Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Meillä sujuvasti DS3 lataillaan läppärin (Asus) usbportista ilman mitään erillisten ohjelmien asennusta. Pitääkin kokeilla lataako Acerin läppärillä myös vastaavasti. Itse konsoliin on nelisen metriä matkaa niin ei viitsi pitkiä usbipiuhoja vedellä kun kissa roikkuu hampaineen niissä.

Meillä sujuvasti DS3 lataillaan läppärin (Asus) usbportista ilman mitään erillisten ohjelmien asennusta. Pitääkin kokeilla lataako Acerin läppärillä myös vastaavasti. Itse konsoliin on nelisen metriä matkaa niin ei viitsi pitkiä usbipiuhoja vedellä kun kissa roikkuu hampaineen niissä.

Täälä samallalailla Acerin koneella. Nappaa ohjaimen oman kaapelin kannettavaan usb:hen niin hetken asentelee ajureita ym ja alkaa vilkutteleen latausvaloja. Mutta ettei menisi ihan Offtopiciksi niin miten Vanhan Ps3:sella käytössä olevien nimimerkkien kanssa? Ovatko ne jo valmiiksi varattuina Ps4:sella ettei kukaan pääse naamanedestä viemään vanhaa tuttua nimimerkkiä.? Muistelin että nykyään taitavat olla SEN tunnuksia eikä näin laitesidonnaisia enään? :)

Ovatko ne jo valmiiksi varattuina Ps4:sella ettei kukaan pääse naamanedestä viemään vanhaa tuttua nimimerkkiä.? Muistelin että nykyään taitavat olla SEN tunnuksia eikä näin laitesidonnaisia enään? :)
Ihan samalla PSN/SEN-tunnuksella jatkuu elämä PS4:lläkin. Kaverit, Trophyt, lataushistoria, Plus-jäsenyys etc. ovat käytössä PS4:lläkin ihan normaalisti.

Täälä samallalailla Acerin koneella. Nappaa ohjaimen oman kaapelin kannettavaan usb:hen niin hetken asentelee ajureita ym ja alkaa vilkutteleen latausvaloja. Mutta ettei menisi ihan Offtopiciksi niin miten Vanhan Ps3:sella käytössä olevien nimimerkkien kanssa? Ovatko ne jo valmiiksi varattuina Ps4:sella ettei kukaan pääse naamanedestä viemään vanhaa tuttua nimimerkkiä.? Muistelin että nykyään taitavat olla SEN tunnuksia eikä näin laitesidonnaisia enään? :)
Tunnukset tehdään psn:n kautta joten kukaan ei voi varastaa edellistä tunnustasi. Kirjaudut vaan vanhalla ps3 tunnuksellasi ps neloseen niin avot.

Sonyn uudella konsolilla saatetaan kenties nähdä taas eräs menneisyydestä tuttu hahmo.
http://www.v2.fi/uutiset/pelit/19177/Crash-Bandicoot-palaamassa-Sonyn-huostaan/

Huhuja ostoaikeista liikkui jo kesällä ja nyt Activisionin ylläpitämä Crash Bandicoot -sivusto on kadonnut linjoilta. Samalla Activisionin sivuilta ovat kadonneet kaikki viittaukset kyseiseen pussimäyrään.

Jos Sony on hankkinut pelioikeudet takaisin itselleen, on myös mahdollista, että Crash päätyy Naughty Dogille, mikä sykähdyttäisi varmasti pelin fanien sydämiä.

Juu ei. Paitsi kun asentelin PC:lle MotionInJoyn (tai mikä se ihme viritelmä olikaan, joka mahdollistaa Dualshockin käyttämisen PC-ohjaimena), niin sitten alkoi ladata. Tästä päättelin, että niissä on jokin ihmeen nirsoilupiiri, joka vaatii juuri oikeanlaista sähköä latautuakseen.

