Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainut tieto minkä esittely anto on että nykyiset PS5 pelit toimii prolla grafiikka modessa 60 fps.

Saman pääargumentin minäkin poimin ja ei tuo minua saa hinkumaan päivitystä. Ei siksi että hinta olisi liian kallis, vaan puntaroin lähinnä todellisten hyötyjen suhteen pelikokemuksen puitteissa. Itselle tähän asti kaikki 60fps pelit ovat olleet aivan hyviä graafisilta ominaisuuksiltaan. En minä jaksa fiilistellä ihan noin tarkkaan grafiikoita, että tuijottelen jotain katsomoita miten ne näyttää tarkemmilta tai että miltä heijastukset näyttävät.

Toki tuo oi olla ajankohtainen sitten GTAVI tullessa, jos vanha PS5 ei pyöritä 60fps missään muodossa.
 
Hyvä juttu on ettei tämä tule tekemään yhdestäkään pelistä parempaa.
Hyllyyn jää omalta osalta.
Tuossa ku yks päivä kattelin ku kaveri pelas SW Outlawsia 30fps ps5 ja ite kotona rullaan sitä pc:llä 70-100fps ni kateeks kävi kaveria, vaikuttaa jo pelaamiseen. Okei ei näin suuret erot tule olemaan ja pelin sulavuus jakaa mielipiteet. Näitä saa varmaan heti julkasussa ku niin moni jättää ostamatta.
 
Itsellä jää myös ainakin alkuun kauppaan että enempi itselle peleissä sisältö merkitsee kuin 4k ym pikselitarkkuus vaikka 60fps onkin itselle tärkeä, mutta sitä varten tyydyn kyllä alempiinkin resoluutioihin mihin perus Ps5 ainakin tällä hetkellä kohtuu hyvin on kyennyt ainakin niissä peleissä mitä itse oon pelannut
 
Tuossa ku yks päivä kattelin ku kaveri pelas SW Outlawsia 30fps ps5 ja ite kotona rullaan sitä pc:llä 70-100fps ni kateeks kävi kaveria, vaikuttaa jo pelaamiseen. Okei ei näin suuret erot tule olemaan ja pelin sulavuus jakaa mielipiteet. Näitä saa varmaan heti julkasussa ku niin moni jättää ostamatta.
No, itselle se pelin ruudunpäivitys ei ole koskaan merkinnyt oikeastaan mitään.
Tottakai sulavempi on miellyttävävämpi pelata, mutta huono peli on huono ja hyvä on hyvä, riippumatta ruudunpäivityksestä.
 
Alkaa olla kyllä konsoliksi niin julmetun kallis että sitten kun jossain vaiheessa PS5 hommaan GTA ja Astro Bottia varten niin saa tänne riittää kyllä perusversio.
 
Jää itsellä kyllä hyllyyn tämä kapistus. Ja jäi hieman harhaanjohdettu fiilis tuosta videosta, koska siitä voi saada kuvan että tämä Pro tuplaa ruudunpäivityksen, vaikka todellisuudessa näin ei ole, kaikissa peleissä mitä näytettiin on jo valmiiksi 60fps tila PS5 perusmallissa, ja tämä laite nostaa pelkästään graafista tasoa siinä performance tilassa.

Eihän ne tietenkään näytä mitään semmoista peliä mikä ei 60fps jaksa pyöriä perusmallilla, että katsokaa ei mee Proollakaan 60.
 
On kyllä todella mielenkiintoista nähdä löytyykö jengiä jotka on valmis maksamaan sen yli 900 erkkiä levy aseman kanssa tai edes sen 800 digiversiosta.
Tän täytyy olla joku testi Sonylta kutosta varten millä testataan hinnotus rajoja.
 
En toki ole koskaan ostanut yhtään Pro-mallia, enkä ole näiden kohdeyleisöä, mutta onpahan tosiaan korkealle saatu hinta tälle tuotteelle. Mielenkiintoista nähdä onko tuo jo yli kipukynnyksen massamarkkinoilla vai antaako tämä suuntaa myös muille toimijoille nostaa hintoja.
 
Tää ois mulle helppo ostopäätös jos tietäisi onko ps6 taaksepäin yhteensopiva ps5 ja ps4 pelien suhteen ja parantaako se niitä kuten Pro nyt tekee. Mutta kun sitähän ei tiedä joten katsellaan nyt rauhassa hankintaa mahdollisesti jossain kohti
 
Digi ei oo mulle enkä rupea erikseen tohon mitään asemaa ostamaan.

Muuten ois voinu päivittää jos ois ollu 600-800e aseman kanssa vaikka sekin olisi kyllä jo todella paljon.
 
Mä luulen että Sonylla pelataan tässä pitkän tähtäimen peliä. Tämä varmasti menee kuumille kiville niille kovimmilla pelaajille ja vaikka myynnit jäisi heikoiksi, niin tämä boostaa PS5 joulumyyntiä kun ne tehoversiota odottaneet toteavat, että ei ole worth it.

JA se pitkän tähtäimen suunnitelma, nyt kun rykästiin 800e rikki niin seuraavalla PS6 pystytään helposti perustelemaan se tonnin lappu, "no ei paha, kun PS5 Pro maksoi jo 800e, ja yli 900e levyaseman ja ständin kanssa ja tämä PS6 on vaan tonnin"
 
Ylös Bottom