Näistäkin huolimatta olen yhä sitä mieltä että ei ne tuo niin merkittävää eroa parhaassakaan tapauksessa että suurelle osaa porukasta olisi merkitystä tai sellaista lisäarvoa, että se kannustaisi sen vaatiman hinnan maksamaan.
En kauhean tarkkaan ole katsellut että monessako pelissä se 120 hz ja/tai VRR on mutta ei ole tarvinnut kun 4K/60 fps on varsin riittävä. Ei minulla toki mikään järjettömän iso tv ole (55") mutta pelailen sen suositellun etäisyyden päästä, jolla se resoluutio on netin mukaan "worth it".
Itse ostin laitteen enemmän siis sen takia että saa varmemmin tuon tasaisen 4K/60-suorituskyvyn. Sen enempää en äkkiä usko tarvitsevani koska kauheasti isompia televisioita (ja sen kautta resoluutioita) en usko järkevästi saavani asunnon pelinurkkaan mahtumaan. Plus oma näkemys on että 4K saisi riittää pelaamisessa koska 8K alkaa vaatimaan jo niin järjettömästi että aika isoja kehityksiä pitää tulla että siihen päästään. No, tekoälyllä tietty mutta jotenkin vierastan niitä hatusta vedettyjä väliruutuja.