Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sanoisin, että vika on kaapelissa. Leffat pyörivät sen 24 freimiä sekunnissa, joten vaativat vähemmän kaistaa, jolloin huonolaatuisempikin kaapeli kelpaa.

Kannattaa satsata HDMI 2.1 -sertifioituun piuhaan, niin pelienkin kanssa kaikki toimii muitta mutkitta.
Joo tää oli tuttu juttu ja piuha on 2.1. Jostain syystä pleikka ei vain halunnut antaa sitä 4k/hdr, ilman että vaihdoin telkun valikoista hdmi-asetuksia ulostuloon. Nyt toimi suoraan töllöstä ja vahvistimen kautta läpivietynä.

Moi,

Olen aikonut vihdoin ostaa ps5:n itselleni, niin ajattelin kysyä, että kumpi kannattaisi ostaa? Normi vai tämä pro?

Venailen final fantasyä, mgs3 remake ja uutta gta:ta, toki muitakin pelejä, mitkä kiinnostaa pelata. Olen juuri ostanut uuden 4k 120hzr töllön vielä.

En itse älyttömästi pelaile, mutta paljon jäänyt pelaamatta pelejä.

Moi,

Olen aikonut vihdoin ostaa ps5:n itselleni, niin ajattelin kysyä, että kumpi kannattaisi ostaa? Normi vai tämä pro?

Venailen final fantasyä, mgs3 remake ja uutta gta:ta, toki muitakin pelejä, mitkä kiinnostaa pelata. Olen juuri ostanut uuden 4k 120hzr töllön vielä.

Pro saat paljon sillä rahalla, mitä erotus on.

Moi,

Ihan omasta lompakosta tuo on kiinni. Itse sanoisin että yhtään kasuaalimmalle pelaajalle tavallinen riittää mainiosti ja pro jos haluat parasta mitä rahalla saa.
Pro ilman levyasemaa 849€ (+levyasema 150€)
Tavallinen levyasemalla 479€

Eli hintaero on joko 370€ tai 520€ riippuen levyaseman tarpeellisuudesta. Omasta mielestä ei hintansa arvoinen ero, mutta olenkin tämmöinen tarkan markan jäärä.

Tuli hommattua kuitenkin uusi tv LG c4 pron kaveriksi. Eilen lyhyesti tuli vasta testattua, mutta ei mitään järisyttävää muutosta verrattuna LG b7. Aivan liian kirkas valmiilla asetuksilla omaan makuun, säädöillä sai hyväksi tietysti. Varmaan on vielä tvn säädöissä varaa, mutta 60fps vs 120fps ei tunnu läheskään niin isolta muutokselta kuin 30fps vs 60fps. Jos ne nyt oikein toimi, testasin borderlands 3 ja god of war Ragnarok. Ja se tvn oma "FPS" mittari näytti kyllä aivan vääriä lukuja välillä.

Mutta joo, kyllä prohon oon tyytyväinen kuitenkin.

Mitä Pro:lliset pelailette?
AW2 tässä uusintakierroksella. Fidelity mode on kyllä näyttävä. Hitaasti pelailen ja etenen kun ole oikein jaksamista ja motivaatiota käyttää tunteja päivittäin pelailuun.
Varmaan Horizon Zero Dawn Remaster menee uusintakierrokselle tuokin sitten kun tän on saanut päätökseen.
PSVR2 kakkuloilla tietysti Gran Turismo 7 - sekin vielä kokeilematta (prolla siis)

Ylös Bottom