Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

Onhan näitä nähty jo, mutta tämä vei kyllä potin. :D
Wanhan ajan tyylillä(ei sisällä puhetta) ja musiikilla toteutettu PS4 esittelyvideo.

[video=youtube;mvYeX14pGgA]http://www.youtube.com/watch?v=mvYeX14pGgA#t=93[/video]

Ohjaimia tulossa kaksin kappalein ja kun nuo toiminta-ajat ovat lyhyet niin hankinnassa toinen latausjohto joka riittää soffalle asti jos ja kun kaksin pelailee.

Onko merkitystä latausaikaan tuolla usb:n versiolla, konsolissahan on 3.0 mutta nämä vielä yleiset/halvemmat piuhat on 2.0aa. Tiedonsiirtonopeudella tuossa ohjaimen latauskäytössä ei vissiin ole merkitystä..

hankinnassa toinen latausjohto joka riittää soffalle asti jos ja kun kaksin pelailee.

Kannattaa mieluummin ottaa kännykkälaturi siihen istumapaikan lähelle. Itsellä noita ainakin on nykyään jo nurkat väärällään, joten hyvä saada sellainen hyötykäyttöön. Micro-USB:tä ovat käyttäneet kaikki nykyaikaiset puhelimet ja muut akulliset laitteet latausliittimenä jo viimeisen viiden (?) vuoden ajan, joten luulisi noita liikenevän ainakin tilapäisesti moiseen käyttöön. Ei tartte vedellä piuhoja pitkin lattioita. Lisämittaa saa tavallisella jatkosähköjohdolla.

Konsolin mukana tulevaa USB-piuhaa (tai jotain muuta standardi-micro-USB:tä) tarvitsee tasan sen kerran, kun parittaa ohjaimen konsoliin. Sen jälkeen kapula ja konsoli kommunikoivat bluetoothilla.

Toi on yksi sellainen pieni kiva uudistus PS4:ssä, jolla on yllättävän paljon arvoa: ohjaimen saa ladattua muualtakin kuin käynnissä hyrräävän konsolin omasta portista. PS3:lla aina ihmettelin, että mitä salakielistä sähköä tuo DS3 oikein vaati suostuakseen ottamaan virtaa sisään. Ei enää uudella Dualshockilla.

Toi on yksi sellainen pieni kiva uudistus PS4:ssä, jolla on yllättävän paljon arvoa: ohjaimen saa ladattua muualtakin kuin käynnissä hyrräävän konsolin omasta portista. PS3:lla aina ihmettelin, että mitä salakielistä sähköä tuo DS3 oikein vaati suostuakseen ottamaan virtaa sisään. Ei enää uudella Dualshockilla.

Kyllä noita ps3 mini usbejakin on kertynyt monen laitteen mukana. Ja itse ainakin ladannut ohjaimen milloin minkäkin laitteen usb:stä.

Läppäri antaa virtaa valmiustilassa ja tv nyt on muutenkin koko ajan päällä niin niistä kötevä latailla.

Onko tässä nyt jotakin mitä en ymmärrä? Olen aina ladannut DS3:n läppärin usb-portista.

Se vaati japanilaista ydinvoimasähköä. Nyt kun Fukushiman voimala ei enää sitä tuota, siirtyivät universaalimpaan ratkaisuun.

Vakavasti puhuen: hiton hyvä ominaisuus.

Vaatiiko Playstation 4 facebook - tiliä johonkin?

Ei se sinänsä vaadi sitä, mutta on vain eräs PS4:n sosiaalisista mahdollisuuksista. Jos haluat niin PS4 lähettää sun trophy-tietoja sun Facebook-tilille, samaten voit jakaa vaikka pelivideoita Feissiin yms. Itse aion laittaa nuo kaikki pois päältä, profiilikuvan annan ottaa Feissistä mutta muuten pleikalla ei ole sinne asiaa. Enkä usko että FB-kaverit jaksaa muutenkaan hirveästi katsoa kun saan trophyjä eri peleissä :D

Vaatiiko Playstation 4 facebook - tiliä johonkin?
Tällä hetkellä videoita voi jakaa vain Facebookin kautta, joten siihen vaaditaan. Pelien striimaus sen sijaan toimii ilman FB-tunnustakin, mutta vaatii Twitch- ja/tai Ustream-tunnuksen. Kuvia voi jakaa joko Facebookiin tai Twitteriin.

