Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Mitään hajua minkä ajankohdan tilaukset on verkkokauppa.com osalta toimitettu. Mietin tässä itse minne keväälle oma tilaus venyy.
 
Mitään hajua minkä ajankohdan tilaukset on verkkokauppa.com osalta toimitettu. Mietin tässä itse minne keväälle oma tilaus venyy.
Mulle tuli tänään saapumisilmoitus 6.4. noudolla tilatusta levyasemallisesta. Hetken päästä soittivat perään, että kyse olikin virheestä, olinkin eka joka jäi toistaiseksi ilman. Eli jossain niillä main mennään...
 
Mulle tuli tänään saapumisilmoitus 6.4. noudolla tilatusta levyasemallisesta. Hetken päästä soittivat perään, että kyse olikin virheestä, olinkin eka joka jäi toistaiseksi ilman. Eli jossain niillä main mennään...

No perhana, itellä 20.4. lyöty sisään tilaus. Tässähän alkaa toiveet heräileen uudestaan lähiajoista. Täytyy toivoa, että mahdollisimman moni ois jo saanu omansa muualta ja peruisivat tilauksiaan Verkkiksestä.
 
Kävin ruokaostoksilla Sellon Prismassa kotimatkalla ja tiedustelin omaa tilaustani yläkerran aspassa. Sanoi olevan aika varmoilla vesillä tilausvahvistuksen saatuani ja ei näe toimituksen tilaa, koska Posti toimittaa suoraan yläkerran kassalle konsolin. Mitään viestiä Prismasta ei ole tullut tilausvahvistuksen jälkeen, jännittäminen jatkuu..
 
Itse sain konsolin klo 12 ja gigantista. Todella vaikeaa oli siitäkin saada, yritin ensiksi saada levyasemallisen mallin, siitä ei tullut mitään. Turhatuneena kokeilin karvalakkimallia ja heti meni ostos ostoskoriin 7 minuuttia yli 12. Ei meinannut jatkotilaus onnistua sitten millään, herjas vaan että ostoskorissa oleva tuote on loppuunmyyty, kunnes yhtäkkiä onnistui. Vahvistusviestissä lukee, että konsolin toimitusaika on 7.12,pitää huomenna olla yhteydessä aspaan asian suhteen. Muilta foorumeilta kun on lukenut, niin eri aikoja on siitä milloin klo 12 varanneet saavat konsolin. Joko 4 päivä tai 7 päivä.
 
Nyt nytkähti Powerilta saapuva lähetys eteenpäin lajittelun verran. Samalla tuli aiempaan toimitusaikaan 5pvää lisää
 
Itse sain konsolin klo 12 ja gigantista. Todella vaikeaa oli siitäkin saada, yritin ensiksi saada levyasemallisen mallin, siitä ei tullut mitään. Turhatuneena kokeilin karvalakkimallia ja heti meni ostos ostoskoriin 7 minuuttia yli 12. Ei meinannut jatkotilaus onnistua sitten millään, herjas vaan että ostoskorissa oleva tuote on loppuunmyyty, kunnes yhtäkkiä onnistui. Vahvistusviestissä lukee, että konsolin toimitusaika on 7.12,pitää huomenna olla yhteydessä aspaan asian suhteen. Muilta foorumeilta kun on lukenut, niin eri aikoja on siitä milloin klo 12 varanneet saavat konsolin. Joko 4 päivä tai 7 päivä.


Niin siis sulla luki siinä joku arvioitu toimitusaika? Mulla ei lue, mutta sanoo että 2.12 tulee varastolle ja aspassa sanoi yksi että tulee 7.12 ja puhelimessa että ei tuu joulukuussa ollenkaan. Mene ja tiedä. Jos sulla noin lukee niin ehkä uskaltaa jo alkaa vähä toivomaan taas.
 
Powerin sivuilla lukee että lisää tulisi myyntiin huomenna klo 11.00. Mutta siinä ei lue toimitusaikataulusta mitään.
 
Hmm lukee että konsoleita on tulossa lisää Telialta
 

Liitetiedostot

  • 5633600F-BBD3-42EF-8004-F59C657B3B1D.png
    5633600F-BBD3-42EF-8004-F59C657B3B1D.png
    662,2 KB · Lukukerrat: 171
Sain tilattua PS5 Digital Editionin tänään Gigantin klo 12 myyntierästä. Toimitusvahvistuksessa luki, että tuote saapuu varastoon 7.12.
Nyt kuitenkin tuli äsken Gigantista sähköposti, että konsoli lähtee keskusvarastosta tänään ja saapuu lähipäivinä. Viestissä oli myös Matkahuollon lähetystunnus.
 
