Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Tässä rigi,rigiversioissa kuitenkin on se yksi huono puoli.

Olen ostanut konsolin ja verkosta pelejä.
Kuinkas sitten kun haluan vaihtaa konsolia? Ne pelit jäävät kovalevylle ja ovat siellä, eikä niistä enää hyödy kukaan.
Tämän takia suosin fyysistä versiota, vaikkakin niitä ei ole tullut hankittua..
En tiedä viitsiikö vaihtaa edes neloseen, kun kolmosessa on näitä pelejä kyllä.
Ja tuo Gamestopin tarjous 189,90, kun tuo 500gb ps3 ja 4 peliä ei taida omalta osalta onnistua näiden virtuaalisten versioiden takia.

Kuinkas sitten kun haluan vaihtaa konsolia? Ne pelit jäävät kovalevylle ja ovat siellä, eikä niistä enää hyödy kukaan.
Ja tuo Gamestopin tarjous 189,90, kun tuo 500gb ps3 ja 4 peliä ei taida omalta osalta onnistua näiden virtuaalisten versioiden takia.

Jos vaihtaa konsolin niin onhan siellä storessa tiedot että olet kyseisen pelin ostanut. Ja saat varmastikin ladata ostamasi pelin uudelleen niin monta kertaa kuin haluat.

No katsotaan nyt mikä politiikka esim. Sonyllä on digipelien omistamiseen. Nehän on edelleenkin sidottu käyttäjätiliin, eikä konsoliin, joten se tulevaisuuden striimauspalvelu voi hyvinkin pyörittää ostamiasi PSN-pelejä.

PS3:n digipelit ei siirry PS4:een, että sikäli kannattaa pitää vielä kiinni PS3:sta kunnes back catalogi on purettu! Muutama aika tuore PS3 yksinoikeuskin on vasta ilmestynyt, joten kiirettä ei kannata pitää PS3 poismyymisessä.

PS3:n digipelit ei siirry PS4:een, että sikäli kannattaa pitää vielä kiinni PS3:sta kunnes back catalogi on purettu! Muutama aika tuore PS3 yksinoikeuskin on vasta ilmestynyt, joten kiirettä ei kannata pitää PS3 poismyymisessä.
Itekin aion PS3:n pitää aktiivikäytössä vielä pitkään, mutta kyllä PS3:n ja/tai Vitan lataushistoriasta on iloa PS4:lläkin. Ainakin neljä PS3/Vita-peliä (Flow, Flower, Escape Plan ja Sound Shapes) julkaistaan 29. päivä kuluvaa kuuta PS4:lle, ja Cross-Buy-luonteensa takia PS4-versiot saa maksutta käyttöönsä. Lisäksi huhuissa on pyörineet PS4-versiot Journeystä ja The Unfinished Swanista.

Empiirisen tutkimukseni, johon kuului yksi kellotus, mukaan DualShock 4:n akku kestää noin kahdeksan tuntia. Pääasiallisesti pelaamista, mutta mukaan tarttui myös jokunen idle moment ja käyttövalikossa pyöriminen. Itse asiassa ohjain ei vielä edes sammunut, mutta pistin sen silti jo lataukseen. Noin 20min aiemmin konsoli oli ilmoittanut, että ohjaimen lataus vähissä.

Empiirisen tutkimukseni, johon kuului yksi kellotus, mukaan DualShock 4:n akku kestää noin kahdeksan tuntia. Pääasiallisesti pelaamista, mutta mukaan tarttui myös jokunen idle moment ja käyttövalikossa pyöriminen. Itse asiassa ohjain ei vielä edes sammunut, mutta pistin sen silti jo lataukseen. Noin 20min aiemmin konsoli oli ilmoittanut, että ohjaimen lataus vähissä.

Ihan riittävästi siinäkin on sessiolla mittaa jos yhteen putkeen vetää.

Ja voi olla, että muutaman latauskerran jälkeen ottaa paremmin virrat vastaan ja kestää pidempäänkin.

Tuo v1.51 teki tosiaan sellaisen muutoksen, että jos asentamattoman pelin päivitys ehditään ladata ennen peliä, päivityksestä pääsee katsomaan itse pelin latauspalkkia. Aiemmin siitä tuli vain loputtoman tuntuinen Installing Application -ruutu, joka ei ollut kauhean käyttäjäystävällinen.

