Kirsikkatomaatti
Member
Täälläkin edelleen klo 12 Gigantista tilannut. Kirjoittelinkin jo täällä että sanoivat mulle toimituspäiväksi 4.12 aspasta, ja vahvistusviestissä 2.12 tulisi varastoon. Pidän tätä toistaiseksi totuutena
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Luulisi sieltä jonkunmoinen erä olevan tuloillaan jouluksi kun powerikin jo kahteen otteeseen myynyt joulukuulle pleikkaria.Mulla on kutina, että eilisestä klo 12 onnistujista osa jää ilman, muuten niille on pakko tulla iso erä lisää konsolia jostain
Luulisi sieltä jonkunmoinen erä olevan tuloillaan jouluksi kun powerikin jo kahteen otteeseen myynyt joulukuulle pleikkaria.
Mistäköhän tuo Powerin tämän päivän erän toimituspäivämäärä 15.12 tulee? Giganttin ja Verkkokaupan joulukuun erät kun kuulostaa tulevan jo heti joulukuun alussa, luulisi että erät tulee kauppojen varastoihin suurinpiirtein samoihin aikoihin. Vähän elättelen toivoa, että tuo lähetettäisiinkin aikaisemmin.
Minä ymmärsin niin, että jollekin oli annettu asiakaspalvelun chatissä väärää tietoa lisäerän myynnistä. Oli sanottu, että ei tule lisäeriä ollenkaan kun nettisivuilla luki, että 11 aikaan aukeaisi myynti muutamalle onnekkaalle. Nettisivuilla oli väärää tietoa ja sen lisäksi aspa ilmoitti väärin. Ihan oikea lisäerä kuitenkin putkahti joskus 10 jälkeen tilattavaksi.Ilmeisesti se powerin tämän päivän erä oli vahinko, näin ainakin iotechin puolella keskustellaan.
Paha sanoa, korona vaikuttaa tuohon mutta normaali tilaus verkkokauppojen kautta onnistunee joskus maalis/huhtikuussaMillonkohan tämän PS5 konsolin saa vaan kävelemällä liikeeseen ja hyllystä mukaan ja kassalle ilman että tarvii tuuria/nopeutta/voimaa
Varmaan parin kuukauden päästä, kun jouluruuhkat on ohi.Millonkohan tämän PS5 konsolin saa vaan kävelemällä liikeeseen ja hyllystä mukaan ja kassalle ilman että tarvii tuuria/nopeutta/voimaa
Saitko tuohon mitään vastausta?
Vastauksena tuohon toimitusajan kyselyyn, että alustavan tiedon mukaan lähtee tosiaan 15.12 varastolta ja toimitukseen menee siitä se 3-7 päivää.Saitko tuohon mitään vastausta?