Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

• Perinteisen, tarvitsen sen levyn

Äänet: 303 74,8%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

Äänet: 102 25,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    405
minua ei kiinosta yhtää demon souls eikä yhtään toi ylivaikeat pelit yhtään tarina pelit jossa saa itse valita vaikeus tason

Itsekään en jaksa uskoa, että heti konsolijulkaisuun kerkiää muu kuin Spidermanin lisäri, mutta en ihmettele jos kuukauden tai parin päästä toisistaan ilmestyy Ratchetia, DS Remakea jne tehden ensimmäisestä vuodesta pleikalla todella kovan.

Itselleni Hämis oli kovan pelivuoden 2018 suurimpia kohokohtia ja oletan, että tämä lisärikin on lähellä sitä pääpelin tasoa, joten ainakin itse pidän tuota tosi kovana julkaisupelinä. Nyt vielä lisämaustetta tuo Miles uusine kykyineen eli ei pitäisi tuntua saman toistolta. Ja vaikka olisikin saman toistoa PS5-kuorrutteella niin ei haittaa yhtään, viimeksi juuri tänään tuli tylsyyttä tapettua puolisen tuntia pelkästään web slingaillen ympäri Manhattania. Tuohon ei vain kyllästy ikinä. :)

Jos tänään selviää, että PS5:n julkaisuun saadaan Ratchet & Clank, Gran Turismo 7 ja Demon Souls niin tulee ehdottomasti hommattua heti julkaisussa. Epäilen kuitenkin, että pelejä on ”ripoteltu” pitkin kuluvaa vuotta.
Luultavasti käytetään monen pelin kohdalla sanaa julkaisuikkuna. Ratchetin veikkaan olevan ainut oikeasti julkaisupeli Spidermanin ohella, Demon Soulsin epäilen menevän keväälle ja GranTurismon johonkin hamaan tulevaisuuteen :D

Luultavasti käytetään monen pelin kohdalla sanaa julkaisuikkuna. Ratchetin veikkaan olevan ainut oikeasti julkaisupeli Spidermanin ohella, Demon Soulsin epäilen menevän keväälle ja GranTurismon johonkin hamaan tulevaisuuteen :D

Pitääkö siittä ollaan huolissaan jos näin on?

Pitääkö siittä ollaan huolissaan jos näin on?

Jos näin on niin jää minulta PS5:n osto hamaan tulevaisuuteen. Ratchetin aiemmat osat eivät ole herättäneet hurraa -huutoja, vaikka tämä uusi nyt vaikuttaakin lupaavalta lyhyen pelikuvan perusteella. Spiderman ei sytytä sitten yhtään. :D Eniten odotan Gran Turismoa pääseväni pelaamaan, koska tänä vuonna ei tullut uutta Forzaa.

Jos näin on niin jää minulta PS5:n osto hamaan tulevaisuuteen. Ratchetin aiemmat osat eivät ole herättäneet hurraa -huutoja, vaikka tämä uusi nyt vaikuttaakin lupaavalta lyhyen pelikuvan perusteella. Spiderman ei sytytä sitten yhtään. :D Eniten odotan Gran Turismoa pääseväni pelaamaan, koska tänä vuonna ei tullut uutta Forzaa.

Viestini oli vain sarkasmia :D

Kyllä siellä on pakko olla joitain huippuja julkaisussa. Itse veikkaan että Demon Souls siellä on, eikös tuota ole väsätty jo yli 2 vuotta.
Spiderman spinoff on myös 100% julkaisupeli ja Ratchet on myös hyvin todennäköisesti. GT7 on aika turha odotella kun tietää niiden pelien pitkän kehityskaaren, voihan se Kazunori yllättää mutta tuskin.

Hintaa itse konsolilla on 450-500 dollaria. Siitä ei ole itsellä mitään hajua että tuleeko sieltä heti myös digitaalinen versio konsolista.

Sitä en jäänyt analysoimaan, oliko viesti sarkasmia vai ei, mutta kerroin kuitenkin omat ajatukset, että mitkä saisi minut tilaamaan PS5:n ensimmäisten joukossa. :p

Joo tottakai, pitäähän se selvä peli olla millä perusteella konsolin ostaa jos ostaa :)

Kovasti erikoinen sarkasmi, kun tuntuu moni muukin olevan foorumilla kirjoitusten mukaan samoilla linjoilla.

Entä jos kysyy oletko ostamassa PS5 konsolia tai omistatko mitkä sen edeltäjistä? Tai oletko ostamassa sitä julkaisussa?

Luulisi että siellä olisi vielä ässä tai 2 hihassa julkaisua varten. Tai sitten vain olen jostain saanut sellaisen kuvan että olisi tulossa kaikkien aikojen kovin kattaus julkaisuun, ja vielä se ei siltä näytä.

Vihdoinkin kotona, raikastava suihku otettu. Nyt vaan vääntämään mättöjä ja nauttimaan illan showsta mukavan striimerin kanssa. HYPE!! (valmistautunut jo pettymykseen)

Vielä sellaiset toiveet tuli mieleen, että kiinnostaisi tietää, että päivitetäänkö esimerkiksi LoU2 ja GoT PS5:lle ilmaiseksi vai myydäänkö meille remasteria. Myös UI kiinnostaisi ja pari konkreettista esimerkkiä SSD:n hyödyistä. Demotaan pelejä esimerkiksi suoraan Dashboardilta peliin tms.

Vartaloni on valmis!

Täällä ollaan myös valmiita. Dipit maustettu ja sipsit kulhossa.

EiD6IMxXYAIoThS

Ai jumalauta ku näytti hyvältä tuo FFXVI!! Ja mikä parasta näyttäisi siltä että hahmo ikääntyyy Zeldan linkin tyyliin että alotetaan kidinä ja siitä sitten aikuistuttaan pikku hiljaa. siihen ainaki tuo end scene viittaisi

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom