Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse nappasin konsolin perjantaiaamuna Oulun Limingantullin Prismasta. Heräilin hyvissä ajoin ennen kuutta ja alkuperäinen suunnitelma oli käydä hakemassa kone Linnanmaalta, vaikka lähellä Limingantullia asunkin. Ehdin pyörähtää Linnanmaan Prisman pihassa siinä kuuden jälkeen ja paikalla oli ainakin 7 innokasta jonottajaa valmiina, joten katsoin paremmaksi kurvata suoraan Limingantullin Prismalle. Ennakkotietoina olin saanut urkittua, että konsoleita voisi olla n. 5-6/myymälä. Limingantullin Prismalle ehdin kolmantena ja siellä sitten odoteltiin kolmistaan puolisen tuntia, ennen kuin seuraavat jonottajat saapuivat paikalle. Pari kaverusta tulivat Linnanmaalta ja sanoivat että 8 konetta oli ollut siellä. Olisin siis saattanut saada koneen myös Linnanmaalta, joka hetken harmitti, mutta kun kaverukset kertoivat että tämä on se ovi joka aukeaa ensin, niin fiilis koheni. Vielä kun jonon ensimmäinen sai kuulla, että hänelle on konsoli varattuna muualla, niin alkoi tilanne näyttää hyvältä. Paikalle ehti saapua viimeisen tunnin aikana muutama muukin jonottaja. Porukalla odolteltiin että kahdeksan konetta olisi Limingantullissakin. Loppuporukan iloa ei kauaa kestänyt, kun vartija tuli kertomaan neljälle iloiselle jonottajalle, johin myös itse kuuluin, että koneita on 4 ja vuoronumerot ovat tässä.

6 jonon viimeistä liukenivat nopeasti paikalta, kaveruksista toinen sai koneen ja toinen sai jäädä katselemaan hommaa sivusta. Toivottavasti saivat toisen koneen hommattua jostain muualta. Oli ihan mukava odotella vajaan vartin verran autossa lappu kourassa, kun oli ensin reilun tunnin seissyt pihalla. Onneksi ei ollut kovin tuulinen ilma, niin odottelu meni ihan mukavasti. Yhteisölliyys oli hienoa ja jäi kyllä harmittamaan muiden puolesta, että koneita oli tuonne jäänyt noin vähän. Kaiken järjen mukaan isommassa Prismassa olisi ollut enemmän koneita. Viisi minuuttia ennen tasaa ovelle ja siellä oli yksi voitonriemuinen jonottaja ovella. Pari muutakin ihmistä saapui vielä paikalle, ilo karisi näiltä matti myöhäisiltä, kun sisällä selvisi että jonotusnumerolla sai koneen noutaa. Yllättävän vähän oli porukkaa n. 15 henkeä ennen kahdeksaa kävi ovella pyörähtämässä. Toki autolla paikan ohi pyyhälsi enemmänkin porukkaa. Onneksi tuolla mentiin fiksusti vuoronumeroilla, juoksukilpailu tuon odottelun jälkeen olisi tuntunut todella tyhmältä.

Olihan tuo sinällään kokemus, kun ensimmäistä kertaa konsolia jonottelin. Alunperin ajattelin että jätän tämän hässäkän väliin, mutta lopulta oli pakko kone yrittää hankkia julkaisussa. Jonoon ei ehtinyt kuin pari koululaista ja yksi jonottaja osti konsolin pojalleen joululahjaksi. Iäkästä alkaa olla tämä innokkain pelaajaporukka ilmeisesti tai sitten nuoriso ei ole riittävän aamuvirkkua porukkaa. Olisihan tuo sapettanut jos ilman olisin jäänyt, onneksi oli sinniä lähteä paikalle sen verran aikaisin että onnistui. Ikää kun on jo sen verran, että työkaverit vähän päätä pyörittelivät kun asiasta kerroin. Onneksi oli lyhyt työpäivä ja nyt kun konetta on vähän tyypannyt, niin ei yhtään kaduta, että heräsin tunnin normaalia aikaisemmin ja kävin koneen noutamassa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ostitte molemmat siis myös Prismasta koneen? Itse ostin Tampereen Prismasta eikä täältäkään tullut takuukuittia, ilmeisesti olisi pitänyt tulla mutta infotiskiltä itse sain erillisen lapun takuusta kun kävin kysymässä miksi ei sitä kassalta saanut.

Juu mólemmat haimme porin itäkeskuksen prismasta (16kpl ja juoksukilpailuhan se oli, ruokapuolen ovi aukaistiin ennempää, niin sieltä porukka pääsi juoksemaan nopeasti, kun vartijahan ei juokse, ja porukka katseli pääovilta kun porukka oli sisällä jo pleikkarien kimpussa, muutama ensimmäinen sai ketä jonotteli pääovilla, ainakin tämä ketä täällä jutteli myös tuosta 1.5teran kovon vaihdosta. 4kpl oli toisessa porin prismassa, valikoimat olivat aikalailla kaikki ps4:lle julkaistut).

Itse en saanut edes mitään erillistä takuukuittia infopisteestä, sanottiin vain, että ostokuitti käy ja valittelivat kun ei ollut rekisteröitynyt järjestelmään konetta, että olisi saanut takuukuitinkin. Noh, napsahtipahan hyvät s-edut kun oli vielä tuplabonus kk (muutenkin käytetään vain s-etu kauppoja ruokaan, pitkälti tavaroihin, samaten auto(t) ja prätkä tankataan aina abc:lla, että saa etua, tästä kuusta paukahtaa näin äkkiseltään jo 100e tilille ostoksista! :) )

Itse olin toinen ihminen jonottomassa prismassa, menin inan vajaa puoli 6 aamulla jonottamaan kun ei se unikaan tullut yöllä kunnolla :) tämä ensimmäinen odottaja oli noin 30-40? vuotias bout 70vuotiaan isänsä kanssa jo tullut ennen viittä odottelemaan.

Itsellä on vielä tulossa discshopista killzone bundle julkaisu, mutta perun sen tänään jos kukaan kavereista tai sukulaisista ei huomaa facebook päivitystäni. Ei sitä viitsi päästää postiin asti, antaa mennä joululahjaksi jollekin onnekkaalle ketä sen sitten saakaan jos perun sen, kun nekin on jo loppunut ainakin discshopista :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pienoista tuskanhikeä pukkaa, kun odottelee Netanttilalta uusia tietoja Killzone Bundlesta. Sen kosahtaessa ei mitään varasuunnitelmaa kauppojen kiertelyn lisäksi ole...eikä mahdollisuutta muuhun taidakkaan olla, kun varaukset on varmaan kaikkialla jo aikaa sitten täyttyneet.

Pahimman skenaarion toteutuessa ja mahdollisen vatutuksen kasvaessa en tosin silti taida lähteä pulittamaan +100 euroa ylimääräistä Huudon kautta, vaan kiltisti kärvistelen ensi vuoteen...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse kävin varaamassa Gamestopista eilen. Saan ehkä tammikuussa tai näin myyjä sanoi. Gamestop valikoitui ostopaikaksi siksi, että puolituttu myyjä antoi +35% vaihtohyvityksellä vanhoihin peleihin. Vein sinne kaikki pelit, mistä päätin raaskia luopua ja uuden pleikkarin hinnaksi jäi hieman yli kolmesataa Euroopan dollaria. Tammikuu on mulle ihan ok, ei mulla mikään kauhea hoppu ole tuota vekotinta saada. PSN+:n ilmaispelejä on vielä iso liuta pelaamatta PS3:lla ja hommasin pahimpaan uutuudenviehätykseen Vitan.

