Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ole itse ennakkotilannut, kelannut vaan kävellä kauppaa ja ostaa sen. Tuskin tulee samanmoista säätämistä kun oli PS5 julkkarissa. Silloin vedin samalla taktiikalla ja voi pojat että kestikin sitten tovi saada oma kappale! :D Oliko jotain kuukauden päivät kun joutu kytätä mistä sitä saisi ostettua. :D Tyhmyydestä joutuu maksamaan. Jotenkin vaan vierastan maksaa jostain jotain etukäteen ja sitten olen tavarantoimittajan armoilla. Taidan olla vähän tällainen 'epäilevä Tuomas'! :D

Onhan tässä jopa miettinyt laitteen ostoa, niin jos sieltä vaikka ens vuonna tulee sellanen exclu, mitä on pakko päästä pelaamaan ja toimii paremmalla ruudunpäivityksellä kuin perusversio, niin ehkä silloin hommaan. Mutta laitteen hinta ja se että kaikki pelit eivät välttämättä ole edes 60fps, niin vähentävät reilusti mielenkiintoa laitetta kohtaan. Näillä näkymin en oo hankkimassa, ellei sitten tule radikaalia mielenmuutosta. Olisin viimeiseen asti halunnut välttää pelitietokoneen hommaamisen, mutta kohta semmoisen joutuu hankkimaan. Toivottavasti ei.

Formula faneille PRO päivitys tarjoaa 60 FPS modessa mukavan päivityksen, peli näyttää huomattavasti paremmalta. 120 FPS modessakin pientä parannusta.

Kyllä PS5 Pro näyttää nyt varsinkin tuon PSSR ansiosta todella houkuttelevalta, ero tulee olemaan monissa peleissä todella selkeä varsinkin resoluution ja RT suhteen ja kyllähän silmä sen heti erottaa. Hinta on vain niin suolainen että itse en tällä hetkellä taivu köyhyyttäni, vaikka miten päin yrittäis pyöritellä, 600-700 niin sitten tulee kaupat, ehkä tuokin päivä koittaa joskus.

Onko teistä moni kuitenkin konsolin hommaamassa kun itse todella vahvasti vielä taistelen itseäni vastaan hankinnassa?

Jokainen tekköö rahoilleen mitä tahtoo, itse en taistele itseäni vastaan ja hyvällä omalla tunnolla pelaan karvalakki mallilla siihen asti kunnes tulee PS6 tai jos käy niin että se räjähtää huomenna, tilalle ostan PS5 Slimin. Mulle tulee jotenkin uuden iPhone fiilikset tästä, lisätään vähän jotain ja tehään pieniä muutoksia ja myydään ihan kun olisi joku mullistava uutuus joka muuttaa pelaamisen aivan erilaiseksi, vaikka todellisuudessa näin ei ole. Toki on parannuksia ja tehoja, mutta karvalakkimalilla pärjää enemmän kun paremmin. Monesti jo hinnasta keskusteltu, en näe itse että saisin rahoilleni vastinetta, jos rahaa on kun roskaa mikä ettei, muuten suosittelen vielä odottamaan, säästyy rahhaa maitoon ja pahanpäivän varalle. ;)

PS5 Karvalakki malli FTW! :p

Ylös Bottom