Murdoc
Well-Known Member
Arvaan Sonyn demoavan näillä ensimmäisillä PS5 yksinoikeuksillaan sitä mihin uusi rauta taipuu erotuksena entiseen. Hämähäkkimies tarjoaa todennäköisesti vauhdikkaan liikkeen ilman lataustaukoja ja tarkemmat tekstuurit. Pelimekaaniset erot tulevat sitten yllätyksenä ja niitä on mielenkiintoista jatkossa seurata mihin edetään, ilman hissejä, kiipeilyä ja kapeikkoja.
Kyllä minä tuon tiedän, kun olet sinäkin tuon videon tänne jo varmaan lähemmäs puolen kymmentä kertaa pastettanut. Toki tuossa pelissä voidaan hyödyntää uuden konsolin ominaisuuksia mutta kyseinen peli on pohjimmiltaan suunniteltu vielä PS4:n raudalle, jolloin mitään teknistä estettä ei olisi ollut tuoda peliä myös PS4:lle. Eri asia sitten vaikka tulevan Ratchet and Clank pelin kanssa, että joka on tehty alusta asti PS5 silmällä pitäen. Vai luuletko, että tämä standalone dlc ensimmäiseen spideriin on täysin alusta asti uudelleen tehty PS5:lle? Eiköhän siellä kuitenkin alkuperäinen Spider-man koodi ole taustalla niinkuin noissa videoissakin on.
Niin ja aivan turha odottaa, että peleistä katoaa hissit, kiipeilyt ja kapeikot mihinkään, kuten nähtiin jo Unreal demossakin. Edelleen niitä käytetään peleissä jos tekijä kokee sen sopivan johonkin tiettyyn tilanteeseen pelissä.