Strooper12
Well-Known Member
100 'PS5 pro' tarrasta minkä voi liimata base PS5
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PS¤-pelien ehosstus vuotanut...
Alkuperäisessä on minusta aika selvästi pehmeämmät tekstuurit. Todennäköisesti Pro nostaa resoluutiota hieman.Olenko vain sokea vai eikö noissa ole mitään eroa. En huomaa vaikka kuinka suurennan kuvia ja vertailen.
HUD:issa huomaan eroa, se on selkeästi tarkempi ehostettuna.
On edelleen ennakkotilattavissa 7.11. launchiin sekä Powerilla että Gigantissa. Gigantin tapauksessa lukee jopa 'Heti verkkokaupan varastosta (100+)' Eli eiköhän noita riitä hyllyynkin saakka jossain kyläkaupassa ainakinEn ole itse ennakkotilannut, kelannut vaan kävellä kauppaa ja ostaa sen. Tuskin tulee samanmoista säätämistä kun oli PS5 julkkarissa. Silloin vedin samalla taktiikalla ja voi pojat että kestikin sitten tovi saada oma kappale! Oliko jotain kuukauden päivät kun joutu kytätä mistä sitä saisi ostettua. Tyhmyydestä joutuu maksamaan. Jotenkin vaan vierastan maksaa jostain jotain etukäteen ja sitten olen tavarantoimittajan armoilla. Taidan olla vähän tällainen 'epäilevä Tuomas'!
Mulla meni ohi että onko joku sanonut hommaavansa laitteen PS4 ehostuksen takia? Kiva extra tuo jokatapauksessa onJoo, ohan se hieno että tulee se PS4 boost mode mikälie mut tuskin kukaan nyt tätä sen takia hommaa että pystyy pelaa nyt ps4 pelejä paremmin vai huomaako niissä edes mittää eroja. Eiköhän ne PS5 boostatut pelit ole tärkeimpiä.