Siksi olen niin innoissani tuosta mahdollisuudesta ladata ohjainta kännykänlaturilla samaan aikaan kun pelaan. Ehkä olen sitten ainoa ihminen maailmassa, jolle tämä on uudenlainen kokemus ;)

Mulla aivan sama ongelma kuin jryi:llä. Kaksi eri ohjainta toinen dc ja toinen ilman. Kumpikaan ei suostu latautumaan kännykkälaturilla, läppärillä, olohuoneen mediapc:llä tai telkun usbista.
Olen myös itse kironnut tuon rajoituksen alimpaan helvettiin ja ihmetellyt miten toi on toteutettu.

Mulla aivan sama ongelma kuin jryi:llä. Kaksi eri ohjainta toinen dc ja toinen ilman. Kumpikaan ei suostu latautumaan kännykkälaturilla, läppärillä, olohuoneen mediapc:llä tai telkun usbista.
Olen myös itse kironnut tuon rajoituksen alimpaan helvettiin ja ihmetellyt miten toi on toteutettu.

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia ohjainten latausten kanssa. 1kpl DS3 ja 2kpl sixaxis latautuvat ilman minkäänlaista kontaktia PS3:n kanssa. Joskus aikoinaan DX:stä ostettu lataustelakka on kytkettynä Vastaavanlaiseen USB-hubiin, johon syöttää virtaa. Samasta usb-hubista saa virtansa myös xboksin induktiolaturi ja wiin kapulat.

EDIT: Ainoa huono puoli tuossa on ollut se, että kahteen pleikkarin kapulaan on joutunut vaihtamaan akut, mutta ne ei montaa euroa ebayssa maksa.

Toki noi kiinan tehtaiden ongelmat ovat vasta huhuja eikä foxconn tai sony ole ottanut suoranaisesti kantaa noihin kiinan tehtaiden tilanteeseen.

No ottavatko nuo ikinä kantaa tuohon Kiinan orjatyöhön? Ainahan ne ns. kannanotot ovat jotain "parannettiin ohjeistusta" -tyyppistä sontaa.

Itsellänikin huomattavasti kovempi luottamus kyllä japsituotantoa kohtaan.

Windows 7-koneessa saattoi olla että se asentaa automaagisesti jotkut ajurit ja sen jälkeen lähti DS3 lataamaan ihan kiltisti. Oli käytännössä pakko ladata ohjain tietokoneen kautta ja lopettaa pelaaminen siksi aikaa, kun ei pleikkariin yltänyt piuha mitenkään ja en jaksanut ostaa jatkojohtoa, kun kuitenkin niin harvoin kesken pelaamisen akku tyhjeni. Ajurin vaatimiseen viittaisi se että jryillä ohjain lähti lataamaan Motionjoyn asentamisen jälkeen, koska siinä tulee joku ajuri ainakin mukana.

Toi ettei PS3 osannut antaa ohjaimelle virtaa valmiustilassa tuli kyllä itselleni aikoinaan aika yllätyksenä, kun oletin 360:n jälkeen että se on ihan perustoiminto konsoleissa.

Edelleen tämä kiinnostaisi.

blu-ray.com on tehnyt arvion leffakäytöstä ja siinä sanotaan että

Playback noise is, generally, nonexistent beyond a very faint hum, loud enough only to be noticeable with the sound muted and no influencing ambient effects, such as a ceiling fan, to mask it. Oddly, the Wing Commander disc produced a distinct and constant light "clicking" sound during Blu-ray playback. This phenomenon appears specific to that disc and appears to be an outlier and, likely, the fault of the disc, not the PS4 system. Otherwise, the machine runs virtually silent, save for initial disc drive spin-up and access upon disc launch.

