Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Minulla oli aiemmin ainoastaan warframen kanssa sellainen ongelma, että vahvistin alkoi vilkuttamaan DD-symbolia näytössään sitä pelatessa, jos olin valinnut outputiksi dolby digitalin. Pelin syyksi laitoin tuon, mutta tämä samainen ongelma alkoi myös battlefieldin kanssa, vaikka alkuun dd-output toimikin siinä. Nyt pelissä toimii vain dts-output ja hieman huolettaa tämä ihmeellinen sekoilu...
 
Vastaus: PlayStation 4

Tuo äänen pätkiminen taisi olla aika yleinen ongelma kun ajaa äänet optisella kaapelilla vahvistimelle, näin olen ainakin lukenut. Itselläkin on tapahtunut tuota Killzonessa, eikä ollut väliä oliko DTS vai Dolby käytössä. Yhtäkkiä alkaa äänet pätkimään ja äänisymboli vilkuttaa vahvarin näytöllä. Tän pystyi korjaamaan vaihtamalla dts->dd tai toisinpäin. HDMI:llä tätä ongelmaa ei esiintynyt. Oon viime aikoina kuunnellut ääniä telkkarin kautta tai kuulokkeilla ohjaimen kautta, niin en tiedä kuinka usein tätä muuten tapahtuisi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tuo äänen pätkiminen taisi olla aika yleinen ongelma kun ajaa äänet optisella kaapelilla vahvistimelle, näin olen ainakin lukenut. Itselläkin on tapahtunut tuota Killzonessa, eikä ollut väliä oliko DTS vai Dolby käytössä. Yhtäkkiä alkaa äänet pätkimään ja äänisymboli vilkuttaa vahvarin näytöllä. Tän pystyi korjaamaan vaihtamalla dts->dd tai toisinpäin. HDMI:llä tätä ongelmaa ei esiintynyt. Oon viime aikoina kuunnellut ääniä telkkarin kautta tai kuulokkeilla ohjaimen kautta, niin en tiedä kuinka usein tätä muuten tapahtuisi.

Ja tuokin tapahtuu eri ihmisillä eri peleissä. Itsellä tuota aiheuttaa vain nba 2k14 ja sitä pelaan telkkarin äänillä. Kaikki muut toimii DTS/DD:llä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Saako PS4:sen pyörittämään Skypeä?

Ajattelin, että ottaisi pelichätit sen välityksellä ja laittaisi in game -chatin mutelle.
 
Vastaus: PlayStation 4

Saako PS4:sen pyörittämään Skypeä?

Ajattelin, että ottaisi pelichätit sen välityksellä ja laittaisi in game -chatin mutelle.

Et tarvitse tähän Skypeä. Sinulla on käytössä konsolin oma peleistä riippumaton privaatti/tai kaverilistojen kautta tavoitettava Party Chat tätä varten. Toimii 100% ja saat mukaan max. 8 pelaajaa. Tästä voi esimerkiksi Killzonen kohdalla suoraan hypätä peliin ja koko party seuraa samalle puolelle rintamaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Et tarvitse tähän Skypeä. Sinulla on käytössä konsolin oma peleistä riippumaton privaatti/tai kaverilistojen kautta tavoitettava Party Chat tätä varten. Toimii 100% ja saat mukaan max. 8 pelaajaa. Tästä voi esimerkiksi Killzonen kohdalla suoraan hypätä peliin ja koko party seuraa samalle puolelle rintamaa.

Okei, täytyy katsella miten tuo Party Chat alkaa toimia kun Sony saa lisättyä tuen useammille wireless-laitteille, kuten esim. Sonyn omalle (vanhemmalle) Wireless 7.1. headsetille.

Kunnes tuon saavat aikaiseksi niin Skypeen on turvautuminen muiden laitteiden kautta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Miksi tuo ei toimisi kun toimii jo nykyään täydellisesti?
Siis mikä toimii täydellisesti? PS4? Mun käsityksen mukaan Sony ei ole vielä lisännyt tukea omista USB-headseteistään ainakaan vanhemmalle 7.1:selle eikä kaikki bluetooth-headsetitkään toimi vielä. Jotkut saavat peliäänet headsettiin, mutta joutuvat vetämään letkuja ohjaimeen ynnä muuta typerää saadakseen chätin toimimaan.

Voi korjata jos on parempaa tietoa. Huom. tietoa.

Imo aika turhaa lisäksi viritellä skypeä.

Jos nisun mainitsema 8 hlöä pitää paikkansa, niin eihän tuo riitä alkuunsakaan esimerkiksi klaanimatseissa.
 
Jos pelaat qoncuestia niin suosittelen tekemään squadin kesken sen party chatin, muutoin menee semmoiseks ristiin huutamiseksi että terve. Jos pelaat defusea niin sonyn oma party chat riittää helposti.

Bt ei toimi vielä mutta sille ei itsellä ole väliä koska kuulokkeina turtlen xp sevenit.

Veikkaisin että tuo sonyn oma chatti tulee kehittymään vielä ja uskon että siinä nähdään vielä myös video chat ominaisuus kuten ps3:llakin oli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

Tuleeko jenkeissä ihan normi-PS4:sen mukana edelleen tuo jalusta?

Ajattelin vaan, kun Suomenkin myyntipakkauksissa kuvassa on yksi ohjain ja PS4, joka nököttää tuon jalustan päällä. Jota EI siis kuitenkaan ole myyntipakkauksessa mukana!

Pitäisiköhän kysellä kuluttajaviranomaiselta harhaanjohtavasta markkinoinnista, koska tuota jalustaahan noissa ei ole mukana (koskee vissiin koko Eurooppaa?)

Täytyy kyllä sanoa, että mua v*tuttaa tää hinnoittelupolitiikka Suomen maahantuojan ja jälleenmyyjien osalta aivan h*lvetisti.
 
Vastaus: PlayStation 4


Onko nuo muka hyvät? Mulla oli tuollaiset PS3:lla ennen kuin tutustuin Kontrolfreeksin tuotteisiin ja ne meni kyllä ekana päivänä roskiin. Ei kestäneet paikoillaan, olivat liukkaat ja muutenkin epämukavan tuntuiset sormille. Niin ja mainitaan nyt sen verran, että en muista minkä valmistajan tuotteet olivat kyseessä mutta saman näköisiä kuitenkin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko nuo muka hyvät? Mulla oli tuollaiset PS3:lla ennen kuin tutustuin Kontrolfreeksin tuotteisiin ja ne meni kyllä ekana päivänä roskiin. Ei kestäneet paikoillaan, olivat liukkaat ja muutenkin epämukavan tuntuiset sormille. Niin ja mainitaan nyt sen verran, että en muista minkä valmistajan tuotteet olivat kyseessä mutta saman näköisiä kuitenkin.

Eipä nuilla tee juuri mitään. Kuten sanoit, epämukavat ja liukkaat. Onneksi eivät olleet kovin kalliit..
 
Vastaus: PlayStation 4

Kuinka PS4:ssa voi poistaa peliin asennetun lisäosan, esim. erikseen ladattavan Free Fall kartan Ghostissa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Täytyy kyllä sanoa, että mua v*tuttaa tää hinnoittelupolitiikka Suomen maahantuojan ja jälleenmyyjien osalta aivan h*lvetisti.
Pakkoko on Suomesta ostaa? Varmaan paras tapa ilmaista tyytymättömyytensä, on tilata laite jostain muualta. Niin ja eihän se edelleenkään ole tyhmä joka pyytää...
 
Ylös Bottom