Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Argh. Kiitos varoituksesta. Olen juuri aloittelemassa siirtoa lan-kaapelitse, mutta tuo nyt vähän huolestuttaa. Ulkoista kiintolevyä en kyllä tätä varten lähde ostamaan, mutta pitäisiköhän nyt nöyrtyä ottamaan plus jäsenyys kuukaudeksi tätä operaatiota varten...
Voi se mennä suht ongelmitta. Itsellä siirsi ensin noin 85 % asti ennen virhettä ja uudelleen yrittämällä meni sujuvasti loput, myös kuvat ja videot. Ja mitäähän ei poistu vanhalta konsolilta siirron yhteydessä, joten Plussan kautta voi kokeilla myöhemminkin.

Argh. Kiitos varoituksesta. Olen juuri aloittelemassa siirtoa lan-kaapelitse, mutta tuo nyt vähän huolestuttaa. Ulkoista kiintolevyä en kyllä tätä varten lähde ostamaan, mutta pitäisiköhän nyt nöyrtyä ottamaan plus jäsenyys kuukaudeksi tätä operaatiota varten...
Ihan äsken siirsin lasten pelitallennukset tuolla data transferilla. Tunnin se taisi ottaa. Tosin valikoitiin käsin että mitkä tallennukset halutaan tuoda, jotta ei kestä koko päivää. Ja wifin läpi tehtiin.

Laitoin itse ensin langattomasti tiedot kopioitumaan, arvioitu siirtoaika 56 tuntia. :D Tämän innoittamana kaivoin LAN-kaapelin konsolien väliin, siirtoaika tunti!

Varmuuskopion pääsee tekemään tällaisesta paikasta: Settings > System > System Software > Back Up and Restore > Back Up Your PS5. Ja vastaava varmuuskopio palautuu toiseen konsoliin saman valikon Restore Your PS5 -toiminnolla.

Tällä lailla saa tallennuksien lisäksi myös kuvat ja videotkin toiseen PS5 (Pro) -järjestelmään. Ja jos konsolissa on useita käyttäjiä, palautuu varmuuskopiosta kaikkien käyttäjien kuvat/videot/tallennukset.

* Kaikkia pelejä ei tarvitse varmuuskopioida, jos ei halua.

Kiitos, pitääpä tänään kokeilla saako tällä kikkailulla nuo loputkin videot siirrettyä!

Ylös Bottom