Äijä matki mua ;). Itsehän vein 40 kappaletta vanhoja PS3 pelejä Gamestopiin pari viikkoa sitten, +35% lisähyvityksellä (ennakkovaraus tulevaan 25% ja 10% ennakovaraus konsoliin) Tietoisena siitä että konsoli tulee ehkä tammikuussa tai joskus. Hintaa konsolille 232 euroa, olin itseasiassa yllättynyt että noiden palautuspelien keskihinnaksi tuli yli 5e kappale (sain 217,36e).

Mulle ehdotettiin parin tutun toimesta, että myy huutonetissä saa paljon enemmän. No en, ei paljon innosta pakkaus & postitusrumba ja mahdollinen rahojen odottelu & kerjäys (maksaa jo...).
Harmillisesti 17 jenkkipeliä jäi itselle (+ parikytä muuta jotka jätin tarkoituksella), kun eivät ota eri ikärajamerkinnöistä johtuen vastaan jenkkipelejä. Pitänee varmaan joskus myydä noi 17 kertapläjäyksellä 100e tms hintaan jollekkin :D.

Vita kovassa käytössä illtaisin ja PS3 silloin tällöin, joten ei tässä niin kiirusta ole PS4:lla. Katotaan Pziuz kumpi saa aiemmin koneensa :D.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään herättyäni huomasin juuri tehdyn myynti ilmoituksen konsolista muron puolella. Noh 470e tarjosin ja neljän aikaan olikin konsoli kainalossa. Gamestoppiin sitten varausta perumaan ja sillä 50e varaus massilla killzone ostoon. Saapahan nyt joku parin viikon päästä tuon killzone bundlen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse en mitään munaralli / jonotushommaa jaksa. Niin ennakkotilasin 20.8.2013 perus Hobby Hallista konsolin. Huomiseksi (Maanantaiksi 2.12.2013) lupasivat sen tähän omalle paikkakunnalle klo 16 jälkeen noudettavaksi. Sitä varmaan tuossa aamuyöstä roudataan rullakkoa itellan runkoautoon joka tupsauttaa sen rullakon tuohon lähipostiin jossain aamun sarastaessa.

Hinta siis 449e tilattaessa ja aluksi mun mielestä luki,että 299e

Katselin tuota itellan sivua : Mitä minä tuosta ymmärrän niin paketti on lähtenyt liikkeelle jo 28.11.2013

Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:​
29.11.2013 klo 09:21:00
Paikka:​
OULU 90000

Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:​
28.11.2013 klo 21:44:03
Paikka:​
ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010

Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti:​
28.11.2013 klo 11:05:48
Paikka:​
VANTAA 01740
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään olisi Dischopilla taas vastaava tarjous mistä itsekin tuli PS4 hankittua eli -10% kaikesta. Toimituspäivästä tiedä sitten jos on kova hätä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itsehän menin perjantaina 8:50 Nokian Citymarketille, siellä oli 4 jonottajaa ja laitteita oli vain 3, mutta onneksi yksi jonottajista ei tullutkaan hakemaan pleikkaria niin sain viimeisen kappaleen :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pienoista tuskanhikeä pukkaa, kun odottelee Netanttilalta uusia tietoja Killzone Bundlesta. Sen kosahtaessa ei mitään varasuunnitelmaa kauppojen kiertelyn lisäksi ole...eikä mahdollisuutta muuhun taidakkaan olla, kun varaukset on varmaan kaikkialla jo aikaa sitten täyttyneet.

Pahimman skenaarion toteutuessa ja mahdollisen vatutuksen kasvaessa en tosin silti taida lähteä pulittamaan +100 euroa ylimääräistä Huudon kautta, vaan kiltisti kärvistelen ensi vuoteen...
Joo-o, lähipäivinä pitäisi kaiken järjen mukaan tulla Anttilasta tiedotetta bundlesta. Voi kun olisin tienny että discshopista riitti vielä isänpäiväalesta tilanneille peruskonepakettia julkaisuksi niin olisi tämäkin tuska poissa. Sylettää myös se että bundlella ylipäänsä on erillinen julkaisupäivä, kun kerran pleikkari ja Killzone ovat jo myynnissä niin bundlet saisi pistää myyntiin heti sitä mukaa kun saapuvat jälleenmyyjille.

