Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Täälläkin edelleen klo 12 Gigantista tilannut. Kirjoittelinkin jo täällä että sanoivat mulle toimituspäiväksi 4.12 aspasta, ja vahvistusviestissä 2.12 tulisi varastoon. Pidän tätä toistaiseksi totuutena :p
 
Mulla on kutina, että eilisestä klo 12 onnistujista osa jää ilman, muuten niille on pakko tulla iso erä lisää konsolia jostain
 
Itselle tuli tilausvahvistus 12.03. Moni oli saanut myöhemmin ja luulen olevani yksi onnekkaista, jos tuon lisäerän saavat.
 
Tästä 12 erästä on paljon ristiriitaisia tietoja. Mulle sanottu aluksi chatissa, että pitäisi olla perillä 7.12 mulla konsoli, mutta twitterissä esimerkiksi sanoivat että ensi vuoden puolelle menee. Soitin myös aspaan kun nämä tiedot ristiriidassa ja siellä sanottiin, että kukaan 12 aikaan tilannut ei saa jouluksi konsolia.
 
Vähän kyllä kuumottelee miten tässä käy. Noh pitää kai vaan olla tosi ilonen että edes sai tilattua klo 12 konsolin, arpapeliähän se oli o_O

Edit: itse sain vahvistusviestin vasta 12:07 eli paljo myöhemmin ku muut, ihme että luvattiin 4.12 saapuvaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Itse sain gigantista eilen tilausvahvistuksen 12:01 ja sormet ristissä toivotaan jos saisi tän vuoden puolella konsolin kotiin.

Verkkokaupalta tuli tänään viestiä, että ensi vuoden puolelle menee toimitus (ennakkotilaus 17.9), joten jos sen sieltä joskus saa niin vapautan sen myyntiin (maksu noudon yhteydessä valitsin) tai tietenkin jollekkin joka sen haluaa voin myydä, mutta toimitusajasta ei tosiaan mitään käryä.
 
Mistäköhän tuo Powerin tämän päivän erän toimituspäivämäärä 15.12 tulee? Giganttin ja Verkkokaupan joulukuun erät kun kuulostaa tulevan jo heti joulukuun alussa, luulisi että erät tulee kauppojen varastoihin suurinpiirtein samoihin aikoihin. Vähän elättelen toivoa, että tuo lähetettäisiinkin aikaisemmin.
 
Mistäköhän tuo Powerin tämän päivän erän toimituspäivämäärä 15.12 tulee? Giganttin ja Verkkokaupan joulukuun erät kun kuulostaa tulevan jo heti joulukuun alussa, luulisi että erät tulee kauppojen varastoihin suurinpiirtein samoihin aikoihin. Vähän elättelen toivoa, että tuo lähetettäisiinkin aikaisemmin.

Mietin ihan samaa.. Ja nyt nähdyn perusteella voisi sanoa että tilanne elää aika lailla. Voi tulla aikaisemminkin tai myöhemmin. Nuolaistaan sitten kun konsoli on kotona. :D
 
Ilmeisesti se powerin tämän päivän erä oli vahinko, näin ainakin iotechin puolella keskustellaan.
Minä ymmärsin niin, että jollekin oli annettu asiakaspalvelun chatissä väärää tietoa lisäerän myynnistä. Oli sanottu, että ei tule lisäeriä ollenkaan kun nettisivuilla luki, että 11 aikaan aukeaisi myynti muutamalle onnekkaalle. Nettisivuilla oli väärää tietoa ja sen lisäksi aspa ilmoitti väärin. Ihan oikea lisäerä kuitenkin putkahti joskus 10 jälkeen tilattavaksi.

Hain eilen oman levyversioni Raision Verkkiksestä, mutta kyttäilin kaverille kuuman vinkin tuosta ja nyt hänellekin tulossa jouluksi digiversio Powerista.
 
Millonkohan tämän PS5 konsolin saa vaan kävelemällä liikeeseen ja hyllystä mukaan ja kassalle ilman että tarvii tuuria/nopeutta/voimaa
 
Millonkohan tämän PS5 konsolin saa vaan kävelemällä liikeeseen ja hyllystä mukaan ja kassalle ilman että tarvii tuuria/nopeutta/voimaa
Paha sanoa, korona vaikuttaa tuohon mutta normaali tilaus verkkokauppojen kautta onnistunee joskus maalis/huhtikuussa
 
Itse sain tuosta eilisestä Gigantin klo 12 erästä tilauksen läpi vasta 12.30, ja tilausvahvarissa lukee että saapuu varastoon 2.12. Saas nähdä, ainakin peruin muut ennakkovaraukset joten toivottavasti ei jää luu käteen :)
 
Ylös Bottom