Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Mihin Playstation Suomi Twitter tili on hävinnyt? Täytyy laittaa Playstation Europe sitten seurantaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Esim. tuossa on yksi viesti missä olen linkittänyt Twitter kuvaan, mutta kuvaa ei näy. Linkki sanoo: "Valitettavasti tätä sivua ei ole!". Twitter haulla näkyy että jotkut viittaavat @PlayStation_FI tilin, mutta teksti on mustana eikä sitä voi klikata. https://twitter.com/search?src=typd&q=@PlayStation_FI Tili on hävinnyt vaivihkaa seuratuista, enkä ole huomannut.

CHD5md1UgAAQQNI.jpg:large

MGSV: The Phantom Pain saapuu 1.9. Erittäin rajoitettu Limited Edition PS4-konsoli saatavilla Verkkiksessä.
PS Suomi Twitter
 
Vastaus: PlayStation 4

Vastausta ei tullut, mutta Twitterin puolella Valtteri Hyttinen kertoo @PlayStation_FI-tilin olevan suljettu. Keskittävät jatkossa Facebookin Sony PlayStation Suomi -ryhmään ja Instagramiin.

Suljettu. Keskitämme panoksemme Facebookiin ja Instagramiin.

No, Suomi ei vissiin ole Twitter-kansaa.

Update! Valtteri kävi antamassa lisäselitystä päätökselle.

Tili ei kyennyt vastaamaan sitä tasoa, mitä meidän mielestä piti. Pelkkä olemassaolo ei ole vaihtoehto, jos emme ole läsnä ja aktiivisia.

Lähde: Twitter (@VHyttinen)
 
Vastaus: PlayStation 4

Elikkäs, tämmöistä asiaa olisi, en tiennyt mihin topiciin laittaa eikä ole aikaa lueskella viestejä. Ps tv/video sovellukset nflixit, tube jne kaatuu tuon tuostakin, ei meinaa saada koko juttua auki ja muutenkin aivan jumissa. Perus ps buutit sun muut jutut on tehty, todella ärsyttävä vika, tilaakin on muistissa. En ole mikään tekniikan ihmelapsi vaan peruskäyttäjä, joten kaikki apu on tervetullutta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Elikkäs, tämmöistä asiaa olisi, en tiennyt mihin topiciin laittaa eikä ole aikaa lueskella viestejä. Ps tv/video sovellukset nflixit, tube jne kaatuu tuon tuostakin, ei meinaa saada koko juttua auki ja muutenkin aivan jumissa.
Saattaa auttaa tai sitten ei, mutta kokeile tällaista.

1) Poista ne ongelmalliset sovellukset.
2) Käynnistä konsoli vikasietotilassa.
3) Aja vikasietotilassa tietokannan uudelleenrakennus (Rebuild database).
4) Käynnistä konsoli uudestaan ja asenna sovellukset uusiksi.

Lisäksi jos Pleikkarilla käytät WLANia, siirry mahdollisuuksien mukaan käyttämään langallista yhteyttä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Hyvä, kun Venäjä viimein hyökkää, voi dumpata Pleikan puskaan ja elää toivossa että on sieltä vielä haettavissa miehityksen loputtua. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

Mulle tuli personoitua mainospostia Sonyltä. Pelasin eilen Grim Fandangon läpi ja tänään tuli sähkis, jossa lukee että Grim Fandango Remastered on mahtava... mutta oletko pelannut näitä?
 
Vastaus: PlayStation 4

Mulle tuli vastaava, mut peli oli Dying light. Ihan mukavia tollaset. Nyt odottelen tässä kovasti Playseattia ja Project cars kakkosta. Varmaan tossa tunnin sisään pääsee testaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mulle tuli personoitua mainospostia Sonyltä. Pelasin eilen Grim Fandangon läpi ja tänään tuli sähkis, jossa lukee että Grim Fandango Remastered on mahtava... mutta oletko pelannut näitä?

Mulle tullut jo kuukausia sama mainos joka viikko. Aina on sama "<aseta pelatuin peli tähän> on mahtava!! Mutta oletkos kokeillut näitä...?" ja sitten lista muutamasta storen random-pelistä :D Noita alkoi tulemaan ihan tajuttomasti, kun sallin SEN-asetuksista kaikki mainospostit. Sony on tavannut lähettää kerran-pari vuodessa henkilökohtaisia statseja mailina ja nuo viestit löysivät perille vasta kun sallin kaiken mainospostin sieltä suunnalta.

PS. Viime vuonna olin pelannut netissä +900 tuntia ja pelatuin nettipeli oli ARK: Survival Evolved :D
 
Vastaus: PlayStation 4

Tein tililleni kaksivaiheisen varmistuksen ja sen jälkeen sony lähettää kaksi tekstaria päivässä että olet luonut tämmöisen ja mun pitäs luoda laiteasetuksen salasana.. noh loin sellaisen salasanan mutta eihän se toimi ps4:llä ja mitä virkaa tolla muutenkin on?
 
Tein tililleni kaksivaiheisen varmistuksen ja sen jälkeen sony lähettää kaksi tekstaria päivässä että olet luonut tämmöisen ja mun pitäs luoda laiteasetuksen salasana.. noh loin sellaisen salasanan mutta eihän se toimi ps4:llä ja mitä virkaa tolla muutenkin on?
Laitekohtaisia salasanoja tarvitaan ainakin PS3:a, Vitaa/PSTV:tä ja PSP:tä varten. Ettei sulla nyt olisi esim. Vita tai vanha PS3 yrittämässä päästä linjoille normaalilla PSN-salasanallasi?
 
Vastaus: PlayStation 4

Laitekohtaisia salasanoja tarvitaan ainakin PS3:a, Vitaa/PSTV:tä ja PSP:tä varten. Ettei sulla nyt olisi esim. Vita tai vanha PS3 yrittämässä päästä linjoille normaalilla PSN-salasanallasi?
Ei mulla koskaan ole ennen ollut tätä laitesalasanaa ps3:lla. Se pyysi vaan mua tekemään sen siellä PSN sivuilla, mutta en tiedä miksi sen tarvitsee kun pääsee normaalillakin salasanalla?

Kokeilin nyt tätä laitesalasanaa ps3:lle ja sillä se kirjautu mutta mun normisalasanalla ei, eli mun normaali psn salasana ei toimi enään tolla ps3:lla?
 
Kokeilin nyt tätä laitesalasanaa ps3:lle ja sillä se kirjautu mutta mun normisalasanalla ei, eli mun normaali psn salasana ei toimi enään tolla ps3:lla?
Juuri noin. Ja nyt varmaan loppuu ne päivittäiset tekstiviestitkin.

PS. Jos Store-ostoksille olet määrittänyt salasanakyselyn päälle, niin siihen PS3:lla annetaan normaali PSN-salasana.
 
Vastaus: PlayStation 4

Juuri noin. Ja nyt varmaan loppuu ne päivittäiset tekstiviestitkin.

PS. Jos Store-ostoksille olet määrittänyt salasanakyselyn päälle, niin siihen PS3:lla annetaan normaali PSN-salasana.
Jep thanks. Alko muute epäilyttää ku sanoit että mun ps3 yrittää pyrkiä linjoille mun salasanalla? En ole kyllä ps3 käyttäny noina aikoina millon ne viestit on tullut. hmm... vai halusko se ilmottaa et mun pitää tehä se salasana ps3:lle.
 
Vastaus: PlayStation 4

En ole kyllä ps3 käyttäny noina aikoina millon ne viestit on tullut. hmm... vai halusko se ilmottaa et mun pitää tehä se salasana ps3:lle.
Oletko Plus-jäsen ja onko sulla automaattiset päivitykset päällä PS3:lla? Jos on, se lienee aiheuttanut nuo ilmoitukset. Tai sitten se oli vaan yleinen muistutus asiasta.

Joka tapauksessa ei ole mielestäni syytä huoleen, jos ne tekstiviestit nyt loppuvat. Muussa tapauksessa täytyy sit selvitellä lisää, mikä ne aiheuttaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Oletko Plus-jäsen ja onko sulla automaattiset päivitykset päällä PS3:lla? Jos on, se lienee aiheuttanut nuo ilmoitukset. Tai sitten se oli vaan yleinen muistutus asiasta.

Joka tapauksessa ei ole mielestäni syytä huoleen, jos ne tekstiviestit nyt loppuvat. Muussa tapauksessa täytyy sit selvitellä lisää, mikä ne aiheuttaa.

Olen plus jäsen, oli ainakin joskus automaattinenpäivitys päällä, mutta äsken katsoin niin ei ollut. Ainakin noi päiväviestit jotka tuli kahtena päivänä 14.40 aikoihin niin johtu siitä varmasti kun tyttöystävä tuli kotiin katsomaan viaplayta, mutta eiköhä ne nyt lopu ne viestit.
 
Ylös Bottom