J.Sunderland
Well-Known Member
Kannattaa ennen perus-PS5:n myyntiä odottaa, että Sony julkistaa slimin.
Jossittelulla tosiaan tarkoitetaan juuri tätä
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa ennen perus-PS5:n myyntiä odottaa, että Sony julkistaa slimin.
Päädyin ostamaan Sonyn WH1000XM4 kuulokkeet. Eivät ole suoraan pelikuulokkeet, mutta ovat laadukkaat mikilliset bluetooth-kuulokkeet ja alessa, koska XM5 tuli myyntiin.Miten ois nämä:
Stealth™ Pro Headset / Xbox
The Stealth™ Pro brings exceptional audio, noise cancelling, & more for PlayStation®, Windows PCs, Mac®, Nintendo Switch™ and mobile.eu.turtlebeach.com
Myös nuo aiemmin linkkaamasi Arctis Nova Prot on hyvät.
Itellä taas on nämä ja olen ihan tykännyt:
Stealth™ 700 Gen 2 MAX Headset / Xbox / Black
The Stealth™ 700 Gen 2 MAX wireless multiplatform gaming headset delivers a premium gaming experience on Xbox, PlayStation®, Nintendo Switch™ or PC with...eu.turtlebeach.com
Huhuissa ainakin pyörinyt että tulisi ulkoinen asema niin ei tarvitse tehdä kuin yhtä pömpeliä. Toki myös logistiset säästöt ymsei julkaista mitään slim mallia sen olisi jo sony ilmoittanyt ja miksi pitäisi kun nykyinen myy todella hyvin nyt
ei kannata uskoa kaikkia paskaa mitä mikkisofta arvelee tulevan kyllä sony tietää sen paremmin ja ei ainakaan viellä ole julkaisu tuota mallia eli tuskin tulee tänävuonna toiMicrosoftin mukaan Playstation 5 Slim julkaistaan tälle vuotta:
Microsoft Says The PS5 Slim Is Likely Coming Later In 2023
According to the legal document handed over to the court by Microsoft, a PlayStation 5 slim version is expected to be released later in 2023.exputer.com
399$
Ihan oikeasti, vedä välillä happea.ei kannata uskoa kaikkia paskaa mitä mikkisofta arvelee tulevan kyllä sony tietää sen paremmin ja ei ainakaan viellä ole julkaisu tuota mallia eli tuskin tulee tänävuonna toi
Slim mallit on vain yleensä pienempiä ja tehot ihan samat.Ihan oikeasti, vedä välillä happea.
Itse odottelen nyt rauhassa PS:n kanssa ja katson tuleeko uutta mallia vaiko ei. Mutta mietyttää se, että jos tulee slim-malli, vaikuttaako se tehoihin? Ettei ole mikään vastine sitten Series S:lle?
Tuskinpa siitä silloin slimminä puhuttaisiin. Eihän xbox series S ole myöskään series X slim. Sony on perinteisesti tehnyt ohuemman ja painoltaan kevyemmän version kaikista konsoleistaan joten 100% varmuudella sellainen nytkin tulossa. Pro malli ehkä kans tulossa joka olisi sitten tehokkaampi.Ihan oikeasti, vedä välillä happea.
Itse odottelen nyt rauhassa PS:n kanssa ja katson tuleeko uutta mallia vaiko ei. Mutta mietyttää se, että jos tulee slim-malli, vaikuttaako se tehoihin? Ettei ole mikään vastine sitten Series S:lle?
Itse tuli hommattua nämä koska uskon että hinta ja laatu tuskin kalpenee tuleville Playstation brändin kuulokkeille...Päädyin ostamaan Sonyn WH1000XM4 kuulokkeet. Eivät ole suoraan pelikuulokkeet, mutta ovat laadukkaat mikilliset bluetooth-kuulokkeet ja alessa, koska XM5 tuli myyntiin.
Kiitos avusta!
Täällä sama juttu.Slimmi-konsoli ei kiinnosta kummastakaan tehokonsolista. Mutta kun se joku turboahdettu versio kummastakin joskus tulee, niin sitten pitää kyllä mennä taas konsolikaupoille...
No joo, voisi kai se parempikin olla mutta ehkä yhden UI:n jatkuva kehittäminen silti on parempi kuin tehdä aina nollasta uusiksi niin että ominaisuuksia jää pois ja tulee sitten myöhemmin jos tulee.Jos jostain pitää antaa kehut niin Xbox pitää kyllä mahtavasti kiinni tuosta järkyttävän paskasta käyttiksestä, jonka pohja alkoi silloin kesken Xbox 360 ajanjakson. Siitä voisi melkein jotain palkintoa jo jakaa Microsoftille.
Itsekin tykkään Boxin liittymästä. Kun tottunut, niin kaikki löytyy nopeasti ja helposti. Sama tosin on pleikallakin. Käyttömukavuus itselleni on ihan yhtä hyvä molemmissa.Itse en ymmärrä, että mikä vika Xbox Series X:n käyttöjärtelmässä on. Se on toiminut jopa paremmin kuin oma Playstation 5:n käyttöjärjestelmä. Aina, kun Playstationin käyttöjärjestelmä on hyvällä mallilla niin sitten seuraavassa konsolissa kaikki on taas nollattu ja sitten tarpeellisia ominaisuuksia ei löydy ennen kuin ne on päivitetty uuteen käyttöjärjestelmään.
Tällä hetkellä mielestäni Xboxin käyttöjärjestelmä (vaikka onkin sama kuin Xbox Onella vissiin) on huomattavasti parempi kuin PS5:n oma. Mielipidekysymyksiä nämä ovat tietenkin.
Olen samaa mieltä.. vaikka pleikkapuolella olen pelannut pitempään niin xboxin ui on normikäytössä parempi.. ja jotenkin vielä nyt lähiaikoina parantunut. Nykyinen ps5 ui taas ihme kytöstys.Itse en ymmärrä, että mikä vika Xbox Series X:n käyttöjärtelmässä on. Se on toiminut jopa paremmin kuin oma Playstation 5:n käyttöjärjestelmä. Aina, kun Playstationin käyttöjärjestelmä on hyvällä mallilla niin sitten seuraavassa konsolissa kaikki on taas nollattu ja sitten tarpeellisia ominaisuuksia ei löydy ennen kuin ne on päivitetty uuteen käyttöjärjestelmään.
Tällä hetkellä mielestäni Xboxin käyttöjärjestelmä (vaikka onkin sama kuin Xbox Onella vissiin) on huomattavasti parempi kuin PS5:n oma. Mielipidekysymyksiä nämä ovat tietenkin.
Tätä ihmettelen itsekkin. Minulta sujuu navigoiminen nopeasti ja sulavasti Xboxin uusimmassa käyttiksessä.Itse en ymmärrä, että mikä vika Xbox Series X:n käyttöjärtelmässä on. Se on toiminut jopa paremmin kuin oma Playstation 5:n käyttöjärjestelmä. Aina, kun Playstationin käyttöjärjestelmä on hyvällä mallilla niin sitten seuraavassa konsolissa kaikki on taas nollattu ja sitten tarpeellisia ominaisuuksia ei löydy ennen kuin ne on päivitetty uuteen käyttöjärjestelmään.