PS. Kaiken lisäksi pleikkari alkaa kahden viikon päästä olla jo "so last season" kun maailmanlaajuinen hypetys on päässyt laantumaan
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Äijä matki mua ;)

Vita kovassa käytössä illtaisin ja PS3 silloin tällöin, joten ei tässä niin kiirusta ole PS4:lla. Katotaan Pziuz kumpi saa aiemmin koneensa :D.

Hahaha! Race is on!
Jännä nähdä, onko noi sitten missä maassa tehtyjä konsoleita, mitä sitten vihdoista viimein saadaan (tammikuussa?). Muutenkin vähän jänskättää, että kuinka pahasti noi lastentaudit PS4:sta vaivaavat, itsellä kun on huono karma noiden elektronisten laitteiden suhteen. Täälläkin on muutama ilmoittanut, että konsoli on ollut rikki paketista tullessaan. Kenties tuo vaihtorumbakin alkaa onnistua ensi vuoden puolella helpommin, mikäli viallisia laitteita on.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hahaha! Race is on!
Jännä nähdä, onko noi sitten missä maassa tehtyjä konsoleita, mitä sitten vihdoista viimein saadaan (tammikuussa?). Muutenkin vähän jänskättää, että kuinka pahasti noi lastentaudit PS4:sta vaivaavat, itsellä kun on huono karma noiden elektronisten laitteiden suhteen. Täälläkin on muutama ilmoittanut, että konsoli on ollut rikki paketista tullessaan. Kenties tuo vaihtorumbakin alkaa onnistua ensi vuoden puolella helpommin, mikäli viallisia laitteita on.

Mikäköhän mahtaa olla firmware kun laite saadaan ja mikä lie valmistusmaa :). Reis is oon todellakin.

Nojuu, toki oma PS3 aikanaan hajosi viikkoa vaille kolmen vuoden ikäisenä YLODiin (ja tehdaskorjattu virhevastuusta tilalle), että lapsentautinen toi mun edellinen fat oli, tilalla puksuttaa (huutaa) kyseinen tehdaskorjattu yksilö nyt neljättä vuotta joten saa nähdä milloin karma toistaa itseään.
Elektroniset laitteet tuppaa välillä hajoileen, nim tässä viimeisten vuosien aikana mulla hajonnut viritinvahvistin (5v vanha), 2 läppäriä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko muille tulossa Ranskan Amazonista? Perjantaina aamusta lähetetty ja lauantaista asti nyt junnannut Saksan Leipzigissä. Muilla jäänyt tuonne junnaamaan? Nopeammalla toimituksella tämä siis..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko muille tulossa Ranskan Amazonista? Perjantaina aamusta lähetetty ja lauantaista asti nyt junnannut Saksan Leipzigissä. Muilla jäänyt tuonne junnaamaan? Nopeammalla toimituksella tämä siis..
Mun on rekisteröitynyt Helsinkiin tänään aamulla, ja sen jälkeen vielä Tampere-Pirkkala.
Eli lähellä se lienee, mutta ei vielä perille asti ole löytänyt noin viidessä tunnissa. :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Giganttilaan on tulossa myös tuota Killzone - pakettia. Kävin tänään paikallisessa liikkeessä ja ottivat näköjään varauksia vastaan. Myyjä sanoi, että joulukuun puolessa välissä pitäisi tulla. Pari kappaletta oli erästä jäljellä ja lupasi, että riittäisi myös minulle. Eli kannattaa käydä paikallisessa Gigantissa. Itsehän en edes tiennyt ennen tätä päivää, että tuota voi varata Gigantin myymälässä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joo-o, lähipäivinä pitäisi kaiken järjen mukaan tulla Anttilasta tiedotetta bundlesta. Voi kun olisin tienny että discshopista riitti vielä isänpäiväalesta tilanneille peruskonepakettia julkaisuksi niin olisi tämäkin tuska poissa.

