Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaihdoin salasanan, mahtaakohan se pelkästään riittää?
Kaks vuotta ps4 ollut käytössä ja rupesin miettimään että pitäisikö jonkinlaista puhdistusta tehdä. Nopeesti yt vilkasin ja sieltä jonkin sortin ohjeita löytyi miten purkaa konsoli atomeiksi. Mietin et oisko tääl jollain kokemuksia tuosta pölynpoisto operaatiosta? Onko jotain huomautettavaa tai jtn?
Normaali:
...
HDR:
...
https://youtu.be/GeeINh2v1cwKaks vuotta ps4 ollut käytössä ja rupesin miettimään että pitäisikö jonkinlaista puhdistusta tehdä. Nopeesti yt vilkasin ja sieltä jonkin sortin ohjeita löytyi miten purkaa konsoli atomeiksi. Mietin et oisko tääl jollain kokemuksia tuosta pölynpoisto operaatiosta? Onko jotain huomautettavaa tai jtn?
Anteeksi jos tätä on kysytty jo, mutta olen miettinyt jonkin aikaa että onko PS4:n trophyprosentit suomitilastoja vai maailmanlaajuisia?
Vakuutan, että on turvallinen. jryi vastasikin tähän tuohon foorumiongelmien ketjussa ja selitti, että KonsoliFINin käyttämä sertifikaatti ei toimi kaikissa selaimissa - mukaan lukien PS3/PS4 - ja sen takia niissä tulee turhaa peloittelua turvattomuudesta.Aina kun tulen tänne pleikkarilla se herjaa että ei voi varmistaa turvallisuutta tai jotain. Alko 29.10 ylimääräinen yes klikkaus on ensimmäisen maailman ongelmista yks. Tonteri vakuuttamaan että konsolifin on turvallinen sivusto.
Mikähän voi olla kun mun kaikki 3 ohjainta tekee samaa, eli kun tähtään niin ukko lähtee liikkuu vasemmalle tätä tekee ainakin Metro, Destiny, Tomb raider. Ei ihan joka kerta, mutta usein. Vaikeuttaa pelaamista ihan liikaa.
Pidä reset nappia pohjassa pidempää!Ei tapahtunut muutakuin ohjain sammu tuota painettaessa, päälle laitteessa ei tullut mitään uudelleen parituksesta. Meniköhän tuo oikein.
Pidä reset nappia pohjassa pidempää!
Kokeiltu sitäkin ei tapahdu mitään muutakuin ohjain sammuu. Mutta nyt lyhyellä kokeillu se tais korjata tilanteen. Et kiitosta vaan vinkistä Masta.
Edit: Ei oo tuosta toimenpiteestä apua. Mitenkähän tuo ohjaimen resetointi pitää oikeen tehdä, mitään kunnon neuvoja en löydä. Suurinpiirtein jokapaikassa neuvotaan erilailla [emoji2]
Miten mä olen ymmärtänyt niin.
1. Sammuta PS4.
2. Paina ohjaimen reset- nappia muutama sekunti.
3. USB kiinni ohjaimen ja PS4 välille.
4. PS4 päälle konsolin virta napista. (Paritus tahtuu.)
4. Paina PS-näppäintä kirjautuaksesi sisään.