Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Jos ei Geoffin Sony fanitusta näe, niin ei kai siinä mitään. Varsinaisesti en ajattele että hänellä on mitään Microsoftia vastaan, mutta Sonya kohtaan tunteet onkin sitten potenssiin jotain. Eipä sillä, voittaa kuka voittaa, mutta hienoa tätä on seurata.Miksi alan veteraani Geoff Keighleylla olisi mitään Microsoftin studion pelin palkitsemista vastaan? Vai onko tämä vihjailu jotain sisäistä uskottelua Xbox-fanien keskuudessa sille kun Microsoft ei ole samalla tapaa menestynyt palkintogaaloissa kuin kilpailijansa, että syy on pakko olla nyt Geoff Keighleyssa eikä itse tuotteissa. Ja mainitaan nyt tosiaan, että näistä palkinnoista äänestävät sadat pelijournalistit ympäri maan, ei herra Keighley itse.
Mutta itse asiaan niin uskon kyllä, että tänä vuonna Microsoftiltakin nähdään joku peli, ellei peräti 2 peliä, GOTY-kategoriassa. Sen verran moni iso peli siirtynyt ensi vuodelle eikä Sonylta tai Nintendoltakaan olla sellaista tykitystä nähty kuin jonain muina vuosina, että kyllä nyt kaikki aihiot on Microsoftilla napata se GOTY.
Fanien reaktiot esim. Twitterissä ovat vielä sitäkin parempia.