Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Sain neljä kertaa maksettua mutta yksikään ei läpi. Jokainen kierros marraskuusta asti yritetty mutta ei. Ehkäpä se Cittari tai Prisma on oma aika. Onnittelut kaikille!
EDIT: KORJAUS sain 10.55 tilattua. Koria refreshasin ja tilausvahvistus tuli
 
Nyt on pakko kirjoittaa tänne, olen käyttänyt tätä foorumia ps5:n kyttäämiseen ja hip hip hei! Vihdoin osui ja upposi! Klockan 10:35 meni tilaus läpi ja tuli tilausvahvistus, meinasin jo luovuttaa ja tulin jo lukemaan tänne muiden success tarinoita mutta kun eräs täällä viestitteli että sieltä voi puolen tunnin sisään vapautua konsolia lisää hyvällä tsäkällä niin piiskasin itseni uuteen nousuun ja sitten nappasi! Voi luoja miten kivinen tie on ollut... Nyt vaan odotellaan lähetystunnusta tai sori mutta myytiin vähän liikaa näitä viestiä Gigantilta.
Minä taisin kirjoitella tsemppiä ja vinkkiä. Onpa mukava kuulla että niistä oli jopa käytännössä apua!
 
Näyttää vahvasti siltä että gigantti tiputtelee noita saataville pienemmissä erissä. Eli kannattaa olla tarkkana vaikka ei vielä olisikaan saanut tilattua.
Vai liekö että järjestelmä vain sekaisin atm?
 
Ei jumaliste mikä työvoitto o_O
Heti kympiltä hakkaamaan F5:sta. Vartin yli sain koriin kolme kertaa peräkkäin mutta aina maksu kaatui loppuunmyytyyn tuotteeseen. 10:40 taas sama juttu, koriin ja sitten nurin. klo 10:55 taas nappula vihreäksi ja tilaus onnistuneesti koriin -> tuote loppuunmyyty. F5:n rämpyttelyä neuvon mukaan ja yllättäen tilaus läpi klo 11:15. Saman tien tuli myös tilausvahvistus sähköpostiin.
Nyt saakin sitten uusia näppiksen kun F5 on loppuun käytetty :D
Oli muuten työnantajalle aika kallis tunti tämä jos ajattelee miten sen käytin...
 
Täällä oli ostoskorissa siitä asti, kun joskus kymmenen jälkeen ostopainike muuttui vihreäksi. Ei vaan antanut valita toimitustapaa vaikka kuinka paineli päivitä namiskaa. Olin jo luovuttamassa yhdentoista aikoihin ja iskin pädin kiinni, että antaapa olla ja toivotaan arpaonnen osuvan joskus kohdalle.. Avasin sitten vielä puhelimella kuitenkin gigantin sivut ja yllättäen siellä sit antoikin valita toimituspaikan ja pääsin maksamaankin. Tilausvahvistus tuli mailiin 11:09, katotaan tuleeko sieltä nyt sitten mitään vai ei. Kiitos vaan tän foorumin vinkeistä aina ostopaikoista ja ajoista. Toivotaan että nyt voi lopettaa tän konsolin kohdalla kyttäämisen.
 
Aika erikoiselta kuulostaa tuo Gigantin järjestelmä, aiemmin tilanneet eivät välttämättä saa tuotetta, vaikka se on ollut jo ostoskorissa ja maksutapahtuma syötettynä?
 
Minulle sanottiin asiakaspalvelussa että voin saada konsolini viimeistään viikon päästä torstaina tai aikaisemmin. Toki alku viikkokin kelpaisi. Toivottavasti gigantilla on jo erä valmiina lähtemään keskusvarastolta. Aamen.
 
Piti valita hiihtoloman takia mahdollisimman hidas toimitus. Ettei missään nimessä maksettu paketti lähde takaisin.

Selkeästi osalla vähemmän proxyjä välissä ja saivat tilauksen aiemmin tehtyä. Periferiaan tuo tietokin näköjään liikkuu hitaammin.
 
Ylös Bottom