Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Mites ihmisillä se Powerin tilaus edistynyt?
Moropäivää kaikille PS5 odottajille:)
Oli pakko rekisteröityä ja ilmoittaa teillekin, että osallistuin Prisman arvontaan enkä ole siinä voittanut :( mutta testasin kuitenkin konsolin ostoa eilen ja läpi meni!!!
Tänään tuli postin seurantakoodi...
Ihan kiva juttu mulle ;)
Sait luultavasti jonkin laitteen, mitä joku ei ole lunastanut osto-oikeuttaan. Kävi tuuri. Kaveri odottelee vieläkin Powerista, kait ne jumissa oli siellä kanavassa :D
 
Viimeksi muokattu:
Näytti niin persereiältä tää suomen tilanne että läpsäytin pleikkarin ulkomailta :;D

Näytä liitetiedosto 5812

bbs tech ps5 kannulla joku sanoi siitä

Doodi alkaa ps5 valumaan immeisille hyvää tahtia pikku hiljaa. Amazon nykäs rahat tililtä tänä aamuna ja näyttää saapumiseksi 6-9.2. Ens viikolla sitten pääsee toivottavasti tykittään uutta konsolia :)

Prisman arvonnasta osto-oikeus napsahti ja ps5 tuloillaan la postiautomaattiin.

Kuinka monta konetta meinaat vielä ostaa vai eikö nuo ulkomaan kaupat sitten toimittaneetkaan.
 
Kappas vain. K-ryhmän arvonta tuotti tulosta ja ensiviikolla saakin noutaa koneen. Olen tässä osallistunut kaikkiin arvontoihin mihin vain olen löytänyt sillä vaikka itselläni kone onkin jo niin 4 kaveria odottaa kieli pitkällä omaansa ja autan toki miestä mäessä. Eli 3 jäljellä enää :D
 
Se Powerin tilaus oli ilmeisesti postin munaus. Siellä pölyttynyt nurkassa osa konsoleista ja heti kun Power selvitti asiaa ni alkoi paketteja liikkumaan. Posti-pööpöt laski varmaan alleen.
 
Eipä nyt näytä tuottavan tulosta mitkään osto-oikeus arvonnat Eipä muuta kuin vinkkiä vain lisää, josko joskus saisi konsolin lunastettua.

Verkkokaupan tilaus on sisällä, mutta marraskuussa tilatulle konsolille ei luvata muuta, kuin 2021 aikana
 
Hitaasti tuntuu tosiaan verkkiksen jonot purkautuvan. Omani sain gigantista kuukausi sitten, mutta isoveljeä varten jätin vielä verkkokaupan tilauksen sisään jos sattuisi jono purkautumaan järjellisessä ajassa ja saisi hälle konsolin, mutta ei oikein siltä vaikuta.
 
Hitaasti tuntuu tosiaan verkkiksen jonot purkautuvan. Omani sain gigantista kuukausi sitten, mutta isoveljeä varten jätin vielä verkkokaupan tilauksen sisään jos sattuisi jono purkautumaan järjellisessä ajassa ja saisi hälle konsolin, mutta ei oikein siltä vaikuta.
Mitä enemmän tässä kotimaan / ulkomaiden uutisia aiheesta lukee, niin buttcoinin ja koronan vuoksi komponenttipula on vain pahenemassa. Kaiketi se odotus jossain vaiheessa palkitaan, mutta kyllähän tämä syö miestä rotalla.
 
Minäkin olen nyt osallitunut eri arvontoihin, eikä vieläkään ole tärpännyt. Olin asennoitunut siihen että kesä-/heinäkuussa konsolia saisi kaupoista ilman että tarvitsee käyttää kyynärpäitään, mutta voihan tämä venähtää syksyynkin asti.
 
kavereille kans. Ja joo neljäs tää jo on xD Tottakai Amazon toimitti perille asti, hienosti jätit juuri sen liittämättä kommenttiisi xD

Täällä on kans omat kaverit elämänsä velkaa ku oman lisäks napannu 5kpl lisää :D
On tää kyllä hienoo..itekin arvontoihin osallistunut niin ei oo napannu! Sitten on näitä janttereita ku kaikki osuu..huoh!!
 
Ylös Bottom