Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Aikamoinen päivä tulossa 19 päivä Marraskuuta ku PS5 ja Cyberpunk samana päivänä! joo tulee itekkin hommattua tuo 399 asematon versio jossain vaiheessa
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuo 100 ole tarpeeksi että luopuisin levyasemasta joten pakko ostaa 499 versio.

Aika paska show oli, tuon ois voinut pistää pelkissä trailereissa ulos, odotin vähän mahtipontisempaa meninkiä.
 
Siinä sitten kävi kuten jo vuosia sitten osasi uumoilla. Digitaalinen versio satasen halvempi kuin perinteinen malli.

Julkaisu 19.11.2020.
JOO.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Minulle ainakin maittoi tämä event enemmän kuin hyvin. Mielenkiintoisia pelejä oli monta ja monta myös semmoista jotka ei niin kiinnosta. Kaikkia ei voi miellyttää, kun on kaikille jotakin niin sillähän niitä koneita myydään kovaa tahtia. 2021 sitten uutta Horizonia ja God of Waria!
 
Levyasemallinen 449-499 € ja ilman levyasema 349-399 €. Ei tuu olemaan kalliimpi kuin xbox!


En usko tähän. Uskon, että mennään kalliimmalla hinnalla, koska Sony pystyy. Asiakaskunta on todella vakiintunut, joten 50 dollarin kalliimpi hinta on ehdoton alaraja. Itse uskon, että mennään ~100 dollarin hintaerolla Xboxiin.

Tädääää...Täytyy päässä olla vika jos lähdetään myymän alitehoista konsolia kalliimmalla. Itse olisin jättänyt tylysti hyllyyn vaikka olenkin Playstation miehiä.
 
Ihan ok, sanoisin 6,5/10. Hogwarts Legacy ehdoton kohokohta näin kirjat moneen kertaan lukeneena. PS+ Collection ihan kiva, muutama peli joka jäänyt välistä tarjolla. Spider-Man näyttää yllättävän hyvältä. GoW ei jotenkin jaksa sytyttää, eikä myöskään Demon's Souls. Missä ennakkotilauspäivä?
 
Ihan hyvä show. Onneksi julkaisivat hinnat ja julkaisupäivät. 499 ja 399 oli ehkä ne eniten arvuutellut ja huhuillut hinnat - ja ne pitivät. Näillä hinnoilla Digital Edition on parempi diili, mutta moni varmaan haluaa silti levyaseman, kuten minä.

Peleistä "Harry Potter" ja Miles Morales näyttivät parhaimmilta. Final Fantasyn konsoliyksinoikeus oli ehkä isoin yksittäin uutinen. Jopa isompi kuin hinnat, koska ne olivat juuri ne mitä kaikki odottivatkin. God of Warin paljastuminen myös hieno homma, mutta tämäkin oli jo tiedossa, eikä näytetty oikeastaan mitään.

PS Plus Collection on mukava kädenojennus. Ei siis mikään kilpailija Game Passille, mutta saapahan heti plussajäsenet muutamat PS4 pelit pelattavaksi uuden konsolin kanssa. Hyvä juttu.
 
Onkohan liikaa toivottu että nuo Plus Collectionin pelit olis paranneltuja versioita tyyliin 4K ja 60fps?
 
Ekaa kertaa nähtiin nyt konsolin taakse. Ainakin nopeesti kerkesin itse bongaa 2xUSB-portteja, RJ-45 ja virtajohdon liittimet. Huomasiko joku luukkua lisämuistille?
 
Ylös Bottom