PSN-toiminnot alkavat heräillä PS4:n osalta. Nyt peleillä näkyy jo Recent Activities -tietoja, kun vielä eilen noita ei ollut.

Ihan riittävästi siinäkin on sessiolla mittaa jos yhteen putkeen vetää.

Ja voi olla, että muutaman latauskerran jälkeen ottaa paremmin virrat vastaan ja kestää pidempäänkin.

Joo nyt tuolla ei enää ole niin merkitystä, mutta vanha kun ei valmiustilassa ladannut, niin oli isompi ongelma. Tulee kyllä siltin itse ostettua toinen ohjain ja lataustelakka. Nyt kun on tottunut ehkä kerran kahteen viikkoon latailemaan jos edes sillonkaan.

Edit: korjattu autokorjauksen typoja.

Joo nyt tuolla ei enää ole niin keskitystä, mitta vanha kun ei valmiustilassa ladannut, niin oli isompi ongelma. Tulee kyllä siltin itse ostettua toinen ohjain ja lataustelakka. Nyt kun on tottunut ehkä kerran kahteen viikkoon latailemaan jos edes sillonkaan.
Mulla on xbox 360 arcade-versio tai jokin vastaava, ihan alussa ostettu jossa on patterit eikä akkua. Patterit kestää noin pari kuukautta, joten jokaviikkoinen lataaminen kuulostaa paljolta. Toisaalta lataaminen on helpompaa kuin kauppaan meneminen pattereiden takia.

Pystyisköhä tuohon ohjaimeen vaihtamaan pidempikestoisen akun?

No mutta, noin viikko enää uuden perheenjäsenen saapumiseen, huikeaa! :) Tänään tuli päivitettyä netti 100M kaistaan joten kelpaa latailla digitaalisenakin niitä pelejä, mitenköhä kauan tolla kestää latailla jotain 40 gigan peliä?

Seuraavasta viikosta tulee kyllä hillittömän pitkä odottamisen vuoksi :D

Oliko muuten niin että konsolin mukana tulee joku viikon tai pari ilmainen ps+ jäsenyys mukana? En viitsi vielä mennä sitä ottamaan kun täytyy varmaan ennen sitä loggautua ps4:llä sisään, aktivoida se ja tehdä ne alkusäädöt jotta tili tulee oikeasti käyttöön.

Mulla on xbox 360 arcade-versio tai jokin vastaava, ihan alussa ostettu jossa on patterit eikä akkua. Patterit kestää noin pari kuukautta, joten jokaviikkoinen lataaminen kuulostaa paljolta. Toisaalta lataaminen on helpompaa kuin kauppaan meneminen pattereiden takia.

Mun mielestä jossain luki PS4:n kestävän 8h (jo ennen näitä testejään ja PS3:n ohjain 30h, niin varmaan lataustauko on sen 2-4 viikkoa ollu, jopa pidempi.

Priima tavaraa tulossa Eurooppaan.

ps4-japan-1.jpg

Is Europe Getting “Made in Japan” PlayStation 4?

Joko olette mitä Ps4-pelejä saaneet? Itsellä konsolin saapumista odottelee jo Cod ja Fifa.

Joko olette mitä Ps4-pelejä saaneet? Itsellä konsolin saapumista odottelee jo Cod ja Fifa.

Mulla on vaan Gamestopissa Battlefield 4 varauksessa, ja sen voin varmaan hakee vasta ens perjantaina kaiketi, vai saako Gamestopista ostaa jo PS4-pelejä? Mutta jos konsoli ei hajoa heti alkuun niin menen viikonlopun aikana hakemaan jonkun pelin, ehkä Killzonen tai Need for Speedin tuon Bäfän kaveriksi :)

Joo ois muute loistavaa jos tulis tänne Suomeen konsolit tuolta Japanin tehtaalta. Tosin mistä sitä tietää minkä laatuisia ne ovat, voivat olla huonompia :rolleyes:

Joo ois muute loistavaa jos tulis tänne Suomeen konsolit tuolta Japanin tehtaalta. Tosin mistä sitä tietää minkä laatuisia ne ovat, voivat olla huonompia :rolleyes:

Japanilainen työmoraali, siellä tuskin räitään taikka mahdollisesti sabotoidaan kypsänäkään oloihin.

Ylös Bottom