Noobeinstein
Well-Known Member
Series X on varmasti ihan yhtä paljon verrattavissa PS3 kuin PS5. Vai mitä olet mieltä? Jos luit viestit joihinka vastailin, verrattiin niissä PS3 ja PS5 keskenään mitkä olivat jo naurettavia väitteitä alun alkaenkin. Jännä ettet niihin viesteihin tarttunut vaan nyt minun viestiini sitten.Mitäköhän nyt taas.
Series X:ssä ei ole pelkästään teoriassa enemmän tehoja, sitä voi ihan suoraan verrata PS5:n tehoihin. Eikä Series X:ää voida verrata millään tavalla PS3/Cell-prosessoriin. Kysytään nyt,vaikka vastauksen tiedän: Mitä bottleneckkejä mielestäsi Series X:n pelinkehityksessä on?
Vaikka nyt koville ottaa se että omassa suosikkikonsolissa ei ole samaa tehomäärää kuin kilpailijan, niin pysy nyt edes tosiasioissa.
En tiedä mitä bottleneckejä Series X:ssä edelleen on, mutta kaiken kuullun perusteella niitä voi olettaa olevan yhä enemmän kuin PS5. Narratiivi kadulla ainakin tuntuu olevan sellainen. Yksikin dev kutsui tulevaa pleikkaria yhdeksi tärkeimmistä edistysaskeleista peliteollisuudessa 20 vuoteen juuri näiden pullonkaulojen poistamisen takia (ja toki SSD:n). Jos Series X:n suhteen on tehty samalla tarkkkuudella töitä eliminoidakseen nämä kaikki pullonkaulat, outoa ettei niistä enempää puhuta toisin kuin pleikkarin.
Niin onneksi minä olenkin se ainoa joka täällä viime aikoina on omaa konsoliaan pönkittänyt. Minä pystyn sentään antamaan kehujakin naapurin konsolille ja sen peleille enkä tykkäile täällä jokaisesta viestistä jossa "omaa konsoliani" kehutaan tai naapurin konsolia kritisoidaan. Nämä henkilö(t) varmaan tunnistaa itsensä.