Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Sain tilattua Prismasta ilman kirjautumista, maksu meni perille ja tilausvahvistus tuli sähköpostiin. Onko vielä mahdollista, että tuon peruvat? Jos esimerkiksi siellä ollut systeemeissä vikaa niin, että ei ole kerennyt päivittää saldoa, vai olisiko pitänyt ilmoittaa heti ettei tuotetta enää saatavilla?
 
Läpi myös Gigantista, tilausvahvistus mailissa 9.03. Jospa sitä sai nyt paketin.

Sain aamulla läpi myös Kärkkäisen kautta, sen pääseekin sitten perumaan jos nyt oikeasti Gigantin kans natsas.
 
Kovalla yrityksellä kaikista kolmesta sain Prismasta ite tilattua, tilausvahvistuksessa lukee tilausajaksi 9.10. Tilillä näkyy katevaraus, maksoin itse Visalla. Prisman kirjautuminen kyykkäs, onneks oli esitäytöt käytössä niin sai nopeasti osoitetiedot ja korttitiedot lisättyä. Nyt jännitetään ja pelätään koska saa Sellosta hakea vai myivätkö tyhjää.
 
Primasta läpi gigantin epäonnistuttua. Maksu läpi klo 9:10. Tilausvahvistus tuli ja maksu meni läpi. Uskotteko että natsaa?
Täällä sama homma. Kello 9.10 tuli tilausvahvistus sähköpostiin ja tililtä oli rahat viety. Vielä on kuitenkin pieni epäilyksen peikko, että näinköhän natsas.
 
Mulla tullut myös sitä että on loppu mutta käsitin että se on vain jonotus missä ei saldoa seurata vaan onnekkaat saa vain sähköpostin jos pääsi läpi, siksi ihmettelin että miksi tässä kohtaa jo ilmoitti että olisi loppu?
 
Himmee rage tulee jos ei natsaakaaan. ARGH. Himmee ilo taas tulee jos natsaa. UUGH
Kovalla yrityksellä kaikista kolmesta sain Prismasta ite tilattua, tilausvahvistuksessa lukee tilausajaksi 9.10. Tilillä näkyy katevaraus, maksoin itse Visalla. Prisman kirjautuminen kyykkäs, onneks oli esitäytöt käytössä niin sai nopeasti osoitetiedot ja korttitiedot lisättyä. Nyt jännitetään ja pelätään koska saa Sellosta hakea vai myivätkö tyhjää.
 
Onnea kaikille jotka saivat! Pitihän sitä itsekin kokeilla, mutta gigantti ja prisma molemmat kyykkäsivät ja kun lähti taas toimimaan oli erä jo loppu.
Eipä siinä täällä selvästi oli monia jotka konsolia vielä enemmän halusivat ja sain jo kuitenkin onneksi Series X:n joka oli se prioriteetti yksi minulle. Hyviä peli hetkiä kaikille uusille pleikkarin omistajille! Katsellaan ensi vuonna sitten.
 
Surkuhupaisaa touhua. Gigantin ostoslinkki aukesi ehkä joskus 9.03 ja heti jonotusaikaa yli 20 min. Pari minuuttia jonossa ja tuli viesti että ennakkoerä loppuunmyyty. Siellä oli varmaan tasan 50 kpl sitten jaossa noita :D

Sanoppa muuta. Itse kans päivitin ihan tulessa ja heti kun nappi ilmestyi, pääsin jonoon, 35 min arvio ja hetkeä myöhemmin loppu kaikki.
Prisman sivu ei enää päivittynyt itselle ollenkaan, jatko vaan latausta loputtomiin kunnes sivu feilas ja lopulta, kun se päivitti, oli loppuunmyyty kaikki.

Citymarketin jonoon pääsin lopulta joskus 20 yli jatkuvan virhekooditulvan jälkeen ja sain rekisteröityä itseni, mutta ... ei oo kyllä yhtään toivoa, että vasta 20 yli rekisteröityessä olis hyvillä asemilla.

Hohhoijaa.. olikohan suomessakin auto-checkout botteja asialla vai ihanko vaan innokkaita?

Tammikuuta odottelemaan sitten, ei voi mitään. Onneks olkoon onnekkaille!
 
jotenki semmonen tunne et myös suomessa joku elektroniikkaliike/kauppa tulee saamaan tuotteita myös Black Fridayna ellei sitä sitten peruta, mut jenkeissä moniin paikkoihin on tulossa black fridayna noita pleikkareita.
 
Ihmeen kaupalla sain Prismasta ilmeisesti ostettua, mutta olihan tuo ihan perseestä kaikissa kolmessa paikassa. Kirjautumaankaan ei pääse niin en näe tilauksen etenemistä enkä saa bonuksia, pitää kysyä jos voisivat jotenkin liittää tuon tilauksen omaan tiliin. Cittarissa pääsin läpi kerran, mutta kaatui sekin ennen maksua.
 
Mulla kerkes Prismassa olemaan konsoli jo ostoskorissa mutta maksuvaiheeseen siirtymisen jälkeen se sieltä katosi "tuote ei enää saatavilla" -virheeseen. Ois pitänyt Gigantin tapauksessa vaan tajuta jonotuksen aikana yrittää sivun reloadia.
 
Pitäiskö mennä huuto.net ja sieltä ostaa. Järki kyllä sanoo ettei todellakaan mutta toisaalta ei sitä jaksa odottaakkaa. Varsinkaan kun ei edes tiedä kuinka kauan. Hyvä jos juhannukseen mennessä
 
gigantilla sain heti vihreän napin vaan jonoon menin jossa 4min odottelun jälkeen LOPPU

Prismassa sain koneen ostoskoriin vaan koska kirjautuminen ei toiminut niin piti klikkailla toimituspaikkakuntaa yms ja kun aloin maksamaan niin LOPPU

cittarin jono vaan jumii ja varmaan jo sieltäkin loppu

olipas taas paskaa koko systeemi, ei kovin reilua ole että ostoskorista kiskotaan tavarat pihalle, pitäisihän sen nyt sillä hetkellä tulla varatuksi kun sen sinne klikkaa
 
Ylös Bottom