Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elisalle oli tullut tämmöinen teksti PS5 Pro tuotesivulle.

"Huom! Ensimmäinen erä on loppuunmyyty, osa 3.10. ja sen jälkeen tehdyistä tilauksista jäävät jonoon ja arvioimme näiden toimitusaikaa kun se tarkemmin tiedossa."

Itse olin tunti ennakkotilausten alkamisen jälkeen tilaamassa, niin hyvältä näyttää tilanne, että tuon saa julkaisussa.

"Huom! Ensimmäinen erä on loppuunmyyty, osa 3.10. ja sen jälkeen tehdyistä tilauksista jäävät jonoon ja arvioimme näiden toimitusaikaa kun se tarkemmin tiedossa."
Hyvä juttu. Uskaltaisikohan sitä jo perua varalla olleet kaksi muuta ennakkotilausta ja jättää voimaan tuon Elisan tilauksen, joka tehty vartti ennakkotilauksen avautumisen jälkeen. :D

Oliko PROta vähän myynnissä vai menikö sitä tosiaankin paljon vaikka ”oli liian kallis”? :D On se ihmisen mieli heikko. ;)

Itse olin tunti ennakkotilausten alkamisen jälkeen tilaamassa, niin hyvältä näyttää tilanne, että tuon saa julkaisussa.
Oli näköjään päivittynyt tuo viesti ja konsolia tilattavissa.

Päivitys jonotilanteeseen 8.10.2024. Saimme lisää konsoleita myynninaloitukseen joten arvion mukaan kaikki ennakkotilaukset saadaan 7.11. matkaan.”

Tuli sitä itsekin sorruttua ennakkotilaukseen sitten. Katselin jo vahvistettujen parannuksia saavien pelien listaa ja kun itsellä on paljon Sonyn yksinoikeuksia pelaamatta, niin aika moni itseä kiinnostava peli tulee parannusta saamaan.

Just olin Rebirthiä edistänyt pitkän tauon jälkeen taas hyvällä tahdilla, mutta saa jäädä loppuhuipennus odottelemaan Prota. Samoin SH2, jahka nyt ensin edes posti kiikuttaa sen perille.

Mulla alkanu ps5 slim vikisee, ei tiedä tekeekö tuo laite kuolemaa, ei vaan jaksa kuunella tuota. Vois sitten kait tuon pron laittaa tilaukseen.

PISSER Vs FSR Vs DLSS. Sanoisin että tämän pelin perustella Pisser on paljon lähempänä DLSS kuvanlaatua kuin FSR, mutta Nvidian 6 vuoden työ DLSS parissa antaa sille edelleen edun. Tämä peli on myös yksi surkeimmista FSR toteutuksista jonka olen nähnyt joten ei ehkä vielä kannata älyttömän isoja johtopäätöksiä tehdä. Tämä on kuitenkin Sonyn ensimmäinen versio teknolgiasta joten tulevaisuus näyttää valoisalta.

Eli ps5 1080p-1600p
Keskimäärin 1440p
Medium high
About 50fps

Pro 1600-2180
Lukittu 60fps
Kaikki asetukset maksimissa
Ei skaalausta

Eiköhän ole vähintään rdna 3 5
Ja olisiko 128ropsia
Pro:n täytyy olla aivan jumalattoman
Vahva- paljon luultua vahvempi

Kuinka Pro hyödyntää kaksoislaskentaa
Viimeisin tietoja oli että Pro olisi 36tflops
Eikö cyperpunkki pyöri 1440p 60fps

PS5 Pron julkaisuvalmistelut selvästi alkaneet. Tänään tuli ainakin Horizon Forbidden Westiin ja The Last Of Us Part I&II:een päivitykset. Ja huomenna päivitysvuorossa Alan Wake 2. Varmaan arvostelijoilla Pro-konsolit on jo hollilla, joten päivitysten myötä pääsevät nauttimaan Pro-herkuista kunnolla.

Onko täällä ollut missään puhetta vielä noista levyasemista? Pitääköhän tässä alkaa olla huolissaan, kun 80% kaupoista myy eioota ja esim. VPD näyttää, että varastoon tulossa lisää heti helmikuun lopulla 2025. Pron julkaisu kuitenkin parin viikon päästä.

Eikös tuon aseman ovh hinta ollut alkuun 129€? Nyt tuntuu, että kauppiaat laittaneet parikymppiä tuohon lisää. Ymmärtäähän sen, että kysyntä vs. tarjonta, mutta silti...

Onko täällä ollut missään puhetta vielä noista levyasemista? Pitääköhän tässä alkaa olla huolissaan, kun 80% kaupoista myy eioota ja esim. VPD näyttää, että varastoon tulossa lisää heti helmikuun lopulla 2025. Pron julkaisu kuitenkin parin viikon päästä.

Eikös tuon aseman ovh hinta ollut alkuun 129€? Nyt tuntuu, että kauppiaat laittaneet parikymppiä tuohon lisää. Ymmärtäähän sen, että kysyntä vs. tarjonta, mutta silti...
Gigantilla on vielä muutama.

Tänne tulossa 4 pro konsolia.Hinta 1100e kpl.Yksityisviestillä nopeimmille.

Edit.2 jäljellä enää.
Edit.1 jäljellä.

Kaikki myyty,kiitos kaupoistaSe oli nopee
Täh, kuudessa minuutissa meni tuohon hintaan ilman levyasemaa? Jotenkin epäilyttää... :D

Ylös Bottom