Tänks,

Hyvä, että laitteeseen saa tunnarit tehtyä ilman facebook - tiliä.
En fb-tiliä omista enkä olisi edes feikkitunnareita tehnyt jos ps4 olisi ne pakottanut tekemään.
Laite olisi jäänyt kauppaan. Sen varran syvältä tuo "someen" väkisin naittaminen.

Olen aina ladannut DS3:n läppärin usb-portista.
Mä en ole koskaan onnistunut lataamaan niitä muuten kuin joko suoraan PS3:n USB-portista tai PS3:een liitetyllä USB-hubilla. Ei ole toiminut millään USB-virta-adapterilla tai sillä hubilla, joka ei ole kiinni plösössä. Luulin, että toi on ohjaimen ominaisuus. Ehkä mulla on sitten vain vääränlaisia adaptereita ja hubeja tai jotain.

Joka tapauksessa toi toimii ongelmitta Dualshock 4:llä, mikä on iloinen asia.

Tulee ne konsolit Kiinasta tai Japanista, niin sama laatu taso täytyy olla noin ison firman tuotteilla.

Tulee ne konsolit Kiinasta tai Japanista, niin sama laatu taso täytyy olla noin ison firman tuotteilla.

Ei muuten ole. Japanilaisilla esi-isät kääntyy haudassaan jos mokaavat töissä eli harakirin paikka. Kiinalaisilla työnjohtaja vahtii seläntakana ruoskan kanssa jos et saa kasattua tarpeeksi montaa jossain aikayksikössä. Kummassa tulee laatua?

Mä en ole koskaan onnistunut lataamaan niitä muuten kuin joko suoraan PS3:n USB-portista tai PS3:een liitetyllä USB-hubilla. Ei ole toiminut millään USB-virta-adapterilla tai sillä hubilla, joka ei ole kiinni plösössä. Luulin, että toi on ohjaimen ominaisuus. Ehkä mulla on sitten vain vääränlaisia adaptereita ja hubeja tai jotain.

Joka tapauksessa toi toimii ongelmitta Dualshock 4:llä, mikä on iloinen asia.

Ai ei lataa sillä ds3:sen piuhalla jos laitat sen vaikka tietokoneeseen? Omituista.

Taitaa olla japskikoneen kaipuulla kuitenkin se perä, että jos huhut pitää paikkaansa niin kiinan tehtailla oli opiskelijoita tehtaan ja oppilaitoksen taholta lähes pakotettu kokoamaan mitä erinnäisempiä laitteita.

Opiskelijat sitten käyttivät ps4 julkaisua hätähuutoonsa, eli koneiden emolevyille oli syljeskelty, koneita oli tiputeltu ja muuta mukavaa.

Luonnollisestikkaan kyseiset ongelmat eivät koskeneet japanin tehtaita, joten jos oletetaan että nämä kaikki ps4 viat ovat noiden opiskelijoiden aiheuttamia eikä ps4 suunnittelusta paljastu mitään rrod tasoista vikaa niin japski koneiden voisi olettaa olevan kestävänpiä.

Toki noi kiinan tehtaiden ongelmat ovat vasta huhuja eikä foxconn tai sony ole ottanut suoranaisesti kantaa noihin kiinan tehtaiden tilanteeseen.

Joo ois muute loistavaa jos tulis tänne Suomeen konsolit tuolta Japanin tehtaalta. Tosin mistä sitä tietää minkä laatuisia ne ovat, voivat olla huonompia :rolleyes:

Ottamatta kantaa PS4-kuvioon, "Made in Japan" on nykypäivänä lähes poikkeuksetta laadun tae.

Ai ei lataa sillä ds3:sen piuhalla jos laitat sen vaikka tietokoneeseen? Omituista.
Juu ei. Paitsi kun asentelin PC:lle MotionInJoyn (tai mikä se ihme viritelmä olikaan, joka mahdollistaa Dualshockin käyttämisen PC-ohjaimena), niin sitten alkoi ladata. Tästä päättelin, että niissä on jokin ihmeen nirsoilupiiri, joka vaatii juuri oikeanlaista sähköä latautuakseen.

Siksi olen niin innoissani tuosta mahdollisuudesta ladata ohjainta kännykänlaturilla samaan aikaan kun pelaan. Ehkä olen sitten ainoa ihminen maailmassa, jolle tämä on uudenlainen kokemus ;)

Ylös Bottom