Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402

PS5:lle viimein tullut Elite-ohjain. Ostaisin jos omistaisin PS5:n, eli luultavasti tulevaisuudessa. lman takanappeja ei osaa enää pelata.

No terve mikä hinta.
 
No terve mikä hinta.
Jep, Scufit on kalliita. Samasta ohjaimesta löytyy myös pari edullisempaa mallia, joissa vähän eri ominaisuudet. Yli 200e silti.

Niin, hulluhan se on joka puolet itse konsolin hinnasta tuhlaa ohjaimeen. :D
Kyllähän porukka makselee SSD-lisätilastakin vastaavia hintoja. Ohjain on kuitenkin jatkuvasti käytössä kun pelaat. Hullun kallista, se on totta :D.
 
Viimeksi muokattu:
Jep, Scufit on kalliita. Samasta ohjaimesta löytyy myös pari edullisempaa mallia, joissa vähän eri ominaisuudet. Yli 200e silti.


Kyllähän porukka makselee SSD-lisätilastakin vastaavia hintoja. Ohjain on kuitenkin jatkuvasti käytössä kun pelaat. Hullun kallista, se on totta :D.
Tuossa SSD-asiassa olet kyllä harvinaisen oikeassa, mutta sitä itse taas tarvitsen ja takanappeja en. :) No, jokaisella meillä on omat arvojärjestyksemme.
 
PS5:lle viimein tullut Elite-ohjain. Ostaisin jos omistaisin PS5:n, eli luultavasti tulevaisuudessa. lman takanappeja ei osaa enää pelata.
Onhan noita ollut saatavilla muilta valmistajilta koko kuluvan vuoden? (Battle Beaver, Aim controller jne)

Itse vaihdoin vaan näppäimet Warzonessa, että onnistuu tähdätä/hyppiä/liukua samaan aikaan.

Eipä tarvitse enään PS5:lle ostaa kalliita ohjaimia mitkä eivät yleensä edes kestä kuin korkeintaan takuuajan loppuun. (Scuffissa se ei montaa kuukautta edes ole!)
 
Onhan noita ollut saatavilla muilta valmistajilta koko kuluvan vuoden? (Battle Beaver, Aim controller jne)

Itse vaihdoin vaan näppäimet Warzonessa, että onnistuu tähdätä/hyppiä/liukua samaan aikaan.

Eipä tarvitse enään PS5:lle ostaa kalliita ohjaimia mitkä eivät yleensä edes kestä kuin korkeintaan takuuajan loppuun. (Scuffissa se ei montaa kuukautta edes ole!)
Näköjään custom-ohjaimia aiemminkin ollut, mutta uutisen mukaan tämä Scuf olisi ensimmäinen third party controller? Olisko ensimmäinen sarjavalmisteinen? Vaikuttaa ainakin ns laadukkaammalta ja oikeasti perusohjaimesta poikkeavalta verrattuna Battle Beaveriin ja Aim Controlleriin. Scuffin 6kk takuu on kyllä ihan liian lyhyt. Toivottavasti Razerilta tulisi PS5-ohjain, sillä ainakin heidän uusi Xbox-ohjain on loistava.
 
Mulla on ps4:lla kaksi profiilia (minun ja emännän). Luonnollisesti kummallakin on omat save filet omalla profiililla. Miten saan siirrettyä kummankin savetiedostot ps4:lta ps5:lle helpoiten? youtuubesta oon katsonu ohjeita, miten nuo save filet siirtyy, mutta missään ei puhuta miten saisi molemmat profiilit save tiedostoineen siirrettyä. Kummankin pelaajaprofiilit on asetettu ensisijaisiksi profiileiksi, jos tällä on mitään merkitystä prosessiin
Kiitos jo etukäteen avusta
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ps4:lla kaksi profiilia (minun ja emännän). Luonnollisesti kummallakin on omat save filet omalla profiililla. Miten saan siirrettyä kummankin savetiedostot ps4:lta ps5:lle helpoiten? youtuubesta oon katsonu ohjeita, miten nuo save filet siirtyy, mutta missään ei puhuta miten saisi molemmat profiilit save tiedostoineen siirrettyä. Kummankin pelaajaprofiilit on asetettu ensisijaisiksi profiileiksi, jos tällä on mitään merkitystä prosessiin
Kiitos jo etukäteen avusta
Olettaisin, että menemällä profiiliin ja sitten siirtää tarvittavat tiedostot.
 
Noniin sieltähän ne sitten tulee. :)

Ei jostain syystä mun silmään näytä hyvälle nämä. Valkoinen on paremman näköinen.
Jään siis odottelemaan mahdollisia omien lempparipelien teemakuoria. Eiköhän sellaisiakin ala isoista julkaisuista tulemaan joskus ja sellaisen saattaisin halutakin hankkia, jostain lempisarjasta (jos ovat silmään tietty kivan näköisiä myös).
 
Ei jostain syystä mun silmään näytä hyvälle nämä.
Musta on hyvännäköinen, mutta muuten nuo värivalinnat on jopa vähän erikoisia. Samaa mieltä siitä, että ennemmin menee valkoisella (tai mustalla) ja ostaa sitten oikeasti jonkun siistin erikoiskuoren jos ja kun sellaisia julkaistaan. Voisin kuvitella, että kun tulee ensimmäinen erikoisvärin PS5, niin samaan syssyyn lyödään kauppoihin pelkkiä kuoria samalla värityksellä.
 
Kai noi kaikki pitää kokoelmaan hommatao_O Montakohan kymppiä maksaa per väri?

Tulee myös kolme uutta ohjainta tammikuun 14. päivä: Starlight Blue, Nova Pink ja Galactic Purple.

 
Viimeksi muokattu:
Komeat oli nuo ohjaimet. Sininen ohjain osui heti silmään, että semmoisen voisin ostaa.
 
Ylös Bottom