Itse olen mennyt linjalla Gamecube, PS3 ja XBox One/Switch ja jokainen näistä koneista hankinta-aikanaan on ollut minua kuumottava, mutta yleisesti ”not cool” -laite.
Nyt jos ollaan XBox Series X:n bandwagonissa, niin voin luvata sen matelevan myyntilistojen viimeisenä.
edit.
Muistelen joskus aikanaan kun jengi maksoi kiltisti Live maksua verkkopeleistä 360:lle ja PS3:n ilmainen verkkopeli oli huonosti toteutettua schaibaa kun Livessä oli sitä tätä ja tuota ominaisuutta. Joku pullavakin hehkutti Liveä täällä ylivertaiseksi kokemukseksi toisen vannoessa maksuttomuuden nimiin. Sitten PS4:n myötä verkkopeli ei enää ollut maksutonta missään ja pelikansa hurrasi koska laatu oli varmaa tämän myötä. Nyt kun MS:llä on lyömätön tuote Game Pass joka mahdollistaa jatkuvan rahavirran keräämisen ja antaa mahdollisuuden vapauttaa verkkopeli maksullisuudesta, niin me pelaajat nähdäänkin tämä huonona kehityksenä, koska Sonylla palvelu pysyy laadukkaampana koska maksullisuus. Riippuuko meidän mielipide oikeasti siitä mitä Sony tekee?