Tää aihe alkaa saamaan aika outoja mittasuhteita. Netflixin, GamePassin ja miksei PS Plussan ongelma voi hyvinkin olla se, että vaikka siellä onkin X kpl artikkeleita käytettävinä, ei siellä välttämättä ole kuin murto-osa sellaisia, joita itse haluaa käyttää. Itselle Netflix esim. on sellainen, että olen ottanut sen vain oikeastaan yhden-kahden sarjan vuoksi..
GamePassissa sama juttu. Siellä voi olla vaikka kaikki Microsoftin pelit, mutta se voi silti tarkoittaa sitä, että joku ei halua niitä pelata. Itse lakkautin PS Plussan juuri tämän vuoksi, "vaikka sain vuodessa satojen eurojen arvosta etuja". Pelitarjonta ei ollut itselle suotuisa, vaan pelit sain hankittua hyllystä suoraan ja pistämällä ne pelaamisen jälkeen kiertoon.
edit:
Myös tuo pelin jatkaminen ostopelinä on mielestäni ihan hyvä. Esim. voisin nähdä itseni pelaajana, joka pitäisi palvelua vain x kuukautta vuodessa, niin tänä aikana palvelusta saattaisi löytyä mieleinen artikkeli, jota haluaisin pelata myös silloin, kun en palvelun asiakas enää ole. Tai vastaavasti hankkia pelin, kun se poistuu palvelusta.