Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi

Miten ois nämä:

Myös nuo aiemmin linkkaamasi Arctis Nova Prot on hyvät.

Itellä taas on nämä ja olen ihan tykännyt:
Päädyin ostamaan Sonyn WH1000XM4 kuulokkeet. Eivät ole suoraan pelikuulokkeet, mutta ovat laadukkaat mikilliset bluetooth-kuulokkeet ja alessa, koska XM5 tuli myyntiin.

Kiitos avusta!
 
ei julkaista mitään slim mallia sen olisi jo sony ilmoittanyt ja miksi pitäisi kun nykyinen myy todella hyvin nyt
Huhuissa ainakin pyörinyt että tulisi ulkoinen asema niin ei tarvitse tehdä kuin yhtä pömpeliä. Toki myös logistiset säästöt yms
 
Microsoftin mukaan Playstation 5 Slim julkaistaan tälle vuotta:


399$
ei kannata uskoa kaikkia paskaa mitä mikkisofta arvelee tulevan kyllä sony tietää sen paremmin ja ei ainakaan viellä ole julkaisu tuota mallia eli tuskin tulee tänävuonna toi
 
ei kannata uskoa kaikkia paskaa mitä mikkisofta arvelee tulevan kyllä sony tietää sen paremmin ja ei ainakaan viellä ole julkaisu tuota mallia eli tuskin tulee tänävuonna toi
Ihan oikeasti, vedä välillä happea.

Itse odottelen nyt rauhassa PS:n kanssa ja katson tuleeko uutta mallia vaiko ei. Mutta mietityttää se, että jos tulee slim-malli, vaikuttaako se tehoihin? Ettei ole mikään vastine sitten Series S:lle?
 
Viimeksi muokattu:
Ihan oikeasti, vedä välillä happea.

Itse odottelen nyt rauhassa PS:n kanssa ja katson tuleeko uutta mallia vaiko ei. Mutta mietyttää se, että jos tulee slim-malli, vaikuttaako se tehoihin? Ettei ole mikään vastine sitten Series S:lle?
Slim mallit on vain yleensä pienempiä ja tehot ihan samat.

Tuskin ne nyt enää tässä vaiheessa julkaisisi, jotakin pienemmillä tehoilla olevaa mallia. Huhuja tosiaan ollut, että tuossa ei olisi levyasemaa ja sen saisi ostettua erikseen, joten luulisi myös valmistuskustannuksien olevan pienempiä ja hinta toivottavasti myös laskisi tuosta nykyisestä 500€
 
Ihan oikeasti, vedä välillä happea.

Itse odottelen nyt rauhassa PS:n kanssa ja katson tuleeko uutta mallia vaiko ei. Mutta mietyttää se, että jos tulee slim-malli, vaikuttaako se tehoihin? Ettei ole mikään vastine sitten Series S:lle?
Tuskinpa siitä silloin slimminä puhuttaisiin. Eihän xbox series S ole myöskään series X slim. Sony on perinteisesti tehnyt ohuemman ja painoltaan kevyemmän version kaikista konsoleistaan joten 100% varmuudella sellainen nytkin tulossa. Pro malli ehkä kans tulossa joka olisi sitten tehokkaampi.
 
Vähän googlea kiusas, niitä huhujahan on että sieltä olis Sonyltä tulossa se slim ja siihen saa sitten sen ulkoisen levarin kiini. Että ei taida olla MS joku asiakirja ihan eka kyseisestä huhusta.

Tossa maaliskuulta yksi huhun tynkä. Sieltä löytyy viittaus johonkin raporttiin syyskuulta -22

Yleensähän vissiin pari vuotta koneen myyntiintulon jälkeen on noita slimmejä tullu, niin ei se nyt kovin suuri ylläri olisi että tälle syksyä sellanen saataisiin.
 
Olen lähes 100% varma, että jos Sony slim-version julkaisee, se ei jää tehoiltaan alkuperäisen PS5:n alapuolelle. Pieniä parannuksia saattaa tulla, kuten PS4:n kanssa kävi. Teknologia on mennyt sen verran eteenpäin, että samat tehot saa halvemmilla ja vähemmän jäähdytystä vaativilla komponenteilla, joten slim voi olla siksi pienempi ja muotoilullakin voi vaikuttaa kokoon. Olen varovaisen optimistinen tämän slim-version suhteen kaikin puolin. Varsinkin irrotettava levyasema olisi hyvä juttu, koska modulaarisuus tarkoittaa myös sitä, että osien hajotessa ei aina tarvitse uusia koko laitetta.
 
Jos jostain pitää antaa kehut niin Xbox pitää kyllä mahtavasti kiinni tuosta järkyttävän paskasta käyttiksestä, jonka pohja alkoi silloin kesken Xbox 360 ajanjakson. Siitä voisi melkein jotain palkintoa jo jakaa Microsoftille.

No päästään huomenna lentelee faijan kanssa, kun Series S:n hommasi. Pelit kai ne on kuitenkin pääasia ja hauskanpito.

t. Heimo Huima
 
Jos jostain pitää antaa kehut niin Xbox pitää kyllä mahtavasti kiinni tuosta järkyttävän paskasta käyttiksestä, jonka pohja alkoi silloin kesken Xbox 360 ajanjakson. Siitä voisi melkein jotain palkintoa jo jakaa Microsoftille.
No joo, voisi kai se parempikin olla mutta ehkä yhden UI:n jatkuva kehittäminen silti on parempi kuin tehdä aina nollasta uusiksi niin että ominaisuuksia jää pois ja tulee sitten myöhemmin jos tulee.

Tietysti sekin on järkevää että jos jokin ei toimi niin jätetään kokonaan pois jossain kohtaa ja tehdään se nollaus mutta mikä järki esimerkiksi Sonylla on aina nollata UI niin että jää jo lisättyjä ja toivottuja asioita pois.
 
Itse en ymmärrä, että mikä vika Xbox Series X:n käyttöjärtelmässä on. Se on toiminut jopa paremmin kuin oma Playstation 5:n käyttöjärjestelmä. Aina, kun Playstationin käyttöjärjestelmä on hyvällä mallilla niin sitten seuraavassa konsolissa kaikki on taas nollattu ja sitten tarpeellisia ominaisuuksia ei löydy ennen kuin ne on päivitetty uuteen käyttöjärjestelmään.

Tällä hetkellä mielestäni Xboxin käyttöjärjestelmä (vaikka onkin sama kuin Xbox Onella vissiin) on huomattavasti parempi kuin PS5:n oma. Mielipidekysymyksiä nämä ovat tietenkin.
 
Itse en ymmärrä, että mikä vika Xbox Series X:n käyttöjärtelmässä on. Se on toiminut jopa paremmin kuin oma Playstation 5:n käyttöjärjestelmä. Aina, kun Playstationin käyttöjärjestelmä on hyvällä mallilla niin sitten seuraavassa konsolissa kaikki on taas nollattu ja sitten tarpeellisia ominaisuuksia ei löydy ennen kuin ne on päivitetty uuteen käyttöjärjestelmään.

Tällä hetkellä mielestäni Xboxin käyttöjärjestelmä (vaikka onkin sama kuin Xbox Onella vissiin) on huomattavasti parempi kuin PS5:n oma. Mielipidekysymyksiä nämä ovat tietenkin.
Itsekin tykkään Boxin liittymästä. Kun tottunut, niin kaikki löytyy nopeasti ja helposti. Sama tosin on pleikallakin. Käyttömukavuus itselleni on ihan yhtä hyvä molemmissa.
 
Kyllähän molempien konsolien käyttis on ihan jees, mutta kaipaisin kyllä sonylta että tekis kuitenkin psvr2 paremman käyttiksen joka olisi jollain lailla vr yhteensopiva. Toi flätti 2d norminäkymä on aivan karmea.
 
Itse en ymmärrä, että mikä vika Xbox Series X:n käyttöjärtelmässä on. Se on toiminut jopa paremmin kuin oma Playstation 5:n käyttöjärjestelmä. Aina, kun Playstationin käyttöjärjestelmä on hyvällä mallilla niin sitten seuraavassa konsolissa kaikki on taas nollattu ja sitten tarpeellisia ominaisuuksia ei löydy ennen kuin ne on päivitetty uuteen käyttöjärjestelmään.

Tällä hetkellä mielestäni Xboxin käyttöjärjestelmä (vaikka onkin sama kuin Xbox Onella vissiin) on huomattavasti parempi kuin PS5:n oma. Mielipidekysymyksiä nämä ovat tietenkin.
Olen samaa mieltä.. vaikka pleikkapuolella olen pelannut pitempään niin xboxin ui on normikäytössä parempi.. ja jotenkin vielä nyt lähiaikoina parantunut. Nykyinen ps5 ui taas ihme kytöstys.
 
Itse en ymmärrä, että mikä vika Xbox Series X:n käyttöjärtelmässä on. Se on toiminut jopa paremmin kuin oma Playstation 5:n käyttöjärjestelmä. Aina, kun Playstationin käyttöjärjestelmä on hyvällä mallilla niin sitten seuraavassa konsolissa kaikki on taas nollattu ja sitten tarpeellisia ominaisuuksia ei löydy ennen kuin ne on päivitetty uuteen käyttöjärjestelmään.

Tällä hetkellä mielestäni Xboxin käyttöjärjestelmä (vaikka onkin sama kuin Xbox Onella vissiin) on huomattavasti parempi kuin PS5:n oma. Mielipidekysymyksiä nämä ovat tietenkin.
Tätä ihmettelen itsekkin. Minulta sujuu navigoiminen nopeasti ja sulavasti Xboxin uusimmassa käyttiksessä.
 
Nyt on alkanut saada PS5:sta ilman hinnankorotusta. Eilen huomasin Gigantin jonkun kanta-asiakastarjouksen ja nyt näytti olevan Powerissakin 499€. Minusta tuollainen hintojen venkslaaminen on kyllä hyvä strategia kun se saa alkuperäisen hinnan tuntumaan halvalta. Varmaan Xboxiakin saa kohta alesta, kunhan hintaa on ensin korotettu.
 
Ylös Bottom