Sipimarket
Active Member
Mulla tilaus läpi ja maksettu mutta ei ole tullut tilausvahvistusta. Hmm... onko muille käynyt näin?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jälleen välähti vihreä ja heti perään loppuunmyytyJoo, siellä 5+ tarjolla, kaikki kimppuun!
Minä taisin kirjoitella tsemppiä ja vinkkiä. Onpa mukava kuulla että niistä oli jopa käytännössä apua!Nyt on pakko kirjoittaa tänne, olen käyttänyt tätä foorumia ps5:n kyttäämiseen ja hip hip hei! Vihdoin osui ja upposi! Klockan 10:35 meni tilaus läpi ja tuli tilausvahvistus, meinasin jo luovuttaa ja tulin jo lukemaan tänne muiden success tarinoita mutta kun eräs täällä viestitteli että sieltä voi puolen tunnin sisään vapautua konsolia lisää hyvällä tsäkällä niin piiskasin itseni uuteen nousuun ja sitten nappasi! Voi luoja miten kivinen tie on ollut... Nyt vaan odotellaan lähetystunnusta tai sori mutta myytiin vähän liikaa näitä viestiä Gigantilta.
Kiitoksia oikein paljon!Minä taisin kirjoitella tsemppiä ja vinkkiä. Onpa mukava kuulla että niistä oli jopa käytännössä apua!
Taisin kyllä olla minä?Minä taisin kirjoitella tsemppiä ja vinkkiä. Onpa mukava kuulla että niistä oli jopa käytännössä apua!
Kenties olimme molemmat, joten mikäs sen parempaa kuin tuplaneuvot ja tsempit!Taisin kyllä olla minä?
Eikös tuohon löydy vastaus tästä viestiketjustaKenties olimme molemmat, joten mikäs sen parempaa kuin tuplaneuvot ja tsempit!