Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
SH2 on mun käsittääkseni ihan Day 1 saatavilla sekä PC että PS5
Toki julkasupäivää ei oo kerrottu, mut en muista et oltais puhuttu muusta kun konsoliyksinoikeudesta. Joka sekin tosiaan varmaan pelkästään ajallinen.
Aivan totta. Kiitos korjauksesta. Jotenkin muisti teki tepposet, että tämä tulisi ensin vain PS5:lle. Toki parempi näin, uskaltaa itsekin vähän innostua, vaikka tuskin julkaisussa olen siltikään hommaamassa.
Oliko se @Ippenator kun jossain toisessa ketjussa sanoi että kun ostaa pelin Switchille, niin kohtahan se ilmestyykin jollain toisella laitteella millä sen mieluummin pelaisi. Minulla on vähän sama tilanne näiden PC julkaisujen kanssa. Mieluummin aina ottaisin Xbox/Windows Store version, jotta olisi cross-save ja Xbox achievementit, joten paha mennä julkaisussa ostamaan, jos sieltä sitten hetken päästä tuleekin se itselle mieluisampi versio pelistä. Toki muutenhan Steam versio on oikein hyvä.
Nyt kun kävin virkistämässä muistia, niin Silent Hill 2 Remaken yhteydessä puhutaan ainakin joissain paikoissa vuoden ajallisesta yksinoikeudesta. Toki Xbox versio ei ole siltikään taattu. Onhan se esim. FF7 Remaken kohdalla nähty, mutta kuitenkin mahdollinen nyt ainakin.