Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Cerny taisi sanoa jo silloin PS5 Deep dive esittelyssään, että SSD kovalevy on vaihdettavissa, mutta ei ole sellaisia lisämuisteja kuin Xboxilla. Jos siis sellaisia tarkoitit.Ekaa kertaa nähtiin nyt konsolin taakse. Ainakin nopeesti kerkesin itse bongaa 2xUSB-portteja, RJ-45 ja virtajohdon liittimet. Huomasiko joku luukkua lisämuistille?
Kaksi kiinnostavaa peliä: Deathloop ja Hogwarts Legacy, kumpikin Timed Exclusive (näin pikaisen googlailun tuloksena).
Ekaa kertaa nähtiin nyt konsolin taakse. Ainakin nopeesti kerkesin itse bongaa 2xUSB-portteja, RJ-45 ja virtajohdon liittimet. Huomasiko joku luukkua lisämuistille?
Aivan liian kapea jopa M.2:lle.Nappasin kuvakaappauksen. Tuosta ei oikein löydy muuta vaihtoehtoa takapaneelin kohdalla kuin tuo aivan yläosa?
Setämies vois lopettaa nyt tuon öyhöttämisen. Ethän sä ole muutenkaan ostamassa konetta.Digital Edition maksaa vähemmän, ennakkoon varaaminen alkaa 17. syyskuut
Toi ps5 ssd 860gb
Ja perun ps5 ennakkon koska sony mokasi sen julkistuksen
Aaa. Mulla on menny tuollainen homma kokonaan ohi. Olin omassa uskossa, että lisämuistille on pakko olla joku ratkaisu, kun tuolla reilulla 800 gigalla ei kuuhun asti päästä.Cerny taisi sanoa jo silloin PS5 Deep dive esittelyssään, että SSD kovalevy on vaihdettavissa, mutta ei ole sellaisia lisämuisteja kuin Xboxilla. Jos siis sellaisia tarkoitit.
Joo, kyllä se taitaa tulla kaikille alustoille ihan samaan aikaan. Tätähän Sony ei tietenkään omassa showssaan paljasta.Hogwarts Legasy ei ole ajastettu yksinoikeus.
Ohoh. Näköjään tulee digidigi, kuten arvelin. 100€ hintaero tappaa fyysisten pelilevyjen myynnin.
Näinhän se on... Itse en edes pyöritä pelien vaihtorulettia tai myy vanhoja pois, mutta hämmentävästi fyysinen peli on puoli vuotta julkaisunsa jälkeen yleensä aina halvempi kuin diginä myytävä.2-3 peliä ja tuo 100€ hintaero on syöty ja fyysisen median laite on peli peliltä kokonaishinnaltaan edullisempi.
2-3 peliä ja tuo 100€ hintaero on syöty ja fyysisen median laite on peli peliltä kokonaishinnaltaan edullisempi.
Jos vähääkään myy tai vaihtaa pelejä. Tai haluaa katsoa UHD Blu-ray elokuvia, niin satasenkin hintaerolla levyasemallinen versio on aika no-brainer.2-3 peliä ja tuo 100€ hintaero on syöty ja fyysisen median laite on peli peliltä kokonaishinnaltaan edullisempi.