Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eli ennen joulua tulee gigantteihin Killzonen bundle erä? Kun itse soitin lauantaina gigantin asiakaspalveluun ja kysyin vaan että tuleeko enään ps4 erää niin sanoi että tulee mutta loppuunmyyty paikallisesta kaupasta?

Ettei vaan tarkoittanut tuota? Pitää huomenna soitella vielä uudestaan ja kysellä, jos itsekin saisi vielä ton nelosen ennen joulua.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Juurikin näin. Gigantteihin ( ja prismat/cittarit?) tulee ennen Joulua erä konsoleita ( bundleja ) mutta uskon että ainakin Giganteista alkaa nämä olla loppuunmyyty ennakkoon.
(itsellä varauksessa ja odotellaan tekstaria )
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oliko meininki oikeasti tällaista?

iCT15bucrdsF5.gif
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oliko meininki oikeasti tällaista?

Kyllä, tässä nähdään toisinto reilun kymmenen vuoden takaa kun PlayStation 2 julkaistiin. Tiedossa oli ettei ennen joulua konsolia enään saa ja osa ennakkotilaajistakin joutui odottamaan pyhien yli.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Löytyykö täältä Kuopion Anttilan taistelun 29.11.13 selvinneitä ja kovettamia veteraaneja? Todella paskasti hoidettu koneen julkkari anttilassa vaikka itse sainkin koneen kouraan. Ennen ovien avaamista vartija sanoo, että "7 ensimmäisenä jonottamaan tullutta saa koneen, muut menkääs kotiin". Ovet kun aukee niin valtava monikymmenpäinen leegiona juoksee sisään ja tönii heikoimmat tieltä. Hermostuttaa ihan muiden jonottamaan ajoissa tulleiden puolesta. Vuoronumerot jaettiin vasta todella kaukana ulko-ovia, lähellä top-tenin kassaa. Miksi näitä vuoronumeroita ei voitu antaa siinä ovella vartijan toimesta, ettei olisi syntynyt tämmöistä epäoikeudenmukaista meininkiä muita jonottajia kohtaan.. Pitäisi kai olla kiitollinen, että itse sain koneen mutta toivottavasti Anttila ottaa opiksi tästä kokemuksesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Löytyykö täältä Kuopion Anttilan taistelun 29.11.13 selvinneitä ja kovettamia veteraaneja? Todella paskasti hoidettu koneen julkkari anttilassa vaikka itse sainkin koneen kouraan. Ennen ovien avaamista vartija sanoo, että "7 ensimmäisenä jonottamaan tullutta saa koneen, muut menkääs kotiin". Ovet kun aukee niin valtava monikymmenpäinen leegiona juoksee sisään ja tönii heikoimmat tieltä. Hermostuttaa ihan muiden jonottamaan ajoissa tulleiden puolesta. Vuoronumerot jaettiin vasta todella kaukana ulko-ovia, lähellä top-tenin kassaa. Miksi näitä vuoronumeroita ei voitu antaa siinä ovella vartijan toimesta, ettei olisi syntynyt tämmöistä epäoikeudenmukaista meininkiä muita jonottajia kohtaan.. Pitäisi kai olla kiitollinen, että itse sain koneen mutta toivottavasti Anttila ottaa opiksi tästä kokemuksesta.
Siellä oltiin ja koneen myös sain. V******* vieläkin eräs teini jantteri, joka juoksi jonon hänniltä ja vei jonottaneilta koneen...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

V******* vieläkin eräs teini jantteri, joka juoksi jonon hänniltä ja vei jonottaneilta koneen...

