Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olikos tossa pelissä edes paljoa pelattavaa, kun itse muistelen, että todella suuri osa ajasta tuli katseltua videoita ja välillä sain itse jotakin tehdäTuo olisi myös kiva tietää paljonko pelin levyltä meni loppupeleissä videoihin? Itse peliä kun pelasi niin pelimoottorilla pyörivissä pätkissä kaikki muutokset mitä Snakelle teit niin näkyi myös Cut scenessä tiili/maasto camoja ja naamioita myöten. Aikalailla 80% pelin Cut sceneistä pyöri tällä tavalla eli ei ne mitään videoita ole olleet.
Olikos tossa pelissä edes paljoa pelattavaa, kun itse muistelen, että todella suuri osa ajasta tuli katseltua videoita ja välillä sain itse jotakin tehdä
Xbox may have turned down the Star Wars KOTOR Remake, according to a new report. Youtuber MrMattyPlays has heard from “accurate” sources that Microsoft was approached for a deal to release the Star Wars KOTOR Remake on Xbox consoles. However, much like in the case of the Marvel offer, the console maker also turned down this offer to focus on its own IPs.
Mikähän näiden juttujen varsinainen pointti on? (ei ole sinulle kritiikkiä, vaan näiden huhujen alkuperäisille käynnistäjille) Siis kun nuo pelit nyt ovat tulossa vain tietyille konsoleille, niin mitäs sitä märehtimään mitä joskus aikonaan tapahtui tai ei tapahtunut? Tietysti siinä mielessä helppoa täältä huudella, kun omistan nuo kaikki olennaiset konsolit. Mutta senpä takia ne kaikki olen hankkinutkin, ettei tarvitse yhtään jäädä miettimään ja märehtimään, että miksi se ja se peli nyt sitten ei tullutkaan juuri minun konsolilleni. Keskityn sen sijasta pelaamaan niitä pelejä sillä konsolilla millä ne julkaistaan.Ensin Spider-Man ja nyt KOTOR: Remakesta samaa asiaa.
Xbox Reportedly Turned Down Star Wars KOTOR Remake
Microsoft turned down a deal to release the KOTOR remake on Xbox, according to a new report from Youtuber MrMattyPlays.twistedvoxel.com
Itse mietin ihan samaa, mutta eipä näistä koskaan tiedä, että miksi tämmöisiä huhuja alkaa liikkumaan.Mikähän näiden juttujen varsinainen pointti on? (ei ole sinulle kritiikkiä, vaan näiden huhujen alkuperäisille käynnistäjille) Siis kun nuo pelit nyt ovat tulossa vain tietyille konsoleille, niin mitäs sitä märehtimään mitä joskus aikonaan tapahtui tai ei tapahtunut? Tietysti siinä mielessä helppoa täältä huudella, kun omistan nuo kaikki olennaiset konsolit. Mutta senpä takia ne kaikki olen hankkinutkin, ettei tarvitse yhtään jäädä miettimään ja märehtimään, että miksi se ja se peli nyt sitten ei tullutkaan juuri minun konsolilleni. Keskityn sen sijasta pelaamaan niitä pelejä sillä konsolilla millä ne julkaistaan.
Conker teki näköjään taas paluun. Iso peukku sille!
Spidermanin kanssa täysi yksinoikeus olisi todellakin pitänyt hyödyntää. Jos siis tämä nyt on ensin tarjottu Microsoftille. Mutta KOTORin kanssa jos tarjous on ollut joku vuoden yksinoikeusdiili, niin silloin ymmärtää paremmin miksi sellainen on skipattu. Ainakin vielä tällä hetkellä olettama kun on, että KOTOR Remake ei ole täysi yksinoikeus.Ensin Spider-Man ja nyt KOTOR: Remakesta samaa asiaa.
Xbox Reportedly Turned Down Star Wars KOTOR Remake
Microsoft turned down a deal to release the KOTOR remake on Xbox, according to a new report from Youtuber MrMattyPlays.twistedvoxel.com
Vaikea itse ainakin uskoa KOTOR:in täydelliseen yksinoikeuteen, koska kyseessä kuitenkin remake alkuperäisen Xboxin yhdestä suosituimmasta pelistä.Spidermanin kanssa täysi yksinoikeus olisi todellakin pitänyt hyödyntää. Jos siis tämä nyt on ensin tarjottu Microsoftille. Mutta KOTORin kanssa jos tarjous on ollut joku vuoden yksinoikeusdiili, niin silloin ymmärtää paremmin miksi sellainen on skipattu. Ainakin vielä tällä hetkellä olettama kun on, että KOTOR Remake ei ole täysi yksinoikeus.