Koko juttu löytyy osoitteesta http://www.blu-ray.com/news/?id=12614

Huomionarvoista lienee se että olivat hieman pettyneitä kokonaisuuteen leffakäytössä:

The PlayStation 4 console may represent a leap forward in gaming technology, but it's merely a basic Blu-ray playback device, and one that lacks several now-common features at that. At launch, at least, the player feels severely limited considering the lack of 3D disc playback; the absence of a true remote control; and a fairly limited user interface, settings cluster, and display information bar. The console does output picture and sound that's a match for the PlayStation 3, which is certainly critical in its success as a playback device. Still, it's just not ready for primetime as a primary Blu-ray playback unit, particularly considering its slow chapter skip performance and numerous playback and unexpected quit glitches. Frankly, using the PS4 as a Blu-ray playback device has proven to be an exercise in frustration given three system freezes and the audio glitch necessitating another round of disc sampling to ensure it was an isolated incident. Fortunately none of the other discs seemed prone, and the freezes also seemed random. The PlayStation 4 is certainly a worthwhile investment for the avid gamer, but for those either hoping for improved and expanded Blu-ray playback capabilities, it's currently not worth the upgrade. In fact, it's smart to stay rather far away for the time being. Considering the price, expanded features, greater stability, and comparable, if not equal, playback quality, the PlayStation 3 remains the superior gaming/Blu-ray playback hybrid machine.

Huomionarvoista lienee se että olivat hieman pettyneitä kokonaisuuteen leffakäytössä:
Eipä tule minään yllätyksenä, että featureita puuttuu tässä vaiheessa...
the absence of a true remote control
Eikö tuo PS3:n "virallinen" kaukosäädin siis toimi PS4:n kanssa? :confused:
Jos näin on, niin taitaa jäädä PS3 sitten ainoaksi BD-pyörittimeksi jatkossakin...

Olisi mielenkiintoista tietää toimiiko PS4 jenkkipelit Suomessa onlinen osalta.

Ts. kun minulla on playstation plus jäsenyys Suomessa, pystynkö pelaamaan jenkeistä ostettua peliä (esim. BF4, COD) suomiplussalla, vai vaativatko jenkkipelit jenkkiplus jäsenyyden.

Mä latailin Jenkkilän PSN-storesta Warframen ja Blacklightin, ja ihan hyvin toimivat omalla Suomen PSN-ID:llä ja sillä lunastetulla plussalla.

Eipä tule minään yllätyksenä, että featureita puuttuu tässä vaiheessa...

Eikö tuo PS3:n "virallinen" kaukosäädin siis toimi PS4:n kanssa? :confused:
Jos näin on, niin taitaa jäädä PS3 sitten ainoaksi BD-pyörittimeksi jatkossakin...

Can I use my PS3 system’s Blu-ray remote control on the PS4 system?
No, the PS4 system does not support the Blu-ray remote control for the PS3 system.

Lähteenä playstation Blog

Olisi mielenkiintoista tietää toimiiko PS4 jenkkipelit Suomessa onlinen osalta.
Kyllä toimivat. Riittää, että konsolin jollain tunnuksella on voimassaoleva Plus-jäsenyys. Pelin, konsolin tai PSN-tunnuksen alueella/maalla/whatnot ei ole merkitystä.

PS. Eiköhän tuo DS3-ohjaimien lataaminen käsitelty jo tarpeeksi kattavasti tässä ketjussa. Ei liity PS4:ään mitenkään.

Mä latailin Jenkkilän PSN-storesta Warframen ja Blacklightin, ja ihan hyvin toimivat omalla Suomen PSN-ID:llä ja sillä lunastetulla plussalla.

Nuo on free-to-play pelejä jotka ei vaadikkaan plussaa online-pelaamiseen.

Kyllä toimivat. Riittää, että konsolin jollain tunnuksella on voimassaoleva Plus-jäsenyys. Pelin, konsolin tai PSN-tunnuksen alueella/maalla/whatnot ei ole merkitystä.

No uskaltanen tämän pohjalta kokeilla. Kysyn siksi koska esim. Vitan wipeout pelin online passin avaava koodi ei avautunut euroopassa. PS3:llla olen noita jenkkipelejä pelannut mutta erona on nyt toi maksullisen plussan vaatimus ja vita pelistä oppineena aloin varovaiseksi.

Ylös Bottom