Mun mielestä turha on syyttää teiniä, vaan Anttilan toimintatapaa. Jos jono on paikassa a ja laput jaetaan paikassa b, niin kyllä se saanti vain määräytyy sen mukaan kuka on paikassa b ekana, olkootkin "herrasmiessäännöt" mitä vain. Itsekin olisin kaikkeni tehnyt et koneen olisin saanut.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Melkoista spektaakkelia ilmeisesti ollut monien markettien ovilla julkkariaamuna. Näitä lukiessa kuulostaa siltä, että kovinkaan moni marketti ei ole hoitanut julkaisua oikeudenmukaisesti. Jos joku kaveri on tullut vaikka pyörätuolissa tai kainalosauvoilla ensimmäisenä jonoon niin turha edes haaveilla saavansa. Jos ovelle ilmestyneistä löytyy yksikin, joka ei kunnioita jonoa, on juoksukilpailu on taattu. Ja näitä mulkkuja on ja tulee aina olemaan, joten miksi tähän ei olla varauduttu? Luojan kiitos sain jonottaa omani rauhassa postin tiskiltä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Niin.Tässä päästään siihen että paras olisi kun koneet pidettäisiin taka huoneessa ja varaukset oltaisiin otettu ennakkoon nimellä.Sitten koneen saa myyjältä nimellä kun menee hakemaan ja se tuodaan varastosta. Näin toimittiin Varkauden prismassa.Aamulla oli muitakin mutta myyjä sanoi suoraan että kaikki myyty ennakkoon.

Mutta toki tuo Anttila on hieman töpännyt tuon homman.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jätkäsaaren Verkkokauppa hoiti yömyynnissä konsoleiden luovutuksen lopulta asiallisesti. Ennakkotilaajat hakivat kassalta jonotusnumeron ja sitten vain odottelemaan konsoleiden luovutusta. Siinä lomassa arvotut 50 konsolin osto-oikeuden saaneet jäivät omaksi jonokseen sivummalle. Ei tullut ryysistä. Tunnelma oli käsinkosketelavan yhteisöllinen. Ensimmäisen konsolinsa saanut taputeltiin muiden jonottajien toimesta.

Näytä liitetiedosto 12008 Näytä liitetiedosto 12009
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Siellä oltiin ja koneen myös sain. V******* vieläkin eräs teini jantteri, joka juoksi jonon hänniltä ja vei jonottaneilta koneen...
Joo mä nostin kassalla puheeks tämän idiootin käytöksen. Itse olin siin jonos toisena, kukas sää olit niistä jonottaneista?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vaikka toki kyseisen juoksijan käytös oli hieman "moraalisesti kyseenalaista", mielestäni tuossa voidaan syyttää kauppaa. Olisivat jakaneet vaikka vuoronumerot ovella, kuten monessa muussa paikassa tehtiin.

ps. en ole kyseinen juoksija.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Topikkia selatessa tulee pakostakin mieleen the smash hit holiday classic JINGLE ALL THE WAY. Menoa ja meininkiä (vähän liikaakin) on toisissa paikoissa piisannut, kun kaupat eivät ole osanneet varautua tilanteeseen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Se 3. jonottamaan saapunut
Tunnistettu :) Loistava homma, ettet jäänyt ilman konetta. Kyllä kävi sääliks se vanha rouva, joka oli tullut lapsen lapselleen hakemaan sitä konetta. Tää oli jonottanut ties kuin kauan myös siinä ulkona. En vaan voinut jättää sitä asiaa siihen, sillä hermostutti niin paljon sen yhden idiootin käytös että pakko oli ottaa puheeks... Ihan kuin joku ystävällinen sielu olisi antanut sen oman vuoronumerosa sille rouvalle sen mun paskamyrskyn jälkeen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tälläinen saapui tänään, vaikka sitä vasta huomiselle odottelin :D Muutaman päivän pitempi odottaminen kannatti, sillä paketille jäi hintaa vaivaiset 527€ toimitettuna :cool:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tunnistettu :) Loistava homma, ettet jäänyt ilman konetta. Kyllä kävi sääliks se vanha rouva, joka oli tullut lapsen lapselleen hakemaan sitä konetta. Tää oli jonottanut ties kuin kauan myös siinä ulkona. En vaan voinut jättää sitä asiaa siihen, sillä hermostutti niin paljon sen yhden idiootin käytös että pakko oli ottaa puheeks... Ihan kuin joku ystävällinen sielu olisi antanut sen oman vuoronumerosa sille rouvalle sen mun paskamyrskyn jälkeen.
Ärsyttävintä tässä asiassa on se, ettei kaupat muista tätä taaskaan n. 5-10 vuoden päästä, kun uusi konsolisukupolvi lanseerataan, vaikka asia nyt olisikin mielessä... tai edes ensi vuonna, kun Xbox one tulee myyntiin.
 
Ylös Bottom