Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuskin se 399% ainakaan tippuu...Nyt jos Playstation 5 hinta tippuu 399€ tai 399% jenkkilässä niin sitä voidaan pitää varmana merkkinä Slim version tuloon. Tämä on ainakin edellisten sukupolvien varrella toteutunut.
Tuskin se
3999% Tuskin ainakaan tippuu...
Hyvä näin! Mitäs tämä nyt tarkoittaa käytännössä?
Tämän kunniaksi pieni muutos avatariini…Microsoft nähtävästi voitti FTC:n.
Microsoft wins FTC fight to buy Activision Blizzard
Microsoft can now go ahead and close its giant deal.www.theverge.com
Edit: @DarkSide oli nopeampi toisessa ketjussa.
Se mitä tästä oikeudenkäynnistä valui julkisuuteen, niin mikään muu päätös olisi ollut tosi erikoinen.Microsoft nähtävästi voitti FTC:n.
On lähes mahdotonta kuvitella, että UK tiputettaisiin pois kuvioista, eli jotain teatraalisia pikku myönnytyksiä on varmaan luvassa. Ehkä juuri samat, mitkä tehtiin EU:lle.CMA:lla on nyt aika kova paine tähän liittyen. Onko kauppa suljettavissa ilman heitä kiertämällä UK tavalla tai toisella vai voisivatko he nyt suostua myönnytyksiin, kun kerran kaikki muut suostuvat?
Näin siis tottakai jos vaan mahdollista, mutta CMA ei ole ollut kovin yhteistyöhaluisella tuulella.On lähes mahdotonta kuvitella, että UK tiputettaisiin pois kuvioista, eli jotain teatraalisia pikku myönnytyksiä on varmaan luvassa. Ehkä juuri samat, mitkä tehtiin EU:lle.
edit: esim. HBO max ei Brittanniassa toimi eli muutkin ovat tuon saaren jättäneet.
CMA ei hyväksynyt tätä warnerin kauppaa silloin ja sen takia tuo ei näy siellä saaressa. Tai ainakin tämän käsityksen olen saanut toki korjaa jos olen väärässä.Hieman offtopikkia, mutta HBO Max ei täällä briteissä näy, koska heillä on olemassa oleva diili Sky yhtiön kanssa ohjelmiensa näyttämisestä, mikä käsittääkseni on voimassa vuoteen 2025 saakka. Eiköhän se sitten tännekkin rantaudu.
Microsoft nähtävästi voitti FTC:n.
CMA ei hyväksynyt tätä warnerin kauppaa silloin ja sen takia tuo ei näy siellä saaressa. Tai ainakin tämän käsityksen olen saanut toki korjaa jos olen väärässä.