Mikähän näiden juttujen varsinainen pointti on? (ei ole sinulle kritiikkiä, vaan näiden huhujen alkuperäisille käynnistäjille) Siis kun nuo pelit nyt ovat tulossa vain tietyille konsoleille, niin mitäs sitä märehtimään mitä joskus aikonaan tapahtui tai ei tapahtunut? Tietysti siinä mielessä helppoa täältä huudella, kun omistan nuo kaikki olennaiset konsolit. Mutta senpä takia ne kaikki olen hankkinutkin, ettei tarvitse yhtään jäädä miettimään ja märehtimään, että miksi se ja se peli nyt sitten ei tullutkaan juuri minun konsolilleni. Keskityn sen sijasta pelaamaan niitä pelejä sillä konsolilla millä ne julkaistaan.
Niin, varsinkin kun pelintekijät itse puhuvat console exclusive at launch ja PC mainitaan niin ikään heti kättelyssä. Toki eihän näistä silti varmaksi voi sanoa.Vaikea itse ainakin uskoa KOTOR:in täydelliseen yksinoikeuteen, koska kyseessä kuitenkin remake alkuperäisen Xboxin yhdestä suosituimmasta pelistä.
Jaahas, tunnistin itseni joten vastataan.Mikähän näiden juttujen varsinainen pointti on? (ei ole sinulle kritiikkiä, vaan näiden huhujen alkuperäisille käynnistäjille) Siis kun nuo pelit nyt ovat tulossa vain tietyille konsoleille, niin mitäs sitä märehtimään mitä joskus aikonaan tapahtui tai ei tapahtunut? Tietysti siinä mielessä helppoa täältä huudella, kun omistan nuo kaikki olennaiset konsolit. Mutta senpä takia ne kaikki olen hankkinutkin, ettei tarvitse yhtään jäädä miettimään ja märehtimään, että miksi se ja se peli nyt sitten ei tullutkaan juuri minun konsolilleni. Keskityn sen sijasta pelaamaan niitä pelejä sillä konsolilla millä ne julkaistaan.
No oma pointtini on lähinnä se, että jälkiviisastelu on toki kovin helppoa, mutta myöskin mielestäni äärimmäisen turhaa. Eivät mitkään suuryritykset mitään täysin puhtaita pulmusia ole, ja metkuja on varmasti tehty joka tapauksessa. Minulle on kuitenkin asiakkaana olennaisinta, että kuinka hyvinä ja sopivina itselleni koen ne yritysten tämänhetkiset tuotteet ja palvelut.Jaahas, tunnistin itseni joten vastataan.
Niin siis korjaa jos olen väärässä, mutta eikö tämä ole ketju jossa käsitellään asioita jotka koskevat jollain tapaa kaikkia konsoleita? Miksi ei olisi ketjun mukaista käsitellä asioita siitä miksi jokin peli ilmestyy ainoastaan yhdelle alustalle eikä muille? Etenkin kun täälläkin on Sonyn Spidermaneita ja muita yksinoikeuksia käsitelty ennenkin sivutolkulla ja puhuttu jotenkin todella likaisina ja kusipäisinä liikkeinä verrattuna muiden yhtiöiden toimintaan pelimaailmassa.
Nyt kun näihin diileihin saa jonkinlaista selvyyttä siitä kuinka se on pikemminkin muiden yhtiöiden kompastelua eikä Sonyn ovelien metkujen aikaansaantia että pelit ovat päätyneet pelkästään Sonyn alustalle, niin nyt tästä ei sitten olisikaan soveliasta keskustella? Miksi? Siksikö että Microsoft on tässä se yhtiö joka nyt näin jälkiviisaana katsottuana on päätynyt hieman huonoon valoon vanhojen päätöksiensä kanssa?
Minun mielestäni ainoastaan ihan mielenkiintoista saada pelien kulisseista lisää infoa siitä miksi joku peli ei muille alustoille ilmestynyt. Jos joku tämän kaiken nyt koki konsolisodan aloituksena Microsoftia vastaan niin voi hellanletta. Samalla tapaa on Sonylla mennyt diilejä ohitse suun kun ei olla nähty potentiaalia. Kuka muistaa vaikkapa Demon's Soulsin ja kuinka sen pelin tai tekijöiden potentiaalia ei pleikkarin johtajat nähneet vaikka se kirjaimellisesti oli heidän edessään.
Näitä huhuja on pyörinyt jo jonkin aikaa, ja kaikkien lähteenä on ns. Oma Fiilis. Eli TCL:kin vain arvailee, koska seuraavat konsolimallit voisivat markkinoille tulla.Ensimmäisiä viitteitä/huhuja milloin päivitetyt konsolit olisi ilmestymässä.
Nämä tosiaan olisi ollut pakattuna PC versiossaMinä veikkaisin, että siellä äänitiedostot vie valtavan määrän dataa.
E: @pelle ennättikin jo ensin.
Nämä tosiaan olisi ollut pakattuna PC versiossa