Ei välttämättä. Nimimerkillä isänpäivänä discshopista tilannut ja ilman jäänyt...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

PS4 konsoleita on tulossa kauppoihin lisää ennen joulua, niin ilman jääneiden on mahdollisuus näistä eristä saada. Puhutaan Joulukuun puolivälistä, jotkut jopa päivästä (13.12.2013)

Itsekkin jätin ennakkovaraamatta, vaikka kävi mielessä. Kävin Perjantai aamuna paikallisessa Prismassa, mutta kahta kautta pääsi sisään. Itse sellaisella ovella, että kaikki mahtavat 8 konsolia oli mennyt ennen kuin kerkesi kauppaan asti. Niin tässä ollaan nyt sitten ilman konsolia hemmetti ja kieltämättä konsolin saaneiden kommentteja lukiessa v-käyrä nousee. Toivotaan että konsolin lisäeristä saan minäkin, valmiiksi jo siinä toivossa poistin kaupasta Kameran, lisäohjeimen ja Lego Marvel + Knack -pelit.

Osaatko tarkemmin sanoa mitkä kaupat saavat vielä näitä eriä ennen joulua? Ainakin Discshopissa jo ilmoitettu, että ensi vuoden puolelle menee ennen kuin alkavat uusia konsoleita toimittamaan.

Kävi vähän sama juttu täällä, eli ennakkotilaus jäi tekemättä, kun tarkoituksena oli käväistä kaupassa hakemassa kone ennen lomia. :eek: Kiva olisi saada laite hankittua ennen joulua, mutta ei millään ei viitsisi alkaa tilailemaan ulkomailta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Videopelidivarista varasin joskus kesällä. Eivät ottaneet mitään yhteyttä. En enään asioi kyseisen yrityksen kanssa. Tosin en tällähetkellä ole Suomessa. Mukava täältä Aasian lämmöstä seurata tilannetta. Toivottavasti laitteita tulee lisää Jouluksi, vaikka itseä kiinnostavat pelit loistavat vielä poissaolollaan ja multimediaominaisuudet antavat odottaa itseään. Onko niitä vieläkään vahvistettu.. Myös dvd skaalaus kuuluu olevan huonompi, kun ps3:lla. Laite ei vaikuta olevan yhtä kunnianhimoinen yritys, kun edellinen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Giganttilaan on tulossa myös tuota Killzone - pakettia. Kävin tänään paikallisessa liikkeessä ja ottivat näköjään varauksia vastaan. Myyjä sanoi, että joulukuun puolessa välissä pitäisi tulla. Pari kappaletta oli erästä jäljellä ja lupasi, että riittäisi myös minulle. Eli kannattaa käydä paikallisessa Gigantissa. Itsehän en edes tiennyt ennen tätä päivää, että tuota voi varata Gigantin myymälässä.
Kiitokset tästä infosta! Nyt on itselläkin Gigantista varattuna. :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Giganttilaan on tulossa myös tuota Killzone - pakettia. Kävin tänään paikallisessa liikkeessä ja ottivat näköjään varauksia vastaan. Myyjä sanoi, että joulukuun puolessa välissä pitäisi tulla. Pari kappaletta oli erästä jäljellä ja lupasi, että riittäisi myös minulle. Eli kannattaa käydä paikallisessa Gigantissa. Itsehän en edes tiennyt ennen tätä päivää, että tuota voi varata Gigantin myymälässä.

Mitäs tuo Killzone-paketti mahtoi kustantaa? Itseäkin kiinnostaisi tuo, kunhan hinta vain ei ole Giganttimaisesti huntin muita kallimpi.
 
Ylös Bottom