Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tuo varmaan menee hankintaan ensi vuoden aikana. Erityisesti siksi, että saisi hyvän syyn hankkia pojallekin huoneeseensa oman PS5:n. Toki olkkariin menisi sitten tuo Pro-versio. Tulee kyllä pirun kalliiksi, kun pitää hommata levyasema lisäksi. Täytyy se vaihtoehtona kuitenkin olla, kun pelejä ostaa, että fyysisenkin version joskus kuitenkin päätyy ostamaan. Sen verran hyviä tarjouksia joskus fyysisissä versioissa. Mutta mitään kiirettä tässä ei kyllä toisaalta ole. Varmaan Switch 2 talouteen ensin, ja katsellaan sitten myöhemmin PS5 Pron osalta tilannetta.

Viimeksi muokattu:
En ole varma mutta tietääkseni aikaisemmin ei ole ollut tiedossa että Pro sisältää 2GB extra DDR5 ramia joten se saattaa vapauttaa pelaamiseen extra 2GB nopeampaa DDR6 ramia.

Myöskin mitä konsoli on syönyt ihan videona.

Viimeksi muokattu:
En minä kyllä tätä ole ostamassa vanhojen pelien pelaamista varten, varsinkaan PS4-pelien. :D Last of Us Part 1 ja Alan Wake 2 tekee mieli pelata uudestaan muutenkin, niin nyt Pron myötä on mitä parhain aika sille.

Vaan kyllä tämä hankinta on tehty ihan täysin seuraavan ~4 vuoden aikana ilmestyviä uusia pelejä varten, jotta ne saa pelattua parhaalla mahdollisella tavalla heti kättelyssä. Eiköhän tällä samalla vehkeellä mennä sitten aina PS6 saapumiseen saakka. Tiuhempaan ja kalliimmallahan monet PC-miehet ja -naiset rautaansa päivittelee. :D

En ole itse ennakkotilannut, kelannut vaan kävellä kauppaa ja ostaa sen. Tuskin tulee samanmoista säätämistä kun oli PS5 julkkarissa. Silloin vedin samalla taktiikalla ja voi pojat että kestikin sitten tovi saada oma kappale! :D Oliko jotain kuukauden päivät kun joutu kytätä mistä sitä saisi ostettua. :D Tyhmyydestä joutuu maksamaan. Jotenkin vaan vierastan maksaa jostain jotain etukäteen ja sitten olen tavarantoimittajan armoilla. Taidan olla vähän tällainen 'epäilevä Tuomas'! :D
On edelleen ennakkotilattavissa 7.11. launchiin sekä Powerilla että Gigantissa. Gigantin tapauksessa lukee jopa 'Heti verkkokaupan varastosta (100+)' Eli eiköhän noita riitä hyllyynkin saakka jossain kyläkaupassa ainakin :)

Joo, ohan se hieno että tulee se PS4 boost mode mikälie mut tuskin kukaan nyt tätä sen takia hommaa että pystyy pelaa nyt ps4 pelejä paremmin vai huomaako niissä edes mittää eroja. Eiköhän ne PS5 boostatut pelit ole tärkeimpiä.

Kyllä minua kiinnostaa tuo PS4 boost mode, mutta odottelen varmaan kuitenkin pleikkari kutosen ratkaisua. Se, että nyt tehdään kehitystä, näkyy sitten myöhemmin valmiutena ehostaa vanhoja pelejä vielä paremmin.

Joo, ohan se hieno että tulee se PS4 boost mode mikälie mut tuskin kukaan nyt tätä sen takia hommaa että pystyy pelaa nyt ps4 pelejä paremmin vai huomaako niissä edes mittää eroja. Eiköhän ne PS5 boostatut pelit ole tärkeimpiä.
Mulla meni ohi että onko joku sanonut hommaavansa laitteen PS4 ehostuksen takia? Kiva extra tuo jokatapauksessa on

Ylös Bottom