Sain tilattua PS5 Digital Editionin tänään Gigantin klo 12 myyntierästä. Toimitusvahvistuksessa luki, että tuote saapuu varastoon 7.12.
Nyt kuitenkin tuli äsken Gigantista sähköposti, että konsoli lähtee keskusvarastosta tänään ja saapuu lähipäivinä. Viestissä oli myös Matkahuollon lähetystunnus.
Itsellä kävi hyvä tuuri, koitin n. viiden kaverin kanssa tilata 9 aamun satsista Gigantista, City Marketista ja Prismasta.. mikään ei kuitenkaan menyt läpi. Saatin Gigantin klo 12 myyntierästä 2 konsolia (toinen menee veljelle lahjaksi), näyttää tilausvahvistuksissa, että saapuu varastoon 4.12.. toivoisin, että jollakin ihmeellisellä tuurilla lähtis samalla tavalla mullekkin, monet ovat saaneet erilaista infoa, gigantissa vastaillaan twitterissä, että menee tammikuuhun ja osa aspassa sanovat että 7.12 lähtee.. ihme touhua kyllä :D
 
Screenshot_20201120-011009.jpg
Tilasin itse klo.12 erästä, ja itsellä näyttää tilausvahvistuksessa että olisi myymälän varastossa. Saapahan nähdä mitä tarkoittaa
 
Hmm Powerin seurannassa hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Tänään pitäisi olla noudettavissa Vantaalta. Olisi jees jos ei iltaan tarvitsisi odottaa. Vkloppua vasten lyhyempi työpv ja toimistolta suoraan hakemaan poika kotiin olisi hyvä viikonlopun aloitus. Toki kaupasta pitää bisset vielä napata mukaan
 
Näytä liitetiedosto 4886
Tilasin itse klo.12 erästä, ja itsellä näyttää tilausvahvistuksessa että olisi myymälän varastossa. Saapahan nähdä mitä tarkoittaa

Taidettiin olla molemmat todella onnekkaita, mulla sama saatavuus klo 12 erästä (12.04 vahvistus) ja yöllä oli tullut ilmoitus että lähtee keskusvarastolta.. :D No ei voi valittaa, jos tuleekin jo postissa kun olin itse varautunut siihen että 4.12. aikaisintaan.

Toki tuo lähetys voi koskea vain ohjainta, sillä tilasin saman setin kuin sinä, ja siksi myös tuo konsolin saatavuus bugaa?
 
Viimeksi muokattu:
Oma powerin ennakkotilaus lähti tänään varastolta matkaan ja arvio 24.11 että perillä.

On kyllä todella huonosti hoidettu heidän ennakot:(

Vielä jokunen viikko sitten lupailtiin että joo julkaisuksi kyllä saa konsolin, en laskisi päivää launchin jälkeen lähetettyä ihan tuohon :D

Jos valinnanvaraa on niin ei kyllä omien ja muiden kokemusten perusteella kannata sieltä ostaa. Melkein aina ongelmia heidän kanssaan muutenkin. Kaverillekin myivät älykellon uutena, vaikka oli selvästi ollut käytössä
 
Oma powerin ennakkotilaus lähti tänään varastolta matkaan ja arvio 24.11 että perillä.

On kyllä todella huonosti hoidettu heidän ennakot:(

Vielä jokunen viikko sitten lupailtiin että joo julkaisuksi kyllä saa konsolin, en laskisi päivää launchin jälkeen lähetettyä ihan tuohon :D

Jos valinnanvaraa on niin ei kyllä omien ja muiden kokemusten perusteella kannata sieltä ostaa. Melkein aina ongelmia heidän kanssaan muutenkin. Kaverillekin myivät älykellon uutena, vaikka oli selvästi ollut käytössä
Joo ei kyllä enää Powerista mitään ennakkotilauksia (tai muutakaan)ellei ole muita vaihtoehtoja. Onneks sain eilen verkkokaupan tilauksen niin sain hyvillä mielin peruuttaa ton Powerin tilauksen. Sekään toki ei onnistut enää normaalisti kun paketti jo matkalla myymälään, vaan piti palautuslomakkeen kautta tehdä. Tilaus näkyy mulla edelleen ja on matkalla ilman omistajaa Porvoon Powerille...
 
Joo ei kyllä enää Powerista mitään ennakkotilauksia (tai muutakaan)ellei ole muita vaihtoehtoja. Onneks sain eilen verkkokaupan tilauksen niin sain hyvillä mielin peruuttaa ton Powerin tilauksen. Sekään toki ei onnistut enää normaalisti kun paketti jo matkalla myymälään, vaan piti palautuslomakkeen kautta tehdä. Tilaus näkyy mulla edelleen ja on matkalla ilman omistajaa Porvoon Powerille...
Juu, en itsekään usko että tulen tämän jälkeen heidän kanssaan asioimaan. Jotain positiivista jos täytyy sanoa niin verkkokauppa toimi hyvin.
Kun siirsi tuotteen ostoskoriin se varasi sen sinne ja sai rauhassa maksaa. Eikä edes kaatunut kertaakaan
 
Onkohan kuinka paljon peruutuksia ja missä liikkeissä? Osaisi tutkailla tai kysellä.. Pitää kysyä Powerin luottomyyjältä olisiko hänellä infoa.
 
Jos tilaa nyt verkkokaupasta millonkohan mahtaa tulla en saanut mistään erästä ps5 niin tilaan vaan jostain mistä ps5 vois tulla vaikka 3.2021 mennessä. Osaako joku sanoa mistä kannattaa tilata. Tai kannattaako osottaa tulevia eriä esim. Gigantille.
Onkohan kuinka paljon peruutuksia ja missä liikkeissä? Osaisi tutkailla tai kysellä.. Pitää kysyä Powerin luottomyyjältä olisiko hänellä infoa.
Ilmota mitä selvis myyjältä. Yritän vieläkin metsästää pleikkaria
 
Ylös Bottom