Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5 Pro

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kieltämättä. Ennakkotilasin itse aikanaan alkuperäisen PS5:n hintaan 529€, ja myöhemmin maksoin PS5 Pro:sta levyaseman kanssa yhteensä ~930€. Samalla sain myytyä alkuperäisen PS5:n 400€:lla pois. Molemmat enemmän tunne- kuin järkiperusteisia hankintoja juuri ostohetkellään, mutta nähtävästi näitä ei jälkikäteen tarkasteltuna juuri paremmalla hetkellä olisi edes voinut ostaa. Odottamalla olisi saanut maksaa huomattavasti enemmän, eikä olisi päässyt edes pelaamaan PS5:llä odottaessa. :D
Ps5 osto oli siitä jännittävä ettei omaa rahaa mennyt yhtään.Paikallisessa anttilassa ei ollut silloin julkasussa ostorajotusta niin otin niitä sen verran että myydessä sai hyvät rahat ja ilmaisen koneen.Sama kone vieläkin toiminnassa ja hyvin on toiminut

Ps5 osto oli siitä jännittävä ettei omaa rahaa mennyt yhtään.Paikallisessa anttilassa ei ollut silloin julkasussa ostorajotusta niin otin niitä sen verran että myydessä sai hyvät rahat ja ilmaisen koneen.Sama kone vieläkin toiminnassa ja hyvin on toiminut
Mielenkiintoista. Olet siis saanut ostettua PS5:n vuonna 2016 tai aiemmin, sen perusteella että kerrot ostaneesi niitä Anttilasta? Ei ihmekään jos myydessä sai hyvät tuotot.

Itellä sama, ostin paikallisesta Tiimarista dual sensen ja kaikki pelit pitkän aikaa. Ei oo driftailuongelmia vieläkään

Ei täs kauan aikaa vielä oo ku oli PS5 proota esim vpdeessäki varastossa +10kpl ja normi pleikkareita +30kpl, muutki kaupat möi reilusti. Oon miettinyt mikäköhä siihen vaikuttaa, no varmaa vähä kaikki mut ehkä suurin syy on tuleva GTA6 kun jopa mummot jotka ei oo ikinä pelannut halua sen tän hetken parhaimman ja tehokkaimman konsolin millä sit voi siel vanhainkodis pelata gta kutosta, sit tietenkin kaikki hyppää tähän FOMO kelkkaan mukaan, skalpperit kiimassa ostaa myös varastot tyhjiksi.

VPD samantien dollarin kiilto silmis nosti pron hintaa 70eurolla, muut kaupat ei sentään tohon paskaa lähteny mukaan. Ennen kun gta kutosella oli virallista julkaisupäivää oli pro konsoleita reilusti saatavilla, virallisen julkaisupäivän tultuaan julkisuuteen joka paikas myydään ei oota ja normi pleikatki tuntuu hupenevan.

Oon melko varma että sit kun se gta 6 julkaistaan ja aikaa kulunut pari kuukautta niin tilanne rauhottuu ja konsoleita taas reilusti saatavilla. Itse tässä pähkäillyt jo pitkään pitääkö ostaa, mut jotenki ei nyt jaksa lähtee siihen typerään jonotteluun ja fomo junaan mukaan. Jonotin jo mun pleikka vitosta 6kk ei jaksa taas jonotella, eikä se jonottelu nyt niinkää tai noh on se, ihan ku neuvostoliitos missä kaikkialle oli jonot, ei vaan huvita taas varata ja odotella ja fomotella.

En kuitenkaan ehi sitä ennen gta kutosta saamaan, saapahan muut sitten testaa että toimiiko se edes siinä proossa kuinka paljon paremmin, tehää se ostopäätös sen jälkeen. Sitten kun nämä jonot loppuu ja palataa taas takas arkeen, tää tilanne tuntuu nyt olevan sama kun silloin normi pleikan julkasu aikoihin, ainakin pron kohalla, vielä. Kohta varmaa ne normitki alkaa loppumaan.

Ylös Bottom