saapuilee niin ei pitäisi olla suurempaa ongelmaa pakettien eteenpäin lähdössä.

Itse toivon että kun asun kerta Turussa niin laittaisivat suoraan Turun laivaan sen paketin, ettei turhaan kierrä Hesan kautta :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

VPD lähestyi äsken seuraavanlaisella s-postilla:

"Suuresta tilausmäärästä johtuen, olemme aloittaneet jo PS4-tilausten käsittelyn. Saat tilauksestasi lähetysilmoituksen viimeistään torstaina 28.11. Vaikka ilmoitus tulisi aiemmin, tuotteet postitetaan siten että ne ovat perillä perjantaina 29.11, eivät missään tapauksessa aiemmin. Matkahuolto- ja Postipakettien seurantatunnukset aktivoituvat toimimaan aikaisintaan myöhään torstai-iltana 28.11. Noutoasiakkaiden tilaukset käsittelemme torstaina 28.11. Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon, voit noutaa tuotteensa esimerkiksi yömyynnistä."
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Sama viesti tuli tännekkin VPD:ltä. Hieman kyllä mietityttää tuo, että torstaina lähettävät ja postin lakko puskee päälle. Olen kyllä varautunut etten perjantaina ole konsolia saamassa, no toivotaana parasta ja pelätään pahinta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Sama viesti tuli tännekkin VPD:ltä. Hieman kyllä mietityttää tuo, että torstaina lähettävät ja postin lakko puskee päälle. Olen kyllä varautunut etten perjantaina ole konsolia saamassa, no toivotaana parasta ja pelätään pahinta.

Samat aatokset,vielä kun täältä pohjoisesta huutelee niin ei tahdo se 1vrk riittää mitenkään,Suomi on suuri maa.. Monta pakettia saa katsella kun ne Oulussa levyttää vuorokauden/viikonlopun.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko kellään havainto että mistä VPD:N tilaukset lähtevät?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itsekkin olen varautunut täysin siihen, että en saa konsolia julkaisupäivänä. Kesäkuussa olin laittanut ennakkotilauksen NetAnttilaan ilmoille. Ei hajuakaan minä päivänä laittavat konsolit liikkelle, mutta suurin uhka myöhästymiselle on kuitenkin postin lakkoilu. Konsolini pitäisi kulkea Helsinki-Seinäjoki väliltä, mutta Seinäjoen postikeskus aikoo ottaa osaa lakkoon 27-28.11 päivinä. Nyt kävi paska säkä!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joku oli kysellyt verkkokaupan sivuilla pleikkarin saatavuudesta ja siellä vastattiin tänään, jotta ensimmäinen erä saapuu 29.11. Waaat? Ei todennäköisesti julkkariksi saa ainakaan tuolta, jollei sitten ole jonkinsortin väärinkäsityksestä kyse.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onkohan ps4:sta johtuvaa, mut tulli on ekaa kertaa mun kohdalla aivan jumissa. Yleensä käsittelyaika on noin tunnin, mut tänään on jo 6h mennyt eikä ole edennyt mihinkään.. Puhelimetkin ruuhkautuneet!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joku oli kysellyt verkkokaupan sivuilla pleikkarin saatavuudesta ja siellä vastattiin tänään, jotta ensimmäinen erä saapuu 29.11. Waaat? Ei todennäköisesti julkkariksi saa ainakaan tuolta, jollei sitten ole jonkinsortin väärinkäsityksestä kyse.

Verkkokaupan pleikkarit tulevat saldoille 29.11.2013, arviolta heti vuorokauden vaihtuessa perjantain puolelle. Jos on kuitenkin jo saanut sen sähköpostin kuulumisesta valittujen joukkoon, pitäisi konsoli olla suurella todennäköisyydellä tulossa. Hyvin on epämääräistä muuten niin varmalta toimittajalta. Pidetään pelaajia turhaan jännityksessä näin pitkälle. Samulilla selvästi kehityksen paikka!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eikai se auta kun lähteä perjantaina kauppoja kiertelemään ja toivoa parasta... oma moka kun ei tullut ennakkovarattua :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Gamestopista soittivat että perjantaina voi noutaa. . Onpa hyvä fiilinki.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse sain pari viikkoa sitten laitettua paikallisesta cittarista pleikan varaukseen ja tänään käytin kaverin varaamassa omansa. Oli onnea matkassa, kun neuvonnan myyjä sanoi, että heidän kauppaansa olisi tulossa vain 4kpl koneita ja 3 on jo varattuna. Kaveri otti viimoisen koneen varaukseen ja nyt toivotaan, että perjantaina pääsee korkkaamaan uuden sukupolven.

Hyllyssä on jo odottamassa WD Mobile Black 750GB 7200rpm sata III kovo odottamassa vaihtoa. Tuohon kovoratkaisuun tuli päädyttyä, kun katselin youtubesta testivideoita noista kovoista läppärikäytössä. Tuo edellä mainittu kovo pesi perus 5400rpm mallit selvästi boottaus- sekä kirjoitus/lukunopeuksissa. Eipä tuo kovo ollut hinnallakaan pilattu 69,90€ + postikulut.


Perskeles. Melkein kaikista muista kaupoista kysyin ottaako ne varauksia.
Jos en aamulla löydä muualta niin voin tarjoon sun varauksesta 40 € ; )
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

VPD lähestyi äsken seuraavanlaisella s-postilla:

"Suuresta tilausmäärästä johtuen, olemme aloittaneet jo PS4-tilausten käsittelyn. Saat tilauksestasi lähetysilmoituksen viimeistään torstaina 28.11. Vaikka ilmoitus tulisi aiemmin, tuotteet postitetaan siten että ne ovat perillä perjantaina 29.11, eivät missään tapauksessa aiemmin. Matkahuolto- ja Postipakettien seurantatunnukset aktivoituvat toimimaan aikaisintaan myöhään torstai-iltana 28.11. Noutoasiakkaiden tilaukset käsittelemme torstaina 28.11. Jos olet valinnut toimitustavaksi noudon, voit noutaa tuotteensa esimerkiksi yömyynnistä."

Eipä näy VPD:ltä viestiä, vaikka olen ennakkovarannut konsolin jo kesäkuussa... :( Pitänee huomenna soitella, ja kysellä varauksen tilannetta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Perskeles. Melkein kaikista muista kaupoista kysyin ottaako ne varauksia.
Jos en aamulla löydä muualta niin voin tarjoon sun varauksesta 40 € ; )

Tuokin on bullshittiä!! Mä oon soittanut kaikki prismat, anttilat, cittarit... niin kaiki sanovat niin, että heidät on ohjeistettu valtakunnallisesti ETTEI varauksia saa tehdä! Sit kuitenkin jossain tehdään näin, tai sit porukka provoilee.. Itse en usko noihin varauksiin.. Ainoastaan expertillä olis onnistunut varaus maksua vastaan mutta se ei taannut laitteen saamista, joten skippasin tarjouksen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voi kiesus ei taida Tampereelle välttämättä keretä tulla Discshopin pleikkari. Huomenna kuulemma alkaa postikeskusken lakko Tampereella kello 22.00 ja kestää keskiviikkoon 15.00 :(
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko kukaan tilannut brittien amazonista ?
1-2 business days on priority express.
Ja hintaa jäisi jotain 460€
Hmm.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voi kiesus ei taida Tampereelle välttämättä keretä tulla Discshopin pleikkari. Huomenna kuulemma alkaa postikeskusken lakko Tampereella kello 22.00 ja kestää keskiviikkoon 15.00 :(

Sitähän tässä jännitetään. :D
 
Ylös Bottom