P
Poistettu jäsen 3274
Guest
Kevennys tähän väliin...
Meinasin ton laittaa myös, mutta en uskaltanut

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kevennys tähän väliin...
Lisäksi oma 10 miljoonan dollarin ohjelmansa itsenäisten pelinkehittäjien tukemiseen.
"Independent developers are vital to the heart and soul of the gaming community and we understand the hardships and financial struggles that many smaller gaming studios are facing," Ryan explained.
Tuleekin vasta huomenna, korjasin tuon päivän ja linkin omaan viestiini joka on ennen Nisupullan viestiäStoresta en löytänyt vielä ainakaan.
Kävinkin jo älähtämässä, että nämä tulevat vasta 16.4. Mutta luettuani tuon twiitin, poistin viestini olettaen, että muistinkin päivän vain väärin.Tuleekin vasta huomenna, korjasin tuon päivän ja linkin omaan viestiini joka on ennen Nisupullan viestiä![]()
Tullut uusi system software 7.50, kuten yleensä se ei tee yhtään mitään.
Kyllä mä aina päivitän heti ja ei ole vielä ikinä mikään konsoli hajonnutUskaltaako tuota päivittää, kun taas on raportteja, että ihmisten konsoleita on mennyt päivityksen takia rikki.
Parit päivätehtävät jo ehtivät erääntyä, koska en ole uskaltanut vielä päivittää. Jos levyasema menee rikki, pitäisi ostaa uusi konsoli, koska minulla on paljon pelejä myös levyillä.
Pelilevykö? Pistä nyt vaan päivittäen.Onko täällä joku päivittänyt onnistuneesti/epäonnistuneesti niin, että päivityksen aikana on ollut peli sisällä konsolissa?
Onkohan tiedossa yhtään tapausta jossa päivitys on oikeasti rikkonut koneen? Minulla on ainakin se käsitys että nuo on melkein aina vaan jengillä koneet sattunut hajoamaan samoihin aikoihin uuden patchin kanssa ja sitten sitä on ollut helppo syyttää ilman mitään faktaa.Uskaltaako tuota päivittää, kun taas on raportteja, että ihmisten konsoleita on mennyt päivityksen takia rikki.
Parit päivätehtävät jo ehtivät erääntyä, koska en ole uskaltanut vielä päivittää. Jos levyasema menee rikki, pitäisi ostaa uusi konsoli, koska minulla on paljon pelejä myös levyillä.
Onko täällä joku päivittänyt onnistuneesti/epäonnistuneesti niin, että päivityksen aikana on ollut peli sisällä konsolissa?
Näistä Redditin peukutusmääristä en lähtisi hirveästi povailemaan ongelman laajuutta. Mutta leikitään nyt, että tuhat peukutusta tarkoittaisi sitä, että jokainen peukuttaja olisi omakohtaisesti ongelmiin joutunut, ja jokainen näistä edustaisi tuhatta muuta kohtalotoveria. Tämä tarkoittaisi miljoonaa käyttäjää, joille v7.50-päivitys on aiheuttanut harmia. PS4:n myynnit olivat tammikuussa 2020 108,9 miljoonaa, joten miljoonakin konsoliakin olisi silti alle prosentti kaikista. Itse uskon todellisen lukeman olevan kuitenkin paljon pienempi.Redditistä luin eilen (ja toissapäivän iltana/yöllä, kun päivitys illalla yhtäkkiä julkaistiin) useita ketjuja aivan PS4:n pääsivulta. Satoja ylöspeukutuksia oli parhaimmillaan. Ja oikeasti netistä löytyvät ongelmat voi kertoa ainakin tuhannella koskien sitä, kuinka monelle on käynyt samoin.