J.Sunderland
Well-Known Member
Näköjään Rocksteadyn Xbox Series S vertailut perunaan ja muut haukut kannustivat muita nostamaan taas päätänsä ja alkamaan syyttelemään Xboxin S konsolia.
Ian Maclure Bossa Novalta on siis tämän artikkelin "muut" ja hänen huolensa tarkemmin on tämä:
“Studios have been through one development cycle where Series S turned out to be an albatross around the neck of production, and now that games are firmly being developed with new consoles in mind, teams do not want to repeat the process"
Itsehän en mitään aiheesta tiedä, joten I Am Fish pelin VFX artistilla on varmasti minua vahvempi tietopohja. Mutta jos tosiaan nimenomaan tämä Series S on ongelma siinä vaiheessa, kun pelit kehitetään vain Series- ja PS5-sukupolville, niin ei voi kun hattua nostaa niille kymmenille onnistuneesti kehitetyille peleille PC:lle, Switchille, PS4:lle ja PS5:lle sekä Xbox Onelle ja Series-konsoleille. Kuvittelisi, että vain PS5, Xbox Series S ja X alustoille olisi helpompaa saada optimoitua, kun nämä viime sukupolven alustat (+ ehkä Switch) on poissa, mutta ilmeisesti ei.