Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Kyllähän Sony taitaa myös audiopuolen tuotteet varsin mallikkaasti, eli ei se nyt mahdottomuus ole että se ohjaimen mikki olisi laadukas.
 
Mikki on kyllä ihan tervetullut mitä kuullut kavereilta jotka omistavat laadukkaat kuulokkeet missä mikkiä ei ole. Mutta todella paljon myös on (niin kuin itsellä) kuulokkeita joista tuo mikki jo löytyy. Odotellaan minkä laatuinen se sitten lopulta on. Mutta hyvä lisä silti.
 
Kiinteä mikrofoni löytyy jo PlayStation VR:stä. Ajanut asiansa niissä sadoissa tunneissa verkkopelejä joissa puhetta on tarvittu.
EVMEqzGWAAAa9Yp
 
Viimeksi muokattu:
EVMEqzGWAAAa9Yp
Tällainen laite kelpaisi omaan hyllyyn oikein hyvin. Pidän tuosta konsolin hivenen "likaisen" valkoisesta värityksestä paljon enemmän kuin ohjaimen puhtaasta. Ei sinänsä, helppohan näissä fanikuvissa on tehdä komeita laitteita kun ei tarvitse huomioida oikean maailman rajoitteita lainkaan.
 
Kyllähän Sony taitaa myös audiopuolen tuotteet varsin mallikkaasti, eli ei se nyt mahdottomuus ole että se ohjaimen mikki olisi laadukas.
En usko, että tuossa on lähdetty säästämään vaan tehty kerralla laatua. Tuohon päälle uusi oma ääniteknologia jota on kehuttu todella pitkälle viedyksi ns. päätyyn saakka. Kuulokkeilla ainakin alkuun toimii.
 
Ihmetyttää DualSensessä se, että (ainakin kuvien perusteella näyttää) tatteja ei ole kehitetty. Dualshok4:ssahan pito ei ole hyvä ja pinta kuori irti jossakin vaiheessa ja nyt tatit näyttää ihan samanlaisilta. Pitää samantien ostaa lisänappulat. Onko lisävarusteet niin iso bisnes, että tarkoituksella näin toimivat. Muuten kyllä tyylikäs vehje ja hieno veto rohkeasti luopua välillä mustasta väristä. Onkohan itse konsolikin valkoinen.
 
  • Like
Reactions: XYU
Ihmetyttää DualSensessä se, että (ainakin kuvien perusteella näyttää) tatteja ei ole kehitetty. Dualshok4:ssahan pito ei ole hyvä ja pinta kuori irti jossakin vaiheessa ja nyt tatit näyttää ihan samanlaisilta.

Täällä ei ole kuoriutunut ensimmäisten erien jälkeen. Tattien pinnoitteella näyttäisi eroa olevan, ainakin näiden kuvien perusteella.

EVQIrfGX0AAJJj-
 
Miten kuvien perusteella voi edes sanoa pidosta ja kestävyydestä? Ja eihän ne tosiaan noissa uudemmissa kulu juurikaan.
 
Tämä fanikuva osuu nyt lähimmäksi kehittäjäversiota ja paljastetun ohjaimen muotokieltä. Ilmanvaihdon lainalaisuuksia ei tosin ole sanottavammin huomioitu tässäkään. Niitä taitelijan vapauksia.

EVSWrcbXYAE7blY
 
Tämä fanikuva osuu nyt lähimmäksi kehittäjäversiota ja paljastetun ohjaimen muotokieltä. Ilmanvaihdon lainalaisuuksia ei tosin ole sanottavammin huomioitu tässäkään. Niitä taitelijan vapauksia.

EVSWrcbXYAE7blY
Tää on aika hirveen näköinen. Ensimmäinen oli hieno! Joo, eipä niiden alkuaikojen ongelmien jälkeen nuo tatit ole kuluneet mihinkään. Itse tosin tulen vaihtamaan kaikki muoviosat metallisiksi heti kun vaan pystyy. Niiden jälkeen ei ole mitään haluja pelata muovisella napeilla ja tateilla. Eipä ole valkoinen muovikaan kärsinyt yhtään, joten jos samaa laatua ovat uudetkin, niin valkoinen väri ei haittaa ollenkaan. Musta on jo vanhentunut ja tylsä väri muutenkin ohjaimissa.
IMG_20200411_084245.jpg
 
Itse tosin tulen vaihtamaan kaikki muoviosat metallisiksi heti kun vaan pystyy. Niiden jälkeen ei ole mitään haluja pelata muovisella napeilla ja tateilla

Olisi kiva päästä kokeilemaan tuollaisia metallisia tatteja. Ostaa en viitsi, koska erittäin vahvat epäilyt metallin gripistä verrattuna kumipintaan. Itselleni noissa DS4:n kuoppa-tateissakin grippi tuntuu huonolta, niin olen pelannut Kontrolfreekin napeilla konsolin julkaisusta asti. Tässä on se hyvä puoli, että pienen jynssäämisen jälkeen ohjaimet näyttävät edelleen kuin uusilta ja puhkipelatut 3-4v vanhat ohjaimet voi myydä Gamestoppiin 30e/kpl :D
 
Olisi kiva päästä kokeilemaan tuollaisia metallisia tatteja. Ostaa en viitsi, koska erittäin vahvat epäilyt metallin gripistä verrattuna kumipintaan. Itselleni noissa DS4:n kuoppa-tateissakin grippi tuntuu huonolta, niin olen pelannut Kontrolfreekin napeilla konsolin julkaisusta asti. Tässä on se hyvä puoli, että pienen jynssäämisen jälkeen ohjaimet näyttävät edelleen kuin uusilta ja puhkipelatut 3-4v vanhat ohjaimet voi myydä Gamestoppiin 30e/kpl :D

Olen jäävi tuohon vastaamaan - DS3:n tateilta ote lipsui kyllä, mutta DS4:n alkuperäisten kumilätkien kanssa ei minulla ollut koskaan ongelmia. Hyvin on peukut myös näissä pysyneet, vaikka on tullut pelattua paljon nopeatempoisia pelejä.

IMG_20200411_133103.jpg
 